- Mobilinternet
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Microsoft Outlook topic
-
IT café
PlayerUnknown's Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gáboromm
tag
Elég régen játszottam már PUBG-vel.
Sok az újdonság, látom.
Discordon hiába írok bárkinek, mikor és hogy lehet csatlakozni duo-ra, vagy squad-ra?
Üdv!
Eladó cuccaim, kontrollerek, játékok: http://bit.ly/2Y5nUyA
-
hunmarkov
csendes tag
@Zufo
Azért mert nem minden játékban lehet fps cap-et beállítani (kivéve külső programmal), játékon belül csak vsync-cel lehetett eddig, az meg ugye input delay-t okoz, szerencsére már lehet pubg-ben is állítani, de 60hz-es monitorral annyira nem élvezetes játszani multiplayer fps játékokat (szerintem), ég és föld a különbség 60vs144hz-en.@niof
Annyira nem bonyolult mert mindegyik másra jó.
Sprayelni (Auto) a legjobban a Half grip ami csökkenti a recoilt minden irányban, Thumb grip is jó, de az kevesebbet csökkent a recoilon, viszont gyorsabban nézel bele pl. red dot-ba. (M4, Scar-L, QBZ-re mehet a Half)
Tappolgatni (Single) meg vertical és light a legjobb, vertical sokat csökkent a recoilon függőlegesen, light-nál viszont gyorsabban visszáll a célkereszt, SKS-nél nagyon jó, főleg ha van egy kompid is mellé.Más kiegészítőken meg nem érdemes variálni. Stockot meg cheek padot sokan nem tartják fontosnak pedig rengeteg segít. (SKS, SLR, VSS-en főleg). Közelire sprayre mindig kompi kell, távolira meg szinte mindig supressor, kompi max akkor dmr-re ha gyorsan tudsz tappolgatni.
@Winnie
pubgtracker nekem se frissít soha rendesen, op.gg viszont pár percenként frissít:
https://pubg.op.gg/user/Markov1337?server=pc-eu[ Szerkesztve ]
Weboldal készítés: https://zeusweb.hu
-
Stunts666
őstag
Tudnám, hogy miért ezt a fos kuszunk fekszünk Erangelt sz*rt dobja be állandóan....
-
Tressy
senior tag
Hotdrop [link]
-
niof
addikt
Kodiak és Jonesy a csoportjukból a 9. helyen jutottak tovább a vasárnapi döntőbe! GG srácok!
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
Takika14
aktív tag
Üdv Urak!
Nem tudom mennyire szabályos itt fórumon kérni de van esetleg valakinek számomra egy faceit meghívója?
-
PeL
addikt
válasz gtamate2 #20672 üzenetére
Egyetértek hunmarkov kollégával.
Ha AR-t használok közelharcra lehetőség szerint mindig half-gripet teszek rá, nekem is azzal adja a legjobban. Igazából ez is preferencia / megszokás kérdése, egyik csapattársam pl. kerüli a half-ot, és csak verticallal / thumb-al tolja.
Viszont nem tudom miért, de néha úgy érzem mintha valami nem működne rendesen a játékban A SCAR-t pl. valamikor rohadt könnyű megfogni, máskor meg egyszerűen nem tudom az enemyn tartani a célkeresztet, mintha random lenne a visszarúgása (ezt többször megfigyeltem különböző körökben ugyanúgy felszerelt SCAR-nál ami kompenzátort, half-grip és red dotot foglal magában)
-
dudu5130
őstag
Hali!
Milyen grafikai beállításokat ajánlotok egy FX 6300 és R9 280 3Gb kombóhoz? A monitorom HD és 75 Hz-es. -
Pugos
csendes tag
Üdv.
Tudna valaki egy linket vagy képet a végeredményről a tegnap esti elődöntőről, melyik 20 duo jutott be Kodiék mellé a Broadcaster Royalon? Sajnos a 3 ik meccs közepétől nem tudtam tovább nézni. Köszi![ Szerkesztve ]
-
Grave_444
nagyúr
-
Marmonkanna
tag
válasz Grave_444 #20679 üzenetére
egyedül a FOV-ba kötnék bele.
a népszerű fps-ek közül pubg talán az első, ahol a kisebb FOV nem feltétlenül hátrány, hanem inkább előny.
nagy látószöggel lehet, hogy jobban kiszúrsz valakit a kép szélén, de kicsivel viszont ég és föld a célzás. scope nélkül is olyan, mintha nagyításod lenne.
90 fölé semmiképp se venném, de én már elkezdtem kicsit alá menni.[ Szerkesztve ]
-
Bence942
tag
válasz Marmonkanna #20681 üzenetére
Minél nagyobbra kell rakni nem minél kevesebbre
-
PeL
addikt
válasz Bence942 #20682 üzenetére
Félig meddig igaza van, nagy FOV-al picit nehezebb a távolabbi célpontokat kiszúrni mert sokkal kisebbek a szélesebb látószög miatt. Ez is kb megszokás kérdése. CS:GO-ban is rengetegen játszanak 1024x768-ban mert azt szokták meg, pedig 1080p-ben 16:9-es képaránnyal sokkal nagyobb teret belátsz ott is.
-
Marmonkanna
tag
válasz Bence942 #20682 üzenetére
itt egy videó, ha már az értő olvasás gondot okoz:
https://youtu.be/pOAdZ287UYc?t=8m45s -
ßrainiac
addikt
válasz dudu5130 #20675 üzenetére
Amikor bejott az unlimited fps, az egesz sokat segitett, pedig a cappelt fps szokott logikus lenni - szoval ezt ajanlom.
Nekem tobb konfiggal is szenvedes volt a jatek, egy ev utan meg poenbol raraktam a motion blurt h mit csinal pontosan - korabban ugy gondoltam h effele vizualis effekt nem kellhet competitive jatekba -, es azt vettem eszre azonnal hogy tokeletesen kitolti a mozgasban azokat a frame-eket amik "hianyoznak" (nem tudom hogy magyarazzam ezt, de nekem 100+ fps-sel is olyan ez a jatek mintha 30-cal menne). Szoval ez volt a legutolso setting amit egyebkent kiprobaltam volna. Azota tobben leteszteltek a javaslatomra es pozitivak a visszajelzesek.
Ezenkivul ha a gep birja, erdemes a Sharpent es 120-as screen scale-t megprobalni, foleg alacsony felbontasokon, de sajnos 1080P-n is. Az ugralo pixelek baromira zavaroak enemy spottolas szempontbol. Ugyanezert Antialiasing minimum Highra, High vagy Mediumra a Draw distance-t, minimum Mediumra a Post processinget (ez is segit megszabadulni a recektol) a tobbi setting meg preferencia / izles fuggo.
-
Most megy a döntő:
Kodiak twitch
omgezjoney twitch
Battlecaster royale twitchElső meccsen 15. hely. Kodit lelőtték, jonesy behozta 15. helyre.
Shroudék be sem kerültek a döntőbe?
-
niof
addikt
válasz lemusz #20689 üzenetére
Jonesy stream-jét néztem szombat este, és azt mondta, amikor beszéltek velük, volt Shroud-nak egy olyan félmondata, amiből azt vette ki Jonesy, hogy kb. "kötelezőből" mentek el, valami szponzori dolog miatt. Egyébként Shroud játékstílusát ismerve nem is csoda, hogy nem vették komolyan. Ez a "kékben addig healelek és elbújok, amíg csak bírok" taktika valami borzasztóan gusztustalan. Ezt Jonesy is többször említette a stream alatt. Talán olyan versenyekre, mint ez is, fel kéne húzni a kék sebzését (mondjuk 25%/s), hogy ezzel ne lehessen előnyt szerezni. Így kb. azt láthattuk meg, kik tudnak a streamerek közül jobban bújkálni... Vicc volt az egész...
De azért Kodiék jók voltak.
Bár tegnap a 2. körben szerintem rettenetesen meggondolatlanok voltak taktikailag. Addig tudtam nézni, a többit majd ma...Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
PeL
addikt
Versenyekre ez a hagyományos blue zone borzalmas (mondjuk sima matchmakingre is de mindegy ). Oda tökéletes lenne az amit már korábban is felhoztunk párszor: 5 perc után (vagy akár a repülő eltűnése után rögtön) elindul befelé a kék, ugyanúgy kirajzolná a következő safe zone-t mikor eléri a fehéret így a kiszámíthatósága továbbra sem lenne meg, viszont nem áll le, hanem folyamatosan menne befelé rohadt lassan, olyan lassan hogy akár futva könnyedén le lehessen hagyni, viszont akit elér azt instant, vagy ha nem is instant de 2-3 tickből kinyírja. Ezzel meg is lehetne oldani a kékben bujkálva imádkozást vagy a kellemetlen és váratlan kékből hátba lövéseket hogy bejusson valaki pontot érő helyre. Sokkal pörgősebbek lennének a meccsek, nem lenne feltétlen unalmas az early game sem. Esetleg end-game -ben az utolsó 2-3 körre visszajöhetne a hagyományos kör, viszont a sebzésnek továbbra is halálosnak kéne lennie.
[ Szerkesztve ]
-
jozefgucci1
addikt
Hát én nem tudom ,de néztem egy kört a lentebb linkelt twitch oldalon ,Kodiak oldalán és abban pl végig szaladtak be a kör közepe felé .Megvolt az első loot és végig sunnyogtak . Az az egy kill is a végén úgy jött össze , hogy Kodi elé beugrott egy arc miközben ő campelt a házban . Hát ha ez játék és hú de izgalmas akkor már inkább a kékben pörögve lövöldözzön és úgy nyerjen , mert ez szánalom volt .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Don.Corleone
aktív tag
Shroudék nem kerültek be, de nem is vették annyira komolyan, erangelen viszont szépen behúzták a győzelmet, az egy jó kis végjáték volt. Maga a lebonyolítás pedig vicc kategória volt amikor 3x indították újra mert valakinek "kifagyott" a játék. Miramaron pl. baromi jó loot illetve pozijuk volt Jonesyéknek erre jön két restart... elhiszem a végére már elment a kedvük. Viszont nagy GG hogy magyar csapat képviseltette magát.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Don.Corleone #20693 üzenetére
Néztem a meccset én is, de az ilyen fagyások benne vannak a játékban. Főleg a második, hogy kirúgja valaki a tápkábelt. Hát így járt. Biztos nem szívattam volna másik 78 embert meg x100 ezer nézőt vele. Pedig az a Miramaros kör jó is lehetett volna, szuper lootjuk volt tényleg, 2. körben mondjuk szerencséjük volt, mert elb*szták az ugrást nagyon, a kör sem volt olyan közel. Első meccs elejét nem láttam, a 2. és 3. meccsen nem volt nagy szerencséjük, Erangelen elbaszták az ugrást, ennyire a sarokba ugrani azon a mapon szerintem nem szabad. Bár beértek végül és a nyáron volt egy hasonló meccsük, hogy motorcsónakkal a kékben mentek körbe Miramaron végül talán nyertek is (már nem emlékszem) de azért ez komolyabb felhozatal volt. Elnyomtak minden boostos meg elsősegélyt. Eldöntöttem, hogy a 3. indítást már nem várom meg, végül ágyból még mobilon ránéztem de amikor láttam, hogy megint 2-3km-re ugranak ejtőernyővel akkor inkább kinyomtam.
Majd ha lehet azért visszanézem a meccseiket, de picit több önbizalommal lehet az utolsó 2 meccsen is jobb eredményt értek volna el.
Mindenesetre így is szenzációs amit csináltak.
-
válasz jozefgucci1 #20692 üzenetére
Ez egy túlélő játék, ez jelen szabályok mellett ilyen...
Nem volt túl izgalmas az sem ahogy Jonesy kempel a szobában valamint az sem, ahogy Kodi kempel, de mindkettő célravezető volt (jó helyezést értek el vele). Ráadásul mindkét esetben már csak a csapat egyik tagja élt, ott már nem nagyon lehet aktív tűzharcot vívni. Jonesy is megállapította, ha nem gránátozik a srácra az első kör végén Sanhok-on meg utána nem kerül tűzharcba vele, hanem elbújik a kő mögött és felhealeli magát még pár hellyel előbbre végezhetett volna.Itt tényleg csak szabály változtatásokkal lehet pörgősebbé tenni a játékot, ha akarják. Nagyon nagy része van a szerencsének, sokkal több mint bármi hasonló játékban.
-
hunmarkov
csendes tag
Nézi amúgy valaki rajtam kívül a ratinget vagy statokat? Eddig csak k/d-t nézegettem néha, beleszámítva azt is, hogy benne van, hogy épp desync miatt halok meg vagy rossz helyre ugrok és nincs fegyver, vagy, hogy haverokkal is játszok akik csak funolni járnak fel stb.
De gondoltam season9-től elkezdem nézni a ratinget (régen voltam top80-ba is) és az eu fpp duo/squad helyezést is. A terv az lenne, hogy duo-ban is és squad-ban is megtartsam egyszerre a top1000-et season végéig, de legalább 1-ben a top500-at (vagy jobbat). Most nyilván ha valaki jó ratinget akkor akkor elég bekempelnie magát top10-be mindig és ölni 1-2-t, de én a k/d-t is szeretném kicsit javítani.Most épp így áll, bár a kép óta jött még 2 win duo-ba:
Aki komolyan veszi és hasonló statjai vannak és úgy gondolja javítana ő is akkor csatlakozhat!
[ Szerkesztve ]
Weboldal készítés: https://zeusweb.hu
-
válasz hunmarkov #20696 üzenetére
Ha nagyon a statra mész az könnyen a játékélmény rovására mehet szerintem. Nálam ez pl. úgy nézne ki, hogy nem ugrok olyat területre ahova folyamatosan érkezik másik 3-4 ember mert az tényleg lutri, hogy ki kapja fel előbb a fegyót. De még 2 embernél is sokszor ezen múlik. Sőt, kétes szitukba sem nagyon megy bele ilyenkor az ember, Sanhok-on tényleg az van, hogy eleresztesz 1-2 ártatlannak tűnő lövést a biztonságosnak ítélt domb tetején lévő fedezékedből és kapásból 2-3an indulnak levadászni akik hallották a lövést...
Én érdekességképp szoktam megnézni a statot csak, szerintem ez a játék nem erről szól.
-
addikt
válasz hunmarkov #20696 üzenetére
Idáig szinte mindig soloban top 100, duoban top 200 megvolt 2-3 k/d mellett, ebben a szezonban szinte senkit nem tudok lelőni, 6-700 damage és nem hal meg senki. 4-5 lövés sks-el és fut tovább a pali kint a kékben, tegnap le is töröltem a játékot, nem tudom mit csináltak, de nevetséges. Végre megszabadultunk a kínai laggos 500 pinges majmoktól, most meg 10-ből 9x ruszki féreg lő le. Kicsit meguntam.
A nyugat a szakadék szélén, de mi egy lépéssel mindig előtte járunk.
-
agressor12
senior tag
Sajnálom,hogy Kodiék ilyen hátul végeztek,de kicsit csalódás volt a játékuk,tervezetlenül,összevissza szaladgáltak a pályán irreális dolgokat csináltak,mint valami kezdők.Nem tudom,hogy csak izgultak azért voltak lámpalázasak,de rossz volt nézni.Miramar-on későn indultak,rohantak csak a kör után állandóan,megálltak egy háznál,ahol monták is,hogy tuti vannak.Ugyan ez volt Erangelen a hajóval,nagyon kicsi volt a kör,nagyon sokan voltak még életben várható lett volna ,hogy minden négyzetméteren valaki bújkálni fog.Utolsó meccsen újra oda ugrottak ahol tudták,hogy fix-en lesznek,majd Kodi az épület melett futott,ahol ugye ráláttak és el is lötték,majd beugrott a házba szemről,ami melett ott volt a srác,elötte onnan lövöldözött.
Kicsit olyan esztelen menekülés volt az a nap nekik.Szerintem egyszer se a skill hiánya miatt haltak meg,mert a többiek jobban löttek volna ,vagy valami.Nem párharcot veszítettek el.Persze gratulálok nekik,hogy idáig is eljutottak, jó volt szurkolni egy magyar csapatnak is,főleg a pénteki jó szereplésük után.Ez csak egy személyes vélemény volt.
[ Szerkesztve ]
-
hunmarkov
csendes tag
válasz gyuribácsi88 #20698 üzenetére
Igen, vannak napok amikor tök jól kapja mindenki a lövést, egész tűrhetőek a szerverek, de van, hogy ketten lőjjük szét a gyereket, szét vérzik és szalad tovább mintha mi se történt volna, és azért 1500 óra után én is érzem, hogy nagyjából mennyi hit kell az emberbe a killhez, akár egy 3-as vest-be is. Most pár napja megint ilyen a játék, 10-ből kb. 8x fedezék mögött halok/halunk meg. Ilyenkor lehet bármilyen jó valakinek a k/d-ja, shroud is ugyanúgy belehal ebbe, csak már ő is eljutott odaáig, hogy nem idegesíti fel magát, csak leave és ready. Custom meccseknél szerencsére nincs ekkora desync.
Shroud-os desync clip+elmagyarázza mi a probléma ezzel (is):
https://clips.twitch.tv/CourageousTameIguanaHassanChop@gyuribácsi88 neked mi az ign-ed, ha lehet tudni?
[ Szerkesztve ]
Weboldal készítés: https://zeusweb.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Steam Deck
- Opel topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care