-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #98199 üzenetére
Ne a legbonyolultabbal kezdd, hanem a legegyszerűbbel.
Kérdés ugyanaz: akksinál megnézted?
-
tresh
addikt
válasz Kiskokó #98193 üzenetére
SuperB-be berakod az A6-ot. Szeretem én is az Audi-t. De ha új árakat nézünk egy a6 kontra suprerB nincs miről beszélni. Pont tegnap szórakoztam a skoda autó konfigjával és L&K verzió full full extra 13,5 misi. De az már kb utazás közbe is kiveri a dákod. Audiból egy kb 30 misi ..... és méretben a superB köröket ver az a6,passat és társaira.
-
Rambovits
senior tag
Még mindig "Premium" kategóriát hasonlítunk össze a konszern "Hétköznapiemberszámáraiselérhető" márkájával.
Ha annyi pénzem lenne amennyi nincs, és utána nekem kéne az autót fenntartani, szerintem egyértelműen a Skodát választanám. Legalábbis én úgy gondolom, hogy olcsóbb fenntartani.
Ha nem így van, javítsatok ki nyugodtan.
Mennyibe kerül pl. egy körbefékezés, vezérléscsere stb.A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
tresh
addikt
válasz Rambovits #98203 üzenetére
Ez a SuperB már igen messze van a hétköznapi kategóriától. Az alkatrészek kb ugyan azok ahogy a szerviz költségek is pl egy passat vagy a6 esetén mivel a motor család alaplemez ugyan az. Szerintem a 2000-es években volt jobban látható hogy az audi képviseli a prémiumot a VAG csoportba. Mára ez szerintem igen csak összefolyt.
Szerk: bár itt az én 99 -es a4-em is, semmivel se drágább a szerviz költsége mint pl egy ugyanilyen motorú oktáv,g4,leon,toledo,passat.
Persze tudom az audi az adui és nem skoda de én biztos nem adnék azért plusz 10 misit pl hogy 4 karika legyen a skoda jel helyett főleg úgy hogy sokkal jobban felszerelt ugyanakkor ugyan olyan műszaki tartalmú autóba üljek.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Azért ha beleülnél egy 30 milliós A6-ba (annyiért már nem 4 hengeres dízel van, hanem rendes 313 lovas 3.0) és egy 13,5-es Superb-be (kis b) mindjárt látszana, hogy nagyon nem ugyanaz a kettő. Persze nem ér duplaannyit az A6, de rendesen magasabbra van pozícionálva. És külső méreteiben, tengelytávjában nagyobb is az A6, mint a Passat vagy Superb (az A6 továbbra sem Passat méretkategória!), ugyanis az MLB, nem MQB. A motorcsalád sem ugyanaz, mert a Superb-t nem szerelik 3 literes dízellel, sem igazi Quattroval.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz brumi1024 #98205 üzenetére
A6, mint a Passat vagy Superb (az A6 továbbra sem Passat méretkategória!), ugyanis az MLB, nem MQB.
Az a6ba annyi hely sincs mint a passatba Aki ezeket az autókat nézi azt nem fogja érdekelni hogy milyen lemezen van hanem azt nézi hogy méretileg pl a passathoz keres hasonlót: itt akkor a superb és az a6 játszik házon belül. Ezekből méretileg a sor végét az audi zárja ha tetszik ha nem.
mert a Superb-t nem szerelik 3 literes dízellel,
Ha sorhat kell akkor audi ok, de a többségnem a 2.0 190 le nem hiszem hogy kevés lenne...
sem igazi Quattroval
megnyugtatlak az a6 ba sincs már normális quattro, az az idő a 80-as audival kihullott.
Hozzáteszem ez a saját véleményem lehet győzködni de mindegyiket vezettem van a cégbe és a főnököm is superb után vette a a6 S-line 3.0 liter 313 pacis kombiját (3 db-ot) és visszasírja a skodát. Abba bedobta hátra a 2 bicaját az a6ba be se tudja tenni olyan szűk. Ő is azért vette mert Audi de a motorján kívül és az dupla kuplungos automata válton kívül semmit se szeret benne
(#98206) Piwi: ez is igaz Nálunk a céges autókat is én kezelgetem kollégámmal együtt. Itt a lényeg hogy a lehető legjobb áron vegyük a legjobbat. A 3db a6 kivétel volt ez alól de mind a 3 főnök prüszköl rá hogy nem fér el benne semmi se, pedig kombi. Mondtuk neki hogy superb vagy passat kombi. De ők ragaszkodtak hogy ódi legyen. Most meg azt várják hogy elérjék a 200-250k km és dobják el igaz ez nekik 3 év alatt meg lesz
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Az igazi Quattro alatt Torsent értettem, ami az MLB Audikban van.
"Abba bedobta hátra a 2 bicaját az a6ba be se tudja tenni olyan szűk."
