- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Windows 11
- Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
- Linux kezdőknek
- Mozilla Thunderbird
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Rendszergazda topic
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
degec
senior tag
nem AKAROK belekotyogni regenerálásról irogattok dpf-el? ezzel van bajotok esetleg? vagy csak VGT lekormolódásról.. nem olvastam vissza.. mert DPF nél pont nem az a lényeg hogy üveghang legyen hanem hogy legyen utóbefecskendezés ! amit pd tdi és cr tdi is csak 1500-2400 rpm között tud, ergo 150 tempomat autopálya nettó semmi utóbefecsi van mert az már 2600 rpm körül van.. ergo dff et nem melegíti hüjére, ergo nagy a gázlengés de nem regenerál csak lerakódik..! könyvben is bele van írva, hogy minimum 1500 rpm max 2400 rpm és minimum 70 es tampó aszem.. ez gyakorlatilag 4 edik 85 tempomat ami 2300 rpm és teljesül minden ugy hogy nem kell száguldozni..
[ Szerkesztve ]