- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ace owner
addikt
-
freaghill
őstag
Ennyi utálkodást...
-
K Norbi
addikt
Lazuljunk!!! [link]
-
veterán
Golf 6-nál kellett adapter a Bosokohoz, vagy passzolt a gyári ablaktörlőkarhoz? Ez nekem fontos infó lenne, THX!
Én amikor a motoros beáll elém a lámpánál, lehúzom az ablakot és szólok/ jelzek neki, hogy igyekezzen, mert padlógázzal fogok indulni. Tudom, én is köcsög vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz rob210 #80211 üzenetére
Nekem volt egy V2-es 650-es suzuki mocim nyitott dobbal.
Üvöltött mint egy állat, de érdekes, lehetett vele szolidan is menni a városba. Ha gyerekek vagy állatok mellett haladtam el, akkor behúzott kuplunggal tovasuhantam. De ezek a retardált robogósok azt élvezik, hogy vinnyognak, meg szaggatottan húzzák a gázt.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
brumi1024
veterán
válasz tomcsi23 #80192 üzenetére
Vagy akit megelőzök, mert 70-es úton 50-el megy a belső sávban (természetesen ezt csak zsúfolt utakon teszi, hogy nehéz legyen a kikerülés), majd az első lámpánál visszaelőz, csak azért, hogy kezdődjön előről a dolog. És ezt ha 5 lámpa van, akkor 5x, illetve ha sietek/gyorsan indulnék, hogy be tudjak sorolni, na akkor még inkább nem mennek.
A másik véglet, aki sportmotorral cikázik, jóval a korlát felett. Előzök a belső sávban, mögém ér, elengedném, de addigra már vág ki és előz meg jobbról, pedig látja hogy indexelek. És ilyen közlekedéssel csodálkoznak, ha nem veszi valaki őket észre és rájuk rántja a kormányt.
De tisztelet a kivételnek, mert abból is van bőven!
(#80212) FET-MEN: [link] Lakott területen belül közlekedjenek értelmesen.
[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz focvis #80209 üzenetére
a bosoko dobozban van 6 féle adapter, le kell pattintani igen nehéz de le kell ami gyárilag a bosoko ablaktörlőhöz a botra fel van pattintva, és úgy rá az egyik adaptert..és akkor fog passzolni a golf ablaktörlő karba... de a dobozban minden benne van, leírás nincs csak képek az oldalán, de megoldható és pontosan illeszkedik !! számomra az volt az aPszolult felss, hogy kicsomagolás után a gumin végig zőld uvs védőműanyag is volt húzva! a 28 centis valeon 2900 ért semmi nem volt a dobozban csak oda volt basz*a ennyi! vegyed vigyed ! 200 felet még nem teszteltem majd a TSIkkel de 200 at is bírja
én mindent eleve utálok előítéletesen ami kínai, de eddig ezt nem tudom..[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
vannak a fanatikus autó tulajok meg vannak az igazi barmok:
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
Megdöglött a topic? 2 oldal ablaktörlőkről?
-
freaghill
őstag
Mondjuk ez elég jól néz ki. Csak 15"-be nem tudom, hogy létezik-e.
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #80237 üzenetére
Az mitol lehet hogy hideg ha a lampanal allok hideg motorral, akkor enyhe morgast hallok a motor felol. Ha ralepek a fekre, akkor megszunik a morgas. Meleg motornal annyi valtozik, hogy mintha szakaszos/szaggatott lenne a morgas.
Nyitott motorhatetonel a sok csattogas mellett nem tunik fel a morgas.Koszi
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Rick4
félisten
válasz Dr.Zoo #80240 üzenetére
A multiplám volt ilyen, kitakarítottuk a fűtőradit, 30km-en keresztül volt fűtés, utána nem. Telement minden vacakkal, cseréltük a radit, ugyanez. Kisakkoztam, hogy beépítek egy y szűrőt, és nincs gond.
Azután nem volt gond a fűtéssel, télen, -10°C-os külső hőmérsékletnél 70-72°C-os levegőt fújt.
[ Szerkesztve ]
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
Rick4
félisten
válasz Mágus2 #80246 üzenetére
Nem találtuk meg, ki volt takarítva a hűtő, cserélve 3x a folyadék, ebből 2x 1 napra csapvít és trisó kombó, cserélve 2x a fűtőradi, cserélve a termosztát. Vettem bele egy motort, ami előtte fél évig állt, mivel előtte a másik motorral nem volt gond, kisakkoztuk, hogy egyvalami lehet, abból vált le valami rozsdadarabféleség, az meg a fél éves állásnak köszönhető. Az eldugult fűtőradit szétvertem, és találtam benne picike fekete fémdarabkákat gumidarabkákat. Mivel a belső radi a legkisebb keresztmetszetű a hűtőrendszerben, nyilvánvaló volt, hogy az fogja meg a dolgokat. Az y szűrő viszont még kisebb dolgokat is megfog, valamint 3-4 perc alatt tisztítható a szűrője, mindössze a végén található csavart kell kitekerni, otthoni fűtésrendszerekben pont ugyanilyen célból van beépítve.
A gondolat azért született, mert 10-15 ilyen szűrő ürítéssel el lehet oda jutni, hogy a motorblokkból leváló kis vackok elfogyjanak, más megoldás nem volt ésszerű, se a sokadik átöblítés, se savazás, se más nem volt ennyire egyszerű, és ennyire tuti. Persze azóta 20 ezer km-t ment a gép, hiba zéró, fűtés brutál.[ Szerkesztve ]
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
-
S.Y.S.
aktív tag
Magus!
Tempomatot szeretnek a gepbe. Mit kell vennem, megneznem?
2002 RS Octi