-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz AndrewTdi #70050 üzenetére
Igen ezt is sokaktól hallottam én most kipróbálom milyen visszaalakítva tuning nálam nem igen lesz max ilyen 130-140 Le ra lesz belőve egyszer ha nagyon sok időm és pénzem lesz
szerk: most másra is kell a pénz így marad a felszabályzott 1z lendkerék+új sachs sett a gép alá..nem hiszem hogy probléma lesz vele..ha meg elmegy 100ezret akkor már megérte mert addigra már 390ezer lesz az autóban és akkor már úgy is cserés lesz az egész vas
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Nem3sys #70052 üzenetére
Igen..de mire oda kerül a sor addig van pár lépés amit meg akarok tenni pl kikapom a turbót bár nincs vele gond azért elviszem megnézetni rendbe rakatni...de először a kuplung legyen meg
(#70053) degec : jó persze hibátlan nem létezik, minden autóra motorra oda kell figyelni hogy megbízhatóan vigyen A-ból B-be és lényegtelen hogy trabant vagy merci
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #70046 üzenetére
Mármint a butítás módja a kérdés, vagy maga a butítás? A konszernen belül most hirtelen nem tudok példát, de a kék-fehér bajoroknál eléggé jellemző ez a dolog: 14-16-18i szinte pontugyanaz, 18-20-25d szintén, aztán az előbbieknél van 65 az utóbbiaknál van 75 le különbség a legkisebb és legnagyobb közt.
Más: A jelenlegi DSG engem sem győzött meg. A korábbi Passat B6-unkban jó volt, de egy másfél hónapja próbáltam az új A3 sedanban és tetszett. A nagyobbaknál használt ZF sokkal jobban bejön. Bár az új Passatban már másik DSG lesz, mert a jelenlegi nem tud 500NM-nél többet átadni.
-
VR6-Fan
veterán
Arra figyelj h se a lendkerek se a szerkezet surlodo felulete nem sik, ha sikoltatni szeretned akkor mindkettot kell!
Hirtelen a normal kuplung nincs elottem de a szerkezet felfekvo feluletet is ugyan akkor fogassal kell lemunkalni."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #70058 üzenetére
köszi, igen mondták is a srácok akik csinálják hogy a szerkezettel együtt húzzák síkra/szabályozzák (nem tudom mi a szakszerű megnevezése) hogy tuti legyen a dolog illetve új csavarokat is vettem a lendkerékhez mert ugye a régit nem teszem bele ami meg benne van hosszabb a kettőstömegű végett. Meg kap még váltó olajat is a gép nem mintha baj lenne a váltóval de ha ár lent lesz akkor ez se marad ki. Ma meg szervo olajat cserélek mert az is már a végét járja.
FET-MEN: mondjuk állítólag ezeknél az első szériás 1,2 nél volt gond hogy döglött a turbó de az okti fél éves sincs...
-
csiben1
tag
Sziasztok!
Audi A4 B5 1.8 benzin (ADR) mennyi fékolaj kell? Fél litert vettem, ennyi elég lesz
Köszi a választ előre is
You can walk straight through hell with a smile
-
Kiskokó
veterán
válasz FET-MEN #70068 üzenetére
Ja jó beugrott BMW topicba láttam már...
te amugy figyelj már? Nem szégyelled magad hogy ide jársz közénk?
MI vagy te báránybőrbe bújt farkas ?
AMúgy fasza a Bömci nekünk is volt ilyen csak Turingba
Egy M-pacek kéne rá és akkor nagyon dög lenne!Wunderbaum..
Tresh : jaaa télleg a csúnya felnis Octi hehe
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
FET-MEN
veterán
Felesleges rá az M packet. Szép ez így is. Menni meg megy, nem volt még ellenfél.
Hát, megmondom őszintén, ha választanom kellene,hogy Audi A6 vagy BMW E60, akkor BMW.
De Octi kategóriájában meg pl csak a VW konszern.
Még mindíg a felnim szidják márpedig rajtamaradnak. Télre keresek 15"-ös vagy 16"-os gyári alu-t. A mostani lemezt eladom téligumistól.Iphone 7
-
-
degec
senior tag
Na akkor !
