- Facebook és Messenger
- Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
- SkyShowtime
- Windows 11
- Aliexpress tapasztalatok
- VoIP telefonálás
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rossz hírt kapott, aki Xiaomi EV-t venne
- Autodesk - Revit
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #46450 üzenetére
persze hogy illik, a régi "korongos" félét is meg az újabb ("olasz") fajtát is, bár a régi tdi-kbe ill régebbi motorokba nem szoktak tönkre menni érdekes mód.
másik ki milyen kuplung tárcsát javasol? tudom sachs, viszont bárdiba és unix-ba is a sachs csak szlovák felújított van.... az meg nein danke!
(nem azért mert szlovák )"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #46452 üzenetére
Eredeti új Sachs. És már arra is volt reklamáció, mert gyárilag anyaghibás volt, de gondolom minden gyártónak van valami hibaszázalék.
bitpork A hidrotőkéket. Ez az alkatrész, amiből a tiédben 24 darab van és az egész hengerfejet szét kell bombázni miatta. Lényegében ezért nem kell szepelhézagot állítani az újabb motorokon, mert ez a kis alkatrész kihézagolja a szelepek és a bütyköstengely közötti részt az olajnyomás hatására. A lényeg, hogy kerreg a motor, ha kezdenek megppusztulni. Olyan Singer hangja lesz, de mintha komplett varrodád lenne. Gazsiban még nincs hangjuk.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
VR6-Fan
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #46465 üzenetére
annyi számot láttok amennyit Te
másik szerinted bengával feltölteni a váltót kicsit állni hagyni majd leengedni és kidobni a napra hogy ki is párologjon van értelme?
még a télen elég massza állagú cucc jött le belőle..."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #46466 üzenetére
Csak azért kérdeztem a számot, mert nem csak felújítanak, hanem újat is gyártanak ott.
Benzin? Ha a tömítések bírják, ki lejet mosni. A benzin ha benne marad, nagyon le fogja rontani az új olajat. Jól ki kell szárítani. Legjobb lenne valami olyasmi, mint a féktisztító. Az nyom nélkül kiszárad. Ha van elég ideje kiszellőzni, akkor a benzin is megteszi.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz varsam #46446 üzenetére
Kanizsán elintéztem.
Más: Nekem is lesz egy vidim asszem egy elég fura hanggal. Lendkerék javítás óta van néha egy elég fura csattogásom. Majd megpróbálom felvenni.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #46469 üzenetére
egyetlen egy darab papír ház tömítés kivételével az összes tömítés szimmering stb cserés.
hát 2l féktísztító kicsit húzós lenne bele :-)
reggle gyorsan hozok 2 lityit átlötybőlöm, kicsit hagyom állni aztán engedem is, cseréljük a tömítések egy két éket a váltóba, aztán kirakom egészen estig a napra 30-32 fokba tűző napon csak elég, de akkor nem rakom fel a váltó végét úgy azért egész szellős már, így jó lehet szerinted?"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
válasz FoBCRaistlin #46470 üzenetére
Ne hülyéskedj már. Akkor szokott hangja lenni aha rossz a kettőstömegű. Akkor nem volt hangja, most meg javítás után van?! Hát milyen jaószág az a Luigi?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #46470 üzenetére
Alapjáraton, vagy menet közben? Ha kinyomod a kuplungot változik a hang?
Bkrisz9 Erre azért ne fogadj a farkadban. Tudod honnan származik a legmegbízhatóbb ős TDI? A fiattól, hogy pontos legyek, a cromából.
Kiskokó a cicergés szíj szokott lenni, de mindenkinek mást jelent, videót kíván a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Mágus.
Nekem az A6-nak nyitott motortérnél van egy apró kis cicergő hangja.
Elvileg hidrotőke ? Azt mondták ez még semmi. Sokkal duvrább hangja szokott lenni.Ez lehet befolyásoló tényező valami hiba kialakulásában ? Ha gondolod csinálhatok videót róla
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
csiben1
tag
válasz varsam #46468 üzenetére
Hali!
