-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz bitpork #37501 üzenetére
Persze mindenre van ellenpélda és van mindig lehetőség belekötni abba amit az ember ír.
De itt most jelen esetben nem erről van szó, egy buta, pöcs vett egy autót amit nem tudott használni már ha bármi igazság alapja van a hírnek.
Az autó nem eregetett füstöt, azt írