Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .LnB

    titán

    válasz Djuree #204389 üzenetére

    Ez egy Robot Dinó Zsiráf Palacsintasütő Wifi router a Horizon Zero Dawn-ból. [link]

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz Deck #204392 üzenetére

    Ezért kell Samsung-ot venni ugye? Mert ők feltalálták a Qled-et mivel nem volt más választásuk, ezért fogtak pici ledeket, aztán elnevezték Qled-nek, mert az egy apró vonalat a Q-betűben leszámítva, már majdnem OLED. :U

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz Carlos Padre #204404 üzenetére

    Nekem nem tűnik annak. Valami jó kis agyeldobós, balul elsült kisérlet sztorira gondolok. És valószínűleg csak abban a létesítményben fog játszódni, megspékelve valami párhuzamos univerzummal, vagy valami ilyesmivel.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz ProEvoFan #204412 üzenetére

    Január óta így áll, dátum nélkül. Akkor már néztem a gyerkőcnek.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz ProEvoFan #204418 üzenetére

    Csak bele-bele néztem ebbe a cikkbe, nem olvastam el, de a véleményem megvan a játékkal kapcsolatban.

    Szerintem ez a játék nem lesz egy kimondottan open world game. A videók alapján, felváltva, a cselekmény alakulásával fogja a játék a kezünkbe adni a különböző hősök irányítását. Nem lehet majd Thor-ral szabadon repkedni, villámokat szórni. Olyannak néz ki mint egy interaktív film, QTE eseményekkel. Csak itt nem egy gombot kell megnyomnunk egy QTE event alatt, hanem a megfelelő hősökkel kell x feladatot megcsinálnunk.

    Nem biztos, hogy ilyen lesz. De ha igen, akkor ezt nem tudom elképzelni normálisan megvalósítva. Vagyis meglehet, csak sajnos(?) ott az Arkham széria, és a Spider-Man ellenpéldának. És a mérce baromi magasan van. Egy teljesen open world játékot nem lehet ilyen játékmenettel megközelíteni.

    Részben érthető egyébként a kötöttség. Szinte lehetetlen ennyi karaktert szabadon engedni. Szóval nem teljesen értem a játék alapkoncepcióját. Röviden, a "hogyan gondolták ezt?" kérdésre gondolok. A legelején, mikor nekiálltak, mi volt a terv?

    Mi lett volna?! A pénz. Az Avangers (sajnos) szárnyal a Marvel mozik miatt, boldog-boldogtalan Marvel fan lett az elmúlt 12 évben. És ezt még senki sem lovagolta meg. Egyszerűen üzletileg muszáj volt. De lehet, hogy erre a Square Enix is és Crystal Dynamics is alkalmatlan. A Crystal Dynamics meg gyanúsan az, azok után amennyi kreativitással a Tomb Raider szériához nyúltak. :(

    Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz belőle, de szerintem nagy sírás lesz. A Bosszuállók Endgame után a Marvel fanok jelenleg a fellegekben járnak, ők a világ teteje. Egy középszerű, vagy simán csak jó játék méltatlan lenne ehhez az "életérzéshez".

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz 3L1T3 #204421 üzenetére

    Végül is csak az igazán egyedi, értékkel rendelkező, filmeket ölte ki ez a kurva Marvel féle foscunami amit 12 éve tolnak. De ugye a nézőszám nem hazudik..

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz l.skywalker #204433 üzenetére

    Ha személyeskedsz, az sem zavar engem. A véleményem kiindulópont, számomra. És ki is fogom írni magamból, eddig is megtettem, ezután is megfogom. Sőt sokakkal ellentétben én meg is tudom fogalmazni az én saját gondolataimat. És együtt tudok élni azzal, ha ez nem a többség véleménye, és nem értenek velem egyet.

    És valamennyire csak van értelme annak amit itt-ott írkálok. Mert még én is meglepődök ugyan rajta, de megkeresnek ajánlatokkal, hogy írjak ide meg oda. De nem. És jól esik az is mikor a forumtárs rám ír, hogy miért nem írok már a filmvilág topikba, felüdüléssel olvasta a mantra kommentek között az enyémeket. De ez nem jelent sokat, nem én szartam a spanyol viaszt. Viszont megerősít abban, hogy igen is van értelme véleményt nyilvánítani, és nem mindig csak menni a tömeggel, vagy szó nélkül hagyni a dolgokat.

    A Marvel filmel, a 12 év alatt semmi pozitívat nem tettek hozzá a világhoz filmművészetileg. Semmit. Pop kulturálisan igen, de ahhoz a Gangman Style is hozzátett. Ámbár rengeteg negatív hozadéka van. Amit itt nem részleteznék most. Ellenpéldának felhoznám mondjuk a Green Book-kot. Abban van színjátszás, forgatókönyv, mondanivaló, eszmei érték, stbstb. A Marvel film univerzum egyetlen értékelhető pozitívuma, hogy Kevin Feige borzasztó ügyesen mozgat ennyi karaktert, sok filmen keresztül.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz Wesder #204449 üzenetére

    :) Őszintén örülök ennek. Amikor valami kritikát fogalmazok meg akkor próbálom a lehető legkomolyabban (bár néha belecsempészem a köcsög stílusomat is persze), hogy mások hasznára legyen. Aztán van a másik LnB, aki a Prehistorik 2-höz hasonlítja a HZD-t. De a kettőt próbálom élesen elkülöníteni egymástól. Bár nehéz, mert egy nick, egy személy. Amit az egyik kommenttel felépítek, azt a másikkal már le is rombolom sokak szemében. Evvan'..

    Ja de a játék.. Az Alan Wake-et sose sikerült befejeznem. Pedig tetszett az eleje mindig. :) A Quantum Break-et meg a Witcher 3-mal vettem egy időben. Szerintem egy órát ha játszottam azzal is.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz seniman #204451 üzenetére

    Na ezt még, de erről a témáról többet nem.

    Egy család mellett ültünk a moziban a Végjáték alatt. Én az első, másfél órában már kijöttem volna a filmről, de mivel 3 órás, gondoltam csak jó lesz. Na a családban volt két kis srác. Egyik 10-12 körül, a másik 10 alatt. Volt egy jelenet, én már előre dőlve, a kezembe voltam temetkezve, és majdnem letéptem az arcomat kínomban. Miközben hallom balról, hogy ők ketten visítanak, szinte tapsolnak, önfeledtül élvezik. Dőltem visszafelé fel a székben, közben a kezemet elvéve balra fordultam, az idősebbik srác haláli rémült arccal néz rám, hogy nekem meg mi bajom, miért csinálom ezt?! Mosolyogtam rá egyet, magamban meg gondoltam, hogy talán majd ha nagyobb leszel megérted. :) Tudom, hogy nekik szól, ők (lennének egy normális társadalomban) a célközönség, nem tudtam rájuk haragudni emiatt.

    Aztán hazaérve, gondoltam megírom a véleményemet a filmről a filmvilág topikba. Hónapok óta nem írtam oda, de ki akartam ezt adni magamból. De tapasztalt fórumos révén, előbb végigolvastam mások kommentjeit a témában. Majd amikor...(huhh) egy általam jól ismert, jó fej, FELNŐTT fórumtársam azt írja, hogy hát ő többször is elpityeredett a filmen. Na ott az emberben lesz egy törés, ami átértékelteti vele, hogy van e értelme itt bármit is írni ezek után?! Nincs.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz freeknight #204454 üzenetére

    A Spider-Man-t platináztam. Baromi szórakozó volt a játékmenet, és a sztori is jó volt. Volt a karaktereknek volt íve, indítéka..

    És ez a Pókember-es animációs film is nagyon szórakoztató cucc.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz S e t h #204457 üzenetére

    Ha egyén, akkor mentálisan egészséges, épelméjű, beszámítható.

    Társadalmilag már nehéz definiálni. Van egy olyan megközelítés, amely szerint a normálisnak az adott populáció, vagy társadalmi réteg leggyakrabban produkált viselkedési normája tekinthető.
    Ha ez igaz, akkor a Marvel filmek sikeressége normális (ettől függetlenül a minőségük még nincs figyelembe véve). Ugyanakkor ha mindenki elkezdene gyilkolászni, akkor az számítana normálisnak. Ennek szabályozására vannak a társadalmi normák.

    Annak vizsgálata, hogy egy populáció viselkedése normális e, az vizsgálható abból a szempontból, hogy a populáció realitásészlelése mennyire valós, épelméjű. Példaként reálisan tudja e értékelni az adott produktumot valós értékeit. De a realitásészlelés nem vele született adottság, nagy részben műveltség és tapasztalat alapján alakul ki.

    Viszont, ha én mentálisan egészségesnek, és épelméjűnek tartom magam. És te is mentálisan egészségesnek, és épelméjűnek tartod magadat. De a véleményünk nem egyezik, akkor ezt nevezzük szerintem egyéniségnek. Viszont vannak olyan egyéniségek, akik torzítják mások valóságészlelését. Ezt nevezzük szerintem divatnak, rosszabb esetben devianciának.

    Huhh, ez meredek téma számomra, próbáltam azt a kevés tudásomat a témában valami értelmes formában önteni. Nem tudom, hogy sikerült e?! A társadalmi normákba bele se mertem mélyülni. :D

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz Deck #204460 üzenetére

    Bocsi, még megvárnám S e t h hozzáfűznivalóját ha van. De az után már tényleg áttérhetünk olyan témára ami(hez hozzá tudsz szólni ;] ) neked kedves. Mi legyen a mai téma?

    a.) Melyik a legjobb Far Cry epizód?
    b.) Melyik a legjobb Assassins Creed eizód?

    Szeretnéd megfelezni? Vagy a közönség segítéségét kérni? :DDD ;)

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz S e t h #204480 üzenetére

    Az offtopikban válaszolok erre. [link]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz malystryx #204491 üzenetére

    Ha meg nincs, akkor BrickLink. Még sablonok is vannak. [link] Ha nagyon gazdag vagy egy kattintásra összerendeli neked. :D

    Itt egy 5000db-os is: [link]
    De nem tudom, hogy ez elkészült e. Lehet csak versenyre készítette valaki.

    Szóval a BrickLink-ről bármilyen alkatrészt meg tudsz rendelni. Volt szerencsém Raáb Donát-tal (ashivalkoinen) beszélgetni róla, oktatott kicsit, hogy mit hogyan érdemes onnan. Észnél kell lenni, van pár íratlan szabály, amit jobb ha betartasz.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz S e t h #204494 üzenetére

    Nem annyira nagy leárazás az. Emlékeim szerint a megjelenéskor is 14-15k volt. De nem teljes árú az tuti.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    Két hét múlva EA Access? Most jutott eszembe. Van már végleges játéklista?

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    Ohh, én július 4.-re emlékeztem. Biztos csak álmodtam. :)

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz Zolibacsi88 #204504 üzenetére

    Eddig is megvoltunk nélküle. Én a BFVé-t megnézem majd, szépek ezek az új mapok a videók alapján.
    Na meg lehet Stanley Cup győztes lesz azért a Pittsburgh Penguins. :D
    Szóval lesz Access, és ennyi

    [link]

    nem igazán izgat azért a dolog.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz l.skywalker #204507 üzenetére

    "A webhely nem érhető el"

    blokkó'ja a céges tűzfal. De megnéztem telón, látom, hogy van visszaszámlálás.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    Igazság szerint ez az EA Acces nem nagy cucc. Szerintem mindnyájunk nevében beszélhetek, mi a másik csoda kiadó szolgáltatását vártuk nagyon.

    Be is vallom, hogy mikor az Ubisoft E3-as konferenciáján, végül csak Pc-re jelentették be, hát nálam rendesen eltörött a mécses. Így:

    :DDD

    (#204511) l.skywalker Jaja köszi. :)

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz Zolibacsi88 #204512 üzenetére

    Hát őőőő [link]
    Jó. :D

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz 3L1T3 #204521 üzenetére

    Fú de jó analízis ez.
    Pár napja volt ez itt téma. Engem megdöbbentett a PC gaming piaci részesedése. Látatlanban azt mondtam volna, hogy a Konzol piac egy harmada max. Ennek ellenére szinte ugyan akkora a PC-s mint a Konzolos.
    Az lep meg a legjobban, hogy PC-n ~kb egy tucat játékba ömlik az a brutális mennyiségű pénz. És nagyrészt ingyenes játékokról van szó.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    A pletyka szerint jönnek az esős versenyek a GT Sport-ba. Elvileg már rég volt róla szó. Maga Kazunori Yamauchi is nyilatkozott erről, de még 2017-ben. Úgy néz ki, hogy idén jött el az ideje.
    [link]

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz Carlos Padre #204535 üzenetére

    Az jutott eszembe ezzel kapcsolatban, hogy lehet ezt a GTS-t tovább fogják fejleszteni PS5 alatt is. És nem lesz új külön rész. Teljesen logikus lenne, mert sikeres, és jó, az E-sport része is jól van felépítve.
    Ráadásul akkor nem véletlenül volt pont az az első (fél)hivatalos pletyka, a PS5-ről, hogy hogyan futtatja a GTS-t.

    Zárójel: És egyben remélem akkor azt is, hogy a GTS mellé készül egy Foza like GT játék. Azt csípném. [link]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz Carlos Padre #204540 üzenetére

    Szerintem meg de.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz oriic #204547 üzenetére

    Készül egy új rész. Ami tételezzük fel, hogy GT7 néven jön. Mi zárja ki a forza stílust? Semmi. Mert a GTS támogatva lesz az mellett.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz Peace #204553 üzenetére

    Na mert a Turn10 és a Playground Games qnnyit csinált a FH előtt.. Ugyan már.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz S e t h #204604 üzenetére

    Ebben elég magabiztosan tudok nyilatkozni. Én nem láttam, hogy a fanok köpködnének a játékmenetre. A játékkal semmi baj, azon kívül, hogy egy fél játék. Egyébként a játék baromi jó pillanatokat tartalmaz. Élvezetes. Csak úgy volt belengetve, hogy Kojima ezzel bezárja a kört, és pontot tesz a sztori végére. Vagyis igazából azt már ugye a MGS4-gyel megtette. Aztán a megjelenés után kiszivárogtak videók, információk a további act-okról. És így utólag rossz szájízzel gondolunk vissza rá. Viszont amit tud, ameddig meg van csinálva, addig nagyon jó. És olyan játékmechanikák vannak benne, amikre kevés (egyetlen egy sem) játékfejlesztő figyel. Például, ha kábítópisztollyal elkábítasz valakit, de ha az adott ellenfél véletlenül egy nagyobb pocsolyába, vagy vízbe arccal előre terül el, akkor megfullad. :D És a itt is van szaga Snake-nek, szóval nem csak meglátni, meghallani, hanem kiszagolni is kitudnak az ellenfelek. És még rengeteg ilyen apróság van. Benne van Kojima maximalizmusa.

    Már csak Quiet és DD miatt is mindenképp megéri végigjátszani. A zene fenomenális, a grafika szép.

    Mondom, csak az a baj, hogy ismertek a körülötte kialakult balhék. De ami kész lett, az fasza. Ennyi pénzért meg nevetséges. Nem is értem miért dobálják ezt a játékot 2k-ért. És megnyugtatlak ezt nem az elfogultságom íratja velem. Vedd meg, nézd meg mennyire tartalmas. HLTB szerint is 46h csak a sztori.

    Én már nagyon sokszor gondolkodtam, hogy csak tiszteletből is illene megvennem. De a pénz (egy része) a köcsög Konami-hoz vándorolna.

    De a MGS tudásodat szedd össze, mert mint minden MGS játéknál, itt is kell koncentrálni. Viszont ha szereted a szériát, mondjuk fan vagy, akkor lesz egy jelenet ami rohadt megható nekünk játékosoknak, fanoknak. Kojima olyan köszönetet mond, hogy gombóc volt a torkomba rendesen. Sose felejtem el azt a részt.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    Tegnap végigolvastam a Deck - wesder - seniman féle AC eszmecserét és kibírtam szó nélkül.
    Most küldök magamnak egy ilyet:

    #fogdbepfád achievement unlocked.

    :)

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    Phil Spencer:

    "The business is selling software and services. The business is not how many consoles you sell. The consoles are not where the profit in this side of the business is made, which is where the whole: ‘Who’s selling more consoles’ at any one time as the kind of root good of who is doing well in the business is just not true."

    Majd

    "It’s all about how many games are people playing. And how much people are spending playing those games and how often they play."

    Szóval ha jól számolok, akkor nem baj, hogy több mint 2x annyi PS4-et adtak el. Mert az a lényeg, hogy a fele annyi eladott Xbox-on többen játszanak (mármint nem jelenleg, hanem a cél ez). Már ez is érdekes logika, és akkor még fel sem tettem a kínos kérdést, hogy MIVEL?! :D Kíváncsi vagyok milyen szoftverre gondol, mert így is folyamatosan bagóért lehet venni a játékokat, meg pár száz forint a GP és a Live...

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz Wesder #204623 üzenetére

    Mit?! [link]

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz Wesder #204626 üzenetére

    A Siege az Ubisoft ékköve. Büszkék lehetnek rá.
    A Division 2-ért nem voltam oda. Az, hogy valami nem rossz, az még nem elég. És írtam is, hogy 10k-ért se veszem meg.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz Wesder #204623 üzenetére

    A hosszútávú cél ez persze. Csak ez nem más, mint kényszer. Azt meg ne állítsa be annak, hogy ők találták ki. Ők arra az útra kényszerültek, menekültek. Persze ha az összes Xbox, PC, player öntené feléjük a pénzt akkor igaz lenne. De ez még nincs így. És az Xcloud se egy működő dolog még. Addig meg nem mondhat mást, kell tartani a befektetők bizalmát.

    Az, hogy mit és mennyi játékot kaptál Goldban, Passban, meg a fene tudja hogy, ebbe nem szeretnék belemenni. Tudod hova lyukadnánk ki. Egy éve megállás nélkül játszom végig a játékokat, fizetek érte igen. De a lényeg, hogy boldogan, gondolkodás nélkül.

    Phil ezeket a nyilatkozatokat úgy teszi, hogy valójában így érez: [link]

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz S e t h #204638 üzenetére

    Kétezerért így se pénz.

    Viszont az élmény teljesen más lehet úgy. Én el se tudom képzelni, szóval véleményezni sem fogom.
    De ennek a játéknak a sztorija egy nyolc játékból álló történetbe illeszkedik bele, a játék a harmadik rész, és a Peace Walker után játszódik az idővonal szerint. Ráadásul még az 1987-ben MSX2, NES-re megjelent rész előtt is játszódik a sztori szerint. És ezeknél a sztoriknál ne átlagos játékos mércében mért sztorikra gondolj. Ezek nagyon durván kitalált sztorik. 1918-2014-ig szövődik a történet (Ha a Rising sztoriját nem vesszük figyelembe).

    Talán ez az Otherworld-ös videósorozat segíthet: [link] 5 vagy 6 részes. (és szerintem az Otherworld egyetlen értelmes alkotása)
    De azért így sem lesz ugyan az. Nem tudod, hogy ki Ocelot, Liquid stb stb ..

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz ldave #204651 üzenetére

    Néztem én is. Csak nem tudom, hogy mennyivel jobb/több mint az Adr1ft. Végül az se fogott meg annyira. Egyébként ijesztgetős thriller?

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    NHL 20 - Battle Royal játékmód: [link]
    Esküszöm, sírni tunék...
    Új grafikai engine nem lesz, pedig nagyon ráférne. De gondolom megvárják mostmár a nextgen-t.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz #10186752 #204656 üzenetére

    Jajj de nevettem most ezen a videón!!! :DDD Még sose láttam korábban.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz d@vee #204669 üzenetére

    "As it stands right now, and likely well into the future, the only way to play split-screen multiplayer in Star Wars Battlefront 2 is through Arcade mode. ... In Arcade mode, to play split-screen co-op, all you have to do is click on Arcade and go to either co-op or versus."

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz Peace #204673 üzenetére

    Kettő is van. Egy Main story, és egy Resurrection című is. Rövid, nem is jó, de van.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz Xaels #204711 üzenetére

    Ennek utána kell járni? Azért nem, mert akkor nem maradhatnának pg13 as vagy alacsonyabb besorolásúak a termékek, az pedig pénzveszteséget jelent. Nem kell ezt cicomázni.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz Xaels #204711 üzenetére

    És akkor vizsgáljuk meg ezt a hírt egy kicsit mélyebben.

    Feltételezésem szerint sokan értik, hogy miért sincs csonkolás egy Star Wars játékban. Ehhez 8 általános is elég kell, hogy legyen. Tisztában vagyunk velem, hogy hogyan működik egy fénykard, és hogyan működik a világ.

    Ezért, felvetült bennem rögtön a kérdés, hogy az a cikk egyáltalán miért születhet meg? A tartalma már árulkodó..

    A mai internetfüggő társadalmunk szenved az álhírektől, a kamuhírektől és a pozitív-negatív propagandától, amit más néven marketingnek is nevezhetünk. Ez a cikk is ennek ékes példája.
    Elkezdhetném fikázni a magyar IGN.hu-t, hogy miért hoznak le ilyen hírt, de felesleges rájuk kenni. Mindenki le fogja hozni.

    A Disney birodalom mára már akkora méreteket öltött, hogy egyszerűen épp emberi ésszel felfoghatatlan. Ekkora: [link]
    Ez a cikk pedig nem nagy dolog, csak egy kis Disney marketing a játékhoz.

    Nézzünk egy kicsit a színfalak mögé. A cikket az IGN.com írta. Az IGN.com-ot 2005-ben megvette a
    Fox Interactive Media csoport 650 millió dollár (készpénz)-ért.
    Majd 2013-ban Ziff Davis csoport, amely csoport a J2 Global-é. És mit ad isten ki a J2 Global tulajdonosa? Az a John Singh, akinek a Linked-In profiljából idéznék:

    "My background includes creating and executing global PR and communications campaigns for initiatives as diverse as the worldwide launches of "Star Wars" and "Indiana Jones" films; the first-ever "Star Wars" TV series; the expansion of Disney licensing; the U.S. introduction online movie ticketing; and series on both linear and digital television networks."