Ha odakerül a sor, hogy mégis koromszűrőt kell kiherélni levakolni , ki csinálja ezt pest környékén jól szépen preckósan nem barbárul..stbstb.. valami infó kéne ..csak felkészülve legyek ha bedobja mégis az unalmast a DPF-em ! thx
-
Kiskokó
veterán
válasz FET-MEN #70075 üzenetére
Ha BMW - Audi Kérdés nekem csak a belső dönti el hogy Audi.
Kivülről mindkettő nagyon szép.Amúgy sokáig dízel párti voltam nagyon. Most is valamilyen szinten... de ezek a mau EUR 6 meg 7 normák amiknek meg kell felelni... én nem tudom hol lesznek a mai adalékos, DPF-es szirszar Dízelek 5-10 év múlva..
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
zsolt1225
aktív tag
Durca
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #70046 üzenetére
A konszern 1literes 3hengeres szívóbenzinese ilyen (Skoda Citigo/Volkswagen up!/Seat MII). Citigo-s ismi mesélte hétvégén, hogy van erre egy embere aki chiptuning mellett ezzel is foglakozik. Már csak arra vár, hogy lejárjon a kocsiról a garancia azonnal viszi hozzá mert kevesli a 60lóerőt. Két darab a motorhoz kapcsolódó külső alkatrészt kell áttenni a 75lovas verzióból a 60lovasba + a computerére feltölteni a 75lovas motor gyári programját és kész a műtét. 50ezer a komplett beavatkozás és teljesen kockázatmentes.
-
Dr.Zoo
senior tag
Mágus:
Vízpumpa.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
Mágus2
Közösségépítő
A nyomaték görbéje nem egyezik a két motornak, és nem csak a limiter a különbség. Mindkét motort ugyan addig lehet forgatni, csak az egyiket érdemes a másikat meg nem. Teljesen más térképeket használ a két vezérlő. Máskülönben nem lehetne érezni a különbséget, és mindenki a gyengébbet venné.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A két alkatrész egyike a fojtószelep lesz, annak kisebb az átmérője a gyengébb verzión. Ha azt lecseréli, kelleni is fog a másik szoft, mert hirtelen a szegény keverékre fog panaszkodni. A rev limiter mindkettőben azonos fordulatszámon van, csak az erősebbik több lóerőt ad le adott fordulaton, a görbéje a másik motorhoz képest meredekebben emelkedik.
joshua7 Fő alakatrészekben megegyezik.
De amit már kevesebben tudnak, hogy a régebbi 1.4 és 1.6 16V szívó benzin motoroknak azonos a blokkjuk(furat, méret mindenhol egyezik), csak rövidebb hajtókarok vannak az 1.6 ban, más a főtengely, így lesz nagyobb a löket és a hengerűrtartalom, hengerfejben történik ott a csoda. Simán tudnék 1.4 16V-ből 1.6-ot varázsolni a megfelelő alkatrészekkel.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Kollégák. Mitől van az az ódinál, hogy ha araszolok pl dugeszba alacsony fordulaton 1-esbe, akkor érezhető egy pici rángatás? Nomeg időnként pl piros lámpánál ha állok, akkor alapjáraton ciklikusan van egy "berántás"?
(#70095) Mágus2: OMW-nél szoktam tankolni. Nincs amúgy vmi VCDS-es diagnosztika erre?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #70095 üzenetére
Nem kizárt hogy "kockás" az üzemanyag
(#70096) TaaT: pedig eladási árba volt bőven különbség anno jókat mosolyogtam amikor a szomszéd megvette az oktit és közölte hogy 1.4 es...mondtam is neki hogy sikeres motor választás volt mert én az 1.6 tól is rosszul vagyok olyan lomha akkor ez az 1.4 mit művelhet abba a bodéba...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Jó kérdés. Szerintem előbb volt az 1.4, amiből olcsón kifejlesztették az 1.6-ot mert érezték, hogy gyengus. Annyi alkatrészt használtak fel az 1.4-ből, amennyit csak lehet.
Ezt nem úgy kell érteni, hogy mindegyik 1.4 és 1.6, csak némely motorkódok kompatibilisek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Renpho talpmasszírozó
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer