- Direct One (műholdas és online TV)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Nagyon gyorsan betilthatja az EU a TikTok újítását
- Hálózati / IP kamera
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- SkyShowtime
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Frenky89
őstag
Up!
Látom módosítgattatok a szabályokon.
Szerintem jó ötlet a kötelező gyak, az SC kikapcsolása és a kicsúszott versenyző segítése, de a kötelző gyakon való büntetésosztást már nem tartom annak.
Maximum úgy, hogy kötelező gyakon figyelmeztetést kap az adott pilóta és, ha élesben ismét elköveti ugyan azt, vagy egy nagyban hasonló hibát, akkor x%-kal nagyobb büntit kap. -
Farkas23
aktív tag
válasz Frenky89 #4452 üzenetére
Hát igen. De ha csak figyelmeztetünk valakit, akkor leszarja, és pont ez a lényeg, hogy ne szarja le! Gondolj bele, elkezdjük a fő gyakorlót, ahol mindenkinek részt kell venni, most ha csak az lenne h figyelmeztetés akkor nem érdekelné mer gondolnál, hogy úgyis csak figyelmeztetést kapok, majd a vb-n jobban oda figyelek, na de attol még 1 embert kiüt a fő gyakorlórol! És a cél az h mindnél kevesebbet érintkezzenek az autók egymással!
De itt mondjuk ne arra gondolj, hogy pl előzésnél ha összeértek bünti, hanem ha figyelemtlen vk,i és mondjuk már elment mellette vki, és anyira elszánt h ő mégis visszaelőzi pedig nincs rá esélye, és ezzel okoz koccanást meg stb. akkor vmivel mégis csak kell büntetni, hogy véletlenül se forduljon elő! Vagy rajtnál elég kevesen veszik figyelembe h előttük autó van, és ők úgy gondolják h tök lazán elmegy mellettük, ige de van kanyar is, amire számitani kell h beakar fordulni az elötte lévő, és az aki elől van nem számit arra h őt majd kiüti 1 mesziről érkező autó, nem tud arra felkészülni, mer nem is lehet! A lényeg, hogy mindig a hátsónak kell nagyon figyelni! Kivétel a körözésnél, ott pont forditva, akit köröznek annak sokkal jobban oda kell figyelni, mint aki köröz, hogy eltudja engedni úgy h közbe ne okozzon semmi nehézséget![ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Frenky89 #4452 üzenetére
én is inkább az x %-kal nagyobb bünti felé mennék.
Szabesz: ja ok
szerk.: őőő, ez a gáz elvétel ez macerás, mert ki mennyire veszi el a gázt.. nem lehet precízen megfogalmazni. Az a baj, hogy verseny helyzetben mindenki gyorsan akar menni, hiába van sárga... most ha megnézed a mi esetünket... Tomaxnak mennyire kellett volna elvennie a gázt a célegyenesben, hogy ne jöjjön belém? Lehet az még nagyobb veszélyt szült volna, ha lelassít, mert ha mögötte jönnek, senki sem tud semerre kerülni, csak a fű marad. Szerintem nem feltétlenül kell elvenni a gázt, de ha olyan a helyzet, azért el kell. jó precízen megfogalmazvaSub-S: én nem 2-ig vagyok fenn, hanem délutántól délelőttig , de most pl tegnap ~ du. 3 órától ébren vagyok, szal ma éjszaka fogok aludni. De ha nem megyek fel, akkor az azért van, mert egyéb dolgom van. Bár szoktam játszogatni ilyenkor, 1-2 menet quake live-ban, de azt csak azért, hogy ha elálmosodnék, kicsit felébredjek. Szal vezetés ilyenkor az lenne, hogy egy normális köröm nem lenne, meg belemennék a másikba, etc.
Viszont ma benne vagyok versenyzésbe. Felnézek olyan fél 7 körül, aztán lehet majd késő este is. Holnap szerencsére csak 8 körül kelek.Ha ez tényleg így lesz akkor lehet, hogy nem túl sok futamon tudok majd indulni... - miért, eddig is jó volt a vasárnap este, nem? Vagy csak 2 hetente jó neked?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
A lényeg, hogy próbálsz; nem arról van szó, hogy menj ki te a pályáról, hogy ő vissza tudjon jönni, hanem ha látod, hogy kicsúszik, és neked van helyed, udvariasan beljebb húzod egy kicsit, hogy megkönnyítsd a dolgát. Különben is előfordulhat, hogy úgy mint Proof elveszti az uralmáta gép, és visszavágódik a pályára, és ha pont pár centire terveztél elmenni mellette, akkor az ciki. Ebből a szempontból ez a te érdeked is.
¯\_(ツ)_/¯
-
ervin33
tag
-
proof88
addikt
-
őstag
válasz ervin33 #4471 üzenetére
Nanem
Nálam a .NET 3.5 oldala jön be a linken, és W7-en megy (most is épp használom egy programomhoz)
Próbaképp letöltöttem, nekem sem indul el, de ez elindul, és le is lövi magát (lehet mert épp fut a Visual Studio, most nem fogom bezárni)Amúgy nem tudtam, h kell a pluginnak a .NET (nálam alapból fenn van a VS révén)
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
proof88
addikt
mondjuk win7-ben szerintem alapból benne van már a .net 3.5
nem tudom, mi lehet a probléma...lefeküdtem tegnap este fél 9 után, 9 körül már aludtam. vazze, hiába aludtam el olyan korán nem volt elég reggel 8-ig aludni, még 1-2 órára visszafeküdnék, ehh...