Ja ha teherautót akart, akkor miért nem Craftert vett? Abból egy nagyobba a zongorát dobod be úgy, mint az A6-ba a hátizsákot. Nem attól lesz egy autó prémium, hogy belefér a bicikli.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz brumi1024 #98208 üzenetére
Értem. Nálam itt megállt a quattro fogalma: (igaz ez az én gyengeségem)
Used starting from 1988 on older generation Audis B2 and C3 platform and Audi quattro turbo coupe until the end of their production and on new generation B3 platform (1989-1992) Audi 80/90 quattro, B4 platform (1992-1995) Audi 80, Coupe quattro, S2, RS2, C4 platform (1991-1994) Audi 100/200 quattro, S4.
Torsen type I center differential, 50/50 split in normal conditions, automatically locking with up to 80% of torque transfer to either axle.Ja ha teherautót akart, akkor miért nem Craftert vett? Abból egy nagyobba a zongorát dobod be úgy, mint az A6-ba a hátizsákot. Nem attól lesz egy autó prémium, hogy belefér a bicikli.
Nem, de az szégyen hogy egy a4 b5 kombiba több a hely, és az egy szar középkategóriás autó.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
brumi1024
veterán
-
Typhoon47
őstag
Abszolút egyetértek. Az A6 legnagyobb előnye szerintem a 3.0tdi, minden körülmények közötti nyomatékhegy érintésre. Ha ettől eltekintünk akkor nem sok marad a javára, leszámítva a beltér "szépségét" ill. a jobb szigetelést (bár LnK sem rossz egyáltalán).
"Education is important but big biceps are importanter"
-
brumi1024
veterán
Mondjuk abból a szempontból ez egy értelmetlen vita, hogy az egész egy konszern. A részükről ez az egész nézhet ki egy MISO rendszernek, ahol az inputokat (az egyes autóik minőségét, a márkák imidzsét) úgy kell kialakítani, hogy a modellek jól lefedjék a piacot és egymás elől ne vegyenek el teret. Tehát biztosítsák, hogy az Audi vevő megvegye az Audit, és a Skoda vevő ne kapjon jelentősen rosszabb minőséget, mint az Audi vevő, hogy ne kezdjen el más márkánál nézelődni. És innentől ez egy legózás a meglévő alkatrészekkel, egy finom játék a minőséggel, a minőségérzettel, a hanggal, stb.
-
tresh
addikt
válasz brumi1024 #98219 üzenetére
Egyértelmű nem is vitának szántam csak arra akartam utalni hogy mára szerintem már tényleg csak minimális különbség van a szolgáltatások extrák terén a konszernen belül, ellenben azért árban igen csak eltérőek. Így talán jobb választás hasonló szolgáltatások mellett a VAG másik márkáiban keresni az ideális jelöltet ha már újról van szó.
-
Akkor most összefoglalom: az audi quattro nem is quattro csak 1994-ig, a skoda superb (kis b-vel!) egy sz@r, de mégiscsak jobb mint egy a6 ami kicsi is meg kurv@ drága és különben is a passat a legnagyobb, de mivel mind 1 konszernben van végülis mind csak annyira sz@r amennyire nincs senkinek.
Ok, én már csak egy Q7-t kérek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #98176 üzenetére
Csináltam ma új videót. Most 0,5L-en van a fogyasztás ha megy a szellőzés, ha nem.
Közben azt néztem, hogy lenne a motorvezérlőmhöz frissítés. Vajon az segítene?(#98182) focvis
De az enyém diesel és úgy hozza kb azokat az értékeket amik neked vannak. -
-
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Az rendben van, vagy túl gyorsan mész azzal a pici motorral, vagy nem tudom, mi okozhat ennyi többlet fogyasztást. 130-on tempomattal is ennyit eszik?
Ha nem hajtod nagyon és ennyit fogyaszt, pucoltasd ki az EGR szeleped, mert nem zár rendesen. Az egy fél litert spórol, a többi normális, ahogy olvasom, ezek ennyit esznek.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #98242 üzenetére
Nagyon nincsen hajtva. Pályán járok tempomattal, az utóbbi két napban nem is 140-re állítottam, csak 130-ra.
Az EGR-t kipucoltatom aztán meglátjuk mi lesz.
-Szerk-
Én meg a fritzek fórumán azt olvasom, hogy 130 tempomattal 5 alatt kellene lennie nem 6,5-nek(#98241) bitpork
Jah igen ott állt egy kicsit az autó mielőtt a videót készítettem.[ Szerkesztve ]
-
válasz Mágus2 #98242 üzenetére
De nem értem mi ezen a meglepő? Egy nagyobb lökettérfogatú motor, kisebb erőlködéssel adja le ugyanazt amit a pici, nem? Akkor meg is van a fogyi. Az alapjárati meg a nem üzemmeleg motor miatt volt. és 6,5 nagyon is jó fogyi.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tresh
addikt
Én meg a fritzek fórumán azt olvasom, hogy 130 tempomattal 5 alatt kellene lennie nem 6,5-nek
kamion mögött hátszéllel.. azért ott is van egy két móka mester.. pont múltkor írtam be a b5 fórumra mert a német gyereknek a 2,5 v6 tdi 5 litert eszik 120 tempomattal állítása szerint. Majd maikor beírtam hogy ha a motorolajat írta akkor elfogadható. Azóta nincs a fórumon
-
-