    Természetesen nem azt állítom, hogy Kathleen Kennedy felhívta a Lucas Films, illetékesét, hogy ő írjon már egy email-t John Singh-nak, aki csörögjön már le az IGN-eseknek, hogy ezt a csonkolós témát kicsit el kellene fedni egy cikkel. <szerintem nem telefonálnak, emaileznek. :D> De azért lássuk át, hogy milyen magasról is irányítják ezeket az oldalakat. És milyen szépen leosztják a feladatokat.

    És ez csak egy egyszerű dolog. Valószínűleg itt automatikusan mindenki tudta a dolgát, hogy ez nem vet jó fényt esetleg a játékra, ezt korrigálni kell. De már annak a cikknek a létezése se normális, a benne leírt magyarázatról nem is beszélve.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz Bad Pritt #204738 üzenetére

    Tudnál erről bármi forrást, főleg ha mindez a Disney-s idők előtt már létezett? Mert én se könyvekben, se játékokban nem láttam ennek a politikának a jelét.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    Ez a CTR ennyi, hogy végig driteled a játékot? [link] Sose játszottam még vele, azért kérdezem.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    Days Gone

    Előzetesen nem vártam sokat ettől a játéktól, ezért sem vettem meg a megjelenés napján. Inkább megvártam az első véleményeket. Majd mikor páran elkezdték a Horizon Zero Dawn-hoz hasonlítani, ott elkezdtem félni. És hát ha nem is szorosat, de tudnék azért párhuzamot vonni a két játék között. Ugyanakkor a Days Gone-t én jobban élveztem.

    Azzal kezdeném, hogy Oregon gyönyörű és élethű. Annyira, hogy szinte érzed az erdőben, a mókusszar szagát miközben játszol. Az egész táj megvalósítása kiváló hangulatot teremt a játéknak. Percekig el lehet veszni a részletekben. A napszakok változásában, és az időjárás változatosságában. A viharok, a széltől lengedező fák, nagyon élethűek. Ámbár a világ részletessége összességében elmarad a Red Dead Redemption 2-től. Gondolok itt elsőként az állatvilágra. Ebben a játékban is van, de nem túl nagy populáció. Picit hiányoltam a hódokat, ha már Oregon állam zászlaján is ott van. De ez apróság, csak eszembe jutott.

    Az Unreal engine kiválóan fest, ámbár teljesítményben nem muzsikál sajnos valami jól. Nem találkoztam még olyan játékkal PS-en (multiplatform címmel sem), ami ennyi framerate problémát produkált volna. A játék során kétszer is volt szerencsém belefutni másodperces képmegállásba, amit másodjára rögzítettem is. Elég durva. És ettől eltekintve is sokszor beesett az fps szám. Ennek ellenére ez engem nem különösebben zavart. Sose olyankor történt amikor éppen akció volt, vagy bármilyen komolyabb kárt szenvedtem volna, küldetést buktam volna. Ezen felül a karakterek arcmimikájában is vannak néha anomáliák. És előfordulnak a föld felett 1m-rel járkáló npc-k, és hasonló dolgok is. Ez így leírva nem túl biztató, viszont nem is annyira vészes mint amilyennek elsőre hangzik. Nem voltak állandó jelenségek ezek, csak néha előfordultak. És a játék tartalmaz annyi szórakozást, hogy ezt el lehessen nézni neki. Viszont az is biztos, hogy nem mindenki ilyen elnéző.

    A játék open world kidolgozása, remek. Élmény Oregon vadont járni, és tenni a dolgunkat. A játék alapkoncepciója a motoros csavargó lét megvalósítása ötletes. Egy szerelmes motorosbanda tag, túlélésért vívott küzdelme felett vehetjük át az irányítást. És bár engem hidegen hagynak ezek a motoros dolgok, abszolút együtt tudtam (volna) élni ezzel a szituációval. Ráadásul jópofa dolog motorozni, és fejleszteni is a járgányt. Bennem felvetődött a kérdés, hogy miért csak chopper stílusú motorok vannak a játékban?! Én bőven el tudtam volna képzelni más stílusú motorokat is. Arról nem is beszélve, hogy ha logikusan belegondolunk, akkor egy enduro, vagy túra motor sokkal praktikusabb is lett volna. Értem én, hogy motoros banda meg Sons of Anarchy, de na. Egyébként az én verdám végül így festett: [link]

    A játékban nagyon sok feladat van, bár ezek egy idő után ön-ismétlőek. 4-5 fajta mellékküldetés típus van, ezekből pedig tucat számra. Ezért, nem nehéz hamar bele is unni ezekbe a feladatokba. Szeretném kiemelni, mert sokaknak fontos dolog, hogy van gyors utazás. Mindenki megnyugodhat. Én nagyon keveset használtam, mert élvezet róni az utakat a játékban. Van fejlődési, és craft rendszer is. Mindkettő jól működik, teszi a dolgát.
    A gunfight jó, semmi probléma nincs vele. Fluidan lehet irtani a zombikat (igen, nekem ezek is zombik, nem érdekel, hogy máshogy vannak most elnevezve), és a rossz embereket.

    Külön kiemelném a hordák elleni harcot. Számomra ez volt a játék legeslegszórakoztatóbb része. Eszméletlen király, ahogy 200-500 fős zombisereget le kell gyakni. Mindezt annyira élveztem, hogy a játék eleje fele bemutatott legnagyobb hordát, is már jó korán kipucoltam. Amikor a fórumtársak írták, hogy az egy fő sztori küldetés lesz a játék vége fele, és lehet okozhat majd bugot. De szerencsére nem lett belőle probléma.
    Egy másik alkalomkor pedig sikerült össze kite-olnom két hordát. Egy cseppet érdekes szituáció volt. :) Ennek ellenére végig úgy éreztem, hogy a zombik csak statiszták. Még a küldetések nagy része sem az ő ritkításuk körül forog.

    Szóval az objektív véleményem az, hogy bár vannak technikai malőrök, a játék nagyon szórakoztató, és kimagaslóan hangulatos. Mindenkinek ajánlom, aki egy jót szeretne szórakozni, de nem fontos neki a kompetens, érdekes sztori. Mert...

    És itt egy huszárvágással átcsapunk a szubjektív véleményembe. Mivel a sztori megöli majdnem az egészet számomra.
    Úgy gondolom, hogy ma már alapból sem hálás feladat egy zombi apokalipszises téma kitalálása. Nem igazán lehet újat kitalálni a zsargonba. És ez látszik is a Days Gone-on. De legalább amit kitaláltak sztorit, a játék köré, akkor azt csinálták volna meg értelmesen..
    Már a kezdő képsorok, a sztori, a dráma megalapozása is nagyon gyenge. (TLoU ebben nagyon erős volt) Kapunk egy nagyon rövid "ez az alapszitu" bevezetést, és ennyi. A szotri haladtával ugyan tisztul a kép, és egyre több dologra derül fény, de a kezdés elcseszett. Később kezd magára találni a történet, sőt néhol még érdekes formában is tárul elénk a fő történetszál. Helyére kerülnek a célok, az indítékok, a miértek. Megismerjük az Oregon-ban fennálló status quo-t és ez embereket akik ott élnek. Igaz ezeknek az embereknek a 80%-a sablonos, egysíkú karakter. De olykor találkozunk érdekesebbekkel is. Mint Skizzo, Wade Taylor, Weaver.
    Ugyanakkor már főhősünk karakterfejlődésével is vannak ám komoly bajok. Például a történet egy pontján, miután kiiktatunk egy fontosabb személyt, Deacon egy "gyónás" keretében képes kijelenteni, hogy ja de ő amúgy már tökre megváltozott. Nem olyan erőszakos mint régen stb stb. Há'mi? Az még oké, hogy a zombikat öli. De embertársait is rezzenéstelen arccal, konkrétan élvezettel öli halomra. Hát akkor milyen lehetett ő előtte, ha most így viselkedik?!
    Maga a fő szál túl egyszerű. És ez nem is lenne baj, ha kellő drámaisággal sikerült volna elmesélni. De ez nem sikerült. Igaz ágazik ki belőle, egy érdekes mellékszál is, de az csak egy secret ending-be torkollik. És konkrétan inkább a folytatást vezeti fel mint magyarázatot ad bármire is. Annak ellenére, hogy nem egy nagy volumenű történetet játszunk végig, azért Deacon indtéka érthető és működik. Egy bizonyos pontig. És az a pont hozta el bennem a törést. Ott nagyon megutáltam a játékot, és nehezen emésztettem meg a történteket. Erről viszont csak spoileresen írhatok.