Nekem 98'-as A4-em van 1.8 benzin, tehát kb tök ugyanaz a kocsi, mint a passat. Motorikusan nem tudok rosszat mondani róla, nálam a vegyes fogyasztás 8 liter ( 70%országút-30%város). Télen sem megy nagyon föntebb, max pár decivel. Én 15ezrenként cserélek olajat, az olajat egyáltalán nem eszi, a nívon meg se látszik 15k km után.
Nálam a lengőkarok voltak cserések, eddig 5-öt cseréltem. Ebből szvsz érdemes a minőséget megvenni, lehet, hogy drága mulatság, de annyival tovább is bírja. Lemförder-rel szerelték gyárilag, én is ezt rakom bele.
És igen, ahogy írtad, ha azt akarod, hogy menjen, akkor ezt a motort forgatni kell. 4000-től már kezd életre kellniAmúgy sok hibamentes km-t a verdához!
You can walk straight through hell with a smile
-
Bkrisz9
őstag
válasz Mágus2 #46478 üzenetére
tudom van ismerősnek és állandóan van valami problémája itt a garázsban sufnizzuk össze neki igaz nem croma hanem tipo szemben a mi kettesünkkel ami az 1.6 TD eddig az ég világon semmit nem csináltunk
[ Szerkesztve ]
Amennyiben OFF áradatot keltő mondanivalód van számomra kérlek keress meg privátban! Köszi! :)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Bkrisz9 #46481 üzenetére
De ez megint a körte meg az alma, mert ki lehet fogni a szervizeltet, megkíméltet mindenből, ugyanígy van leharcolt is. Tudok olyan 1.6 TD-t ami többet ment kötélen, tréleren., mint a saját lábán. És tipo is van bőven félmillió futott km-vel amin csak a kopók lettek cserélve. (magad is a gányolást nevezted meg szervizelés alatt, akkor mit vártok?)Ebből nem lehet általánosítani. Nem mindegyik autó jó csak azért mert vw és a többi sem kell, hogy eleve szar legyen, mert nem vw.
[ Szerkesztve ]
-
Bkrisz9
őstag
válasz Mágus2 #46482 üzenetére
Jó nem akarok vitát nyitni csak én speciel ezt tapasztaltam a baráti körben , családban. a tipo-t is azért gányoljuk össze mert már nem akar rá költeni a gazdája csak bírja ki még összekapar egy kis pénzt másra
Amennyiben OFF áradatot keltő mondanivalód van számomra kérlek keress meg privátban! Köszi! :)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #46470 üzenetére
Az új kuplunggal hány játszótársnak mondtad bejáratás nélkül, hogy:
bitporkekem gyanús, hogy azt már nem lehetett rendesen megjavítani.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #46470 üzenetére
Naja, az kicsit érdekes kis csattogás.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
NA 5letelés: a navim elkezdte nehezen enni a dvd-t amikor felmelegszik. 5let?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
alibaba78
őstag
-
-
net84
őstag
válasz bitpork #46495 üzenetére
Elsore en egy tisztitast (fulpiszka+valami tisztito folyadek az optikahoz) elvegeznek egy darabokra szedes mellett. Ha aktiv huteses, akkor a hutest is erdemes kitakaritani es ellenorizni.
Nekem szimpla cd-s radional jatszotta el, hogy idonkent megakadt, majd megallt. Aztan le kellett huteni (masnap reggelig) es megnyogyult, mig ujra be nem melegedett. Igaz, ha kint hagytam a napon, akkor mar bekapcsolaskor is hule volt, es kihagyott. A takaritas ideig oraig segitett, majd meguntam es radios magnova minositettem.
Lezer hiba eseten egyes olvasoknal lehet emelni a feszt az optikan. Ha nem sikerul tulhuzni es leegetni az olvaso fejet, akkor egy kicsit meg lehet novelni az elettartamat. Ezt en csak egy asztali dvd lejatszonal mertem megprobalni, de ott sem sikerult...Read only...
-