[ Szerkesztve ]
-
cila1
aktív tag
Hétvégén lesznek gyakorló futamok?
-
Sub-S
senior tag
Este lészen-e valami?
-
macy
addikt
Jaja Sub áruld el mert szétrúgjuk a segged
-
proof88
addikt
tehát nem 26.4 hanem 25.4?
-
proof88
addikt
m1, majd kicsit megpöckölöm, aztán veszít 3 helyet
-
proof88
addikt
én most elfoglalt vagyok, de télen több időm lesz vizsgaidőszakban... legalábbis este biztos
szerk.: ja és földeletlen a konnektor és valszeg ezért rázott meg tegnap a G25, DFP-vel meg nem volt ilyen gond, gondolom mert a g25 közepe kívül is fém. Eddig csak a monitornál tapasztaltam ilyet, de akkor ráfogtam arra, hogy csak rosszul fogtam meg. Tegnap vagy 10-szer megzsibbasztotta a kezem kicsit, mire rájöttem, hogy ez ráz. Mondjuk csak 1 óra után jelentkezett, valószínűleg azért, mert akkor már izzadt volt a kezem. Vazz direkt behoztam a gépet néhány hónapja a másik szobából, hogy ne zavarjon anyám meg én se őt. Erre meg megint van probléma. Lehet majd a téli biciklis kesztyűmmel fogom tolni, ha az megvéd.[ Szerkesztve ]
-
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #4484 üzenetére
LoL 1:25.1-et mentem 2005-ös kocsival, igaz összesen mentem kb 8 kört és nem 800at, de lol marha reális ez a játék már megint (csak úgy mondom, hogy MS 2006-ban ment Q2-ben 1:25.8-at, azóta ennek a közelébe sem voltak V8-as autóval )
egyébként engem régen a gépház csipkedett néhányszor, lennt volt a lábamnál a gép és amikor hozzáértem->
Viszont így már értem Sub-S nickjét, s az időre felvett változó, tehát jelenesetben 1:26, és a teljese neve 1:26-alatt
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #4494 üzenetére
2005-ben v10-es motorok voltak még, nem? Mert 2006-ban jöttek az új motorok, kivéve a red bullnál talán, az lefojtott v10-es volt akkor is...
na nézd meg az eredményeket, reális az időd alul fastest lap 1:24.770
2006-ban fastest: 1:28.00ez versenyen futott leggyorsabb kör egyébként.
-
Frenky89
őstag
válasz Iron Funeral #4494 üzenetére
Sub-1:26!? na neeee, késő van már ehhez....
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #4495 üzenetére
Igen jól mondod, 2005-ben még 950+ pacis verdák voltak Én tudom, hogy a saját időm reális volt, mondjuk 1:24.770 meg lett volna volt még annyi a körben, csak azon vagyok fennt akadva hogy FS-ben V8-as motorokkal "megyünk" olyan időket mint a valóságban V10-esssel mentek.
1:25.8 a qual Q2-ben volt, gondolom Sub-S ideje sem a tökig tankolt autóval bukkant fel szóval érted 2008-ban Kimié a leggyorsabb kör 1:26.506-al.Egyébként a Torro Rosso-nak volt 16000-re korlátozott Cosworth V10-e, a RedBull -eddig- először és utoljára Ferrarit használt (Type056) ami nem mellesleg a legcombosabb volt akkor
Múltkor Macyval beszéltük, hogy miért nincsenek jó hangok rF-ben, na, amíg lesznek addíg hallgassátok meg a V8-as mercit, 2006-ból, ahol még 20000 felett pörgött a szekér
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #4497 üzenetére
ja ok, értelek viszont most hova legyen reális a játék jobban, egyrészt nem hiszem, hogy teljesen über-pontos a terep a játékban, másrészt meg a valóságban gondolom több mindentől függ az a pár tized. meg hát nagyon nem mindegy, hogy milyen tapadást állítanak a pályára, néztük valamelyik Hungaroring mapot a nyáron és komoly időbeli eltérés volt egy másik Hungaroringhez képest, szal a játék sztem elég reális, über-reális meg nem lehet, mert akkor mindent tartalmaznia kéne az adott évről a pálya adott állapotáról. széljárás is, stb.
-
ervin33
tag
válasz Iron Funeral #4497 üzenetére
csao reset. szoval a 2005 ös 950 loerö az csak becsült adat,viszont 2005 szezon közepe utánn lett bemérve a mclaren 1 csapatoktol független mérés volt 917 le mértek és azzal a 917 le-vel !! a mezöny legerössebb eröforása volt!
Új hozzászólás Aktív témák
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Gyúrósok ide!
- Ultra szintre lépett a Razer mobilos kontrollere
- Politika
- Direct One (műholdas és online TV)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...