    Miután Délre utazunk, számomra minden elromlik. Egyrészt már a táj is kopár, szürke és unalmas.
    Na de a nagy tetőpont, amikor végre találkozunk életünk nagy szeremével, akit sose fogunk elhagyni. És flashback-ek formájában megtudhattuk, hogy mennyire nagy is az a szerelem. Sőt egy jelképes sírhoz is járunk rendszeresen "gyónni", gyászolni, és őrizni Sarah emlékét.. Erre mi történik a nagy "reunion" pillanatban?!?!
    SEMMI! Sarah áll fapofával mint egy darab.... Deacon áll meglepődött pofával mint egy darab... És ennyi.
    KÉT évig kereste élete szerelmét! A nő két éve azt hitte, hogy hőn szeretett párja halott! És mikor kiderül, hogy mindketten élnek, újra boldogok lehetnének együtt. Akkor egy ölelés sincs, a boldogság halvány szikrája se! Konkrétan Sarah úgy reagál, hogy Cső, várjál egy kicsit, most nekem dolgom van, keverem itt a szupertitkostudós trutyit..

    Én nem tudom, hogy melyik kapcsolatmodell alapján lett ez kitalálva? De nonszensz az egész. Kizárt dolognak tartom, hogy aki ezt a jelenetet, fordulatot megírta, volt e valaha az életben szerelmes. Az egész játék erre a pillanatra volt felépítve. Ez kellett volna, hogy legyen a katarzis. Ehelyett köcsög katonázgatásba megy át az egész... Itt én annyira ledobtam a láncot, a játék utolsó pár órájáig egyáltalán nem érdekelt a történet.

    Aztán közben olyan karakteridegen, logikátlan cselekedetek vannak, mint amikor Sarah reszket miután, bent marad egyedül egy épületben, és önvédelemből le kell ölnie egy tucat zombit. Teljesen lesokkol, nagyjából összehugyozza magát. Majd ugyan abban a küldetésben, 5 perccel később, előadja magát Deacon-nek, hogy ő mennyire tökös csaj. Aztán bónuszként, a rákövetkező küldetésben meg hidegvérrel fejbe lövi azt a szerencsétlen portás gyereket. WTF?!

    Deacon titkolózik a katonásbáró előtt, hogy ahonnan jött ott senki sem él már. Senkivel nem találkozott. De a zombiapokalipszis "VadonJanija" tolja a Copeland rádiót. Amit a katonák érdekes módon sose hallanak meg?

    A történetben nincsenek fordulatok, meglepetések nyilvánvaló is volt, hogy hova fog ez az egész kifutni... A vége viszont jó, az utolsó támadás. De odáig ismét semmitmondó küldetések során jutunk csak el.
    Ráadásul itt még a spoiler alatt leírom, funfact: Megtaláljuk Sarah-t, vége a sztorinak. Majd a játék kiírja, hogy együtt vagyunk most már boldogságban. De igazából soha többet nem látjuk ismét. :D :D Mert Sarah nincs ott Mike Camp-ben, és sehol máshol sem a sequel során. :D Vicc.

    Mindezek ellenére a végére ismét tudtam élvezni a játékot. De ez csak annyit jelent, hogy nem rossz szájízzel fejeztem be. És nem fogok rá utálattal visszagondolni.

    Viszont maradt még egy óriási negatívum, ami csak lokálisan minket érint. Az a vállalhatatlan minőségű magyar feliratozás. Ennyire katasztrofális fordításokkal egyetlen PS ex játékban sem találkoztam. Rettegek ezek után a Death Stranding lokalizációjától.

    Összességében felemás élmény lett számomra. És Deacon azért jó karakter. Sajnos nálam itt is a sztorin ment el a dolog, és a karakterek dilettáns, irreális viselkedésein. Maga a rendezés, a párbeszédek, átvezető animációk tálalása is átlagos. Ugyanakkor a játékmenet szórakoztató és hangulatos.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz felixo #204805 üzenetére

    Persze, elég ha annyit tudsz, hogy Dutch-nak van egy terve. :D

    A viccet félre téve, azért úgy nehéz lesz. Sok dologhoz kell, mert a játék nem fogja végig a kezedet, hogy mit csinálj.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz ProEvoFan #204804 üzenetére

    De mi a bammeg? :D a hossza?

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz A.tessz #204816 üzenetére

    Köszi.

    Írtam is, hogy én is kipucoltam már a játék elején azt a hordát a fűrésztelepnél. De nekem pillanatok után ugrott a quest, nem kellett köröznöm.

    Így a sztori után az endgame-ben gondolkodtam, hogy kinyírom az összes hordát. De inkább nekiállok majd valami más játéknak.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • .LnB

    titán

    válasz ProEvoFan #204814 üzenetére

    Most már elhatároztam egy ideje, hogy összeszedetten próbálok minden játékról írni. Itt az összes eddigi: [link] Bár az első pár még nem volt több mint egy egy komment.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Új hozzászólás Aktív témák