- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- OpenWRT topic
- VPN topic
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Sweet.tv - internetes TV
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz focvis #99314 üzenetére
Ezer köszönet VR6-nak és tesójának!
Lélekben már felkészültem egy vezérlés cserére (300) vagy turbó cserére (150).
Péntekre elment az erő a gépből, Bluetooth kütyü nem mutatott semmi hibát se a műszerfal. Max toltonyomás (boost) 0,3-0,4 volt, hiányzott a lovak java. Félve jöttem haza a Balatonról, csak le ne álljon a vas.Ma műszerrel sikerult kiolvasni, hogy a benzin minőségére panaszkodik a TSI, telenyomtam 100+-ossal, kicsit meghajtottam és helyreállt a rend.
A szar benyát (95) Székesfehérváron a Szent Flórián körúton az Agipnál tankoltam (Tesco mellett).[link]
[ Szerkesztve ]
-
Fr3eWar
őstag
Egy szakmai kérdésem lenne, jóbarát most hívott hogy gáz van az autójával, és valakinél rá tudok-e kérdezni mi igaz mi nem.
Szóval autó: vw passat variant 1993 ABS motorkód 1.8 benzin 66kw
Hiba: 1500 fordulat körül csörög a katalizátor
Elment szerelőhöz, felemelték az autót a szaki megcsapkodta a katalizátort és ugyanúgy csörgött mint menet közben. Majd közölte a barátommal hogy ki kell cserélni + mindent ami mögötte van középdob+végdob (amik 2hónaposak mert most cseréltette). Kint él németben gyorsan rávágták neki hogy 1000€ lesz.
Igaz hogy minden cserés vagy elég a katalizátort cserélni?[ Szerkesztve ]
-
akangels
tag
Srácok ma egy pillanatra majdnem bemaciztam a kocsiba bekapcsoltam a légkondit , minden oké volt majd kikapcsoltam amikor eléggé lehűtötte a kocsit , aztán úgy voltam vele h hagymennyen és visszakapcsoltam auto modba majd átnyomtam h fújja lábra és testre is egyszerre , ekkor azt vettem észre h a fenti szellőzőből füst jött ki. Kikapcsoltam gyors a légkondit akkor már nem jött a füst , utána vissza kapcsoltam pár perc múlva és semmi. Mi a fene lehetett ez ? Passat 3BG 1.9 PDTDI 131 lovas
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Még két hét találkozóig. Nem látom hogy két kézzel jelentkeznének az érdeklődők. Egy éve sírtok, hogy találkozzunk, amikor minden adott, akkor nyuszi ül a fűben? Ne csak a problémákkal találjatok meg, néha áldozhattok kicsit az időtökből ti is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99385 üzenetére
Köszi szépen, hogy utánanéztél, most annyit tudok tenni, hogy nyitott szemmel járok és keresgélem folyamatosan, mást nem tudok tenni egyelőre. Hétvégén elnézek bontóba.
Újabb kocka ami ugyanőgy 2,5 A6 automatához van, gondolom nem lesz jó...Amúgy ma meg lett nézve a turbó, amennyire lehetett. Nem lóg, mechanikailag rendben van, meg is lett dicsérve a korához képest.
Viszont a hang továbbra is kérdéses. Megpróbálom telefonnal felvenni, de nem garantálom, hogy értékelhető lesz.
Azt a megszorult regulációt hogyan tudnám ellenőrizni? Vagy akkor a turbó értékeim se olyanok lettek volna? Egyértelműen fix fordulatnál jelentkezik a dolog és szinte csak egy pillanatra. Mit kellene megnézni szerinted?Talival kapcsolatban:
Nagyon szeretnék venni, régi vágyam már, hogy élőben is lássam a Mag-ot és a Mag Mesterét. De sajnos nagyon nehéz volt a mostani augusztusi szabadságot is elintézni, ezért most nem tudom megoldani sehogysem.
Viszont egy augusztus 20-30 közötti mini tali nekem még Kassára is tökéletes. Ha csak 2 fő jönne el, nekem már akkor megérné, nem érdekel hogy Szegedről hány km-t kell levezetnem.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Hangosítsd feljebb a zenét. Egy új turbónak is van hangja, a tiéd mennyit is futott? Valami rezonál, vagy zörög rajta, ha nem lyukas a kipufogó, akkor is zöröghet valami a vákuum labdában. Másat nem tudok elképzelni, csak, hogy valami nincs rendesen rögzítve. Bár a hangot is hallani kellene, mert még tippelni is nehéz.
-
Fr3eWar
őstag
válasz Mágus2 #99417 üzenetére
Erre gondoltam.
Mármint hogy nem lehet látatlanba rámondani, hogy kuka az egész, ahogy azt tették mikor ránéztek szétszerelés nélkül. Mondjuk gondolom az a tuti meg a biztos ha minden cserélve van.
Ellenőrizni úgy lehet, hogy leszerelt állapotában rázogatja az ember, hogy van-e benne valami ami zörög mozog és nem oda való? -
Ck.
addikt
válasz szőröscica #99424 üzenetére
Meddig leszel kint?
Tarthatnank egy jelképes mini talit itt, ugyanabban az időpontban. -
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99419 üzenetére
Na elmentünk tescoba, direkt beélesítettem a telefont, bezzeg most akármit összeerőlködtem, nem csinálta azt a hangot. Remélem így is marad.
Más, megjött az új légtömegmérő, viszont nem tom, hogy mit csináljak. Csak sima plug and play, vagy kéne egy "format c:" neki, vagy vmi hasonló, hogy nulláról újratanulja, vagy nem kell semmi ilyesmi? VCDS-ben esetleg vmi? Vagy akksi le egy időre?
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Én 90% hogy tudok menni de csak délután érek le, lehet jön velem egy haverom.
Most akkor hol lesz? Attiláéknál ? Mert akkor lellére tuti átmegyek utána.Ha lesz kaja, rám nem kell számítani. öö ennyi kb
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
zsolt19900
őstag
amennyiben szabadnapom lesz, engem is szívesen látnátok?
igazából azért kérdezem, mert nem teszek sokat hozzá a fórumhoz aztán nem szeretek "zavarni" sehol sem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
A kettes injektor azért nincs, mert azt 0.0-nak veszi a vezérlő, ahhoz hasonlítja a többit.
Amint látod, 0,8 másodpercenként csinál egy sort az adott mért értékekről, ezt még lehet finomabbra is állítani, de bőven elég ez is a problémák feltárására.
A lényeg a tolerancia, ami -1,5 és 1,5 közé van belőve, ehhez képest a 3. hengeren -1,73 van, ami valami gondra utal. Vagy a befecskendezővel van gond, gyengébb a nyomás abban a hengerben, mivel a gond a befecskendező cserével kezdődött, erre tippelnék.
zsolt19900 Bárkit szívesen látunk.
[ Szerkesztve ]
-
válasz zsolt19900 #99437 üzenetére
Mert most őszintén: én mit teszek hozzá a pofámon kívül?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99440 üzenetére
Következő project egy új jeladós injektor, utána pedig szerzek egy másik motorvezérlőt, hogy az 5 éve tartó leállítási rejtélyt kiderítsem.
Esetleg ha találnék olyan műhelyt, ami visszavarázsolná rá a gyári szoftvert, akkor nem kellene új vezérlőt vadászni.
Szerinted/szerintetek komolyabb chipes cég vissza tudja rakni vmilyen forrásból? Vagy ilyennel nem nagyon foglalkoznak?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99443 üzenetére
Viszont nagyobb lutri gondolom nem lehet, mintha veszek egy másik vezérlőt, ugyanahhoz a motorkódhoz, automatához. Arról se tudni, hogy melyik verzió volt rajta pontosan.
Amúgy tegyük fel megoldható és találnék egy korrekt céget, akkor a szűz gyárit javasolnád, vagy egy JÓL, hozzáértően megírtat?
Itt a tábor eléggé két részre szakad.[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Már megint spekulálsz. Szerinted mit fogok ajánlani? Olyan kérdést miért teszel fel, amire tudod a választ?
Ha a szobafestő lemázolja a faladat, és hívsz egy másikat, az ráfest az eredeti freskóra, ha látja hogy nagyon rossz és még rossz anyaggal is volt festve, vagy lekaparja az egészet és úgy fest előírt technológiával?
Majd tresh is fogja siratni a probléma mentes hideg indításokat, amit a teljesítmény oltárán áldozott.
Van egy olyan sejtésem, hogy nálad a chip elfedte a pékek munkáját. Nincs az 170 ló, mert az csak akkor lenne, ha minden OK, ami valljuk be, a közelében nincs. Ha minden rendben lenne, a gyári szofttal majdnem így menne. Az lenne az igazán gáz, ha kipróbálnál egy gyári de jó állapotút és rájönnél, hogy nem szarabb az chipsz nélkül sem.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99446 üzenetére
Igen, mert tresh adja alám a lovakat... Na jó, megy vissza a gyári.
Amúgy lekopogom, a chip kb. azóta meg van, amióta megvettem az autót. Pár héten belül már meg is írattam.
Lekopogom, hideg-meleg indítási problémám sosem volt, egészen a Balu-féle injektor cseréig.
Viszont a csúnya leállást vszínű a nem gyári szoftver okozhatja, miután minden mást kizártunk. De ha gyári szofttal is csúnyán áll le, továbbra is későn kapja a jelet a mágnesszelep, akkor már a rejtély elég komoly szintre lépne...de ez csak spekuláció.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Maga a vezérlő is lehet hibás, azért ajánlottam, hogy cseréld ki. De inkább írassuk keresztbe kasba, aztán meg megy a szotyizás, hogy máámegint a fene se tuggya mi a baj. Ha nem az a baja, a vezérlőt eladod és a pénzednél vagy, de ha a chip nem válik be, akkor is ki kell fizetni.
Na akkor a következő kérdés. Mi a terved az autóval? Mert ilyen apróságok miatt nem érdemes egy kisebb afrikai ország költségvetését ellocsolni az autóra, ha nincsenek komoly terveid a géppel a jövőben.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #99446 üzenetére
Mármint melyik pékek munkájára gondolsz? Akikhez régebben hordtam? Légtömegmérő, rosszul beállított előbefecskendezés, stb.?
Menetteljesítmény jó kérdés...eddig kb. 4-5 2.5 TDI-hez volt szerencsém, de érzésre nem mentek úgy.
Emlékszek, anno Porki Lujzáját elkentem. De haverom A4 2.5 TDI 163 lovas gépét is reggelire eszem még ezzel a porlasztóval is. Körforgalomban vagy kereszteződésnél amikor kilövök, nem tud utolérni. Pályán úgyszintén. Direkt méregettük egymást. Az értékei pedig mind 0 közelében voltak, amikor mértük.Visszatérve a vezérlőre, igazad van, szerzek egyet, nincs vesztenivalóm.
Tervek a jövőre:
Marad. Mondtam, következő vezérlés cserével együtt kapja az új vezérmű tengelyeket, hirdtőtőkével, szelepekkel és himbákkal együtt.
Ha már szét van bontva, akkor a hengerfejbe is bekukkantani.
Szeretném teljesen gatyába rázni, aztán szeretném a vákuum, résolaj csöveket is újra cseréni, ki szeretném cserélni a fékcsöveket is, mert picit rozsdáltak, szóval fel akarom újítani teljesen.[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
BKD - 2.0 PD - 2005
Ha elinditom a klimat, akkor mindket ventinek kell mennie a huton a motorterben? Iden meg nem lattam, nem hallottam, hogy a jobbos bekapcsolt volna. Csak a bal, a klima huto oldali megy.
Hogyan tudom leellenorizni, hogy a jobb oldali jo-e?
Jelado/szenzor vezerli? Az ellenorizheto? A hofok a mutato szerint 90 fokon all stabilan.Magus2 - talalkozora: elvi, 4,4kg/57cm kifogasom van De felirtam, ha sikerul elindulni hosszuhetvegere, akkor bekoszonunk...
Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- EAFC 24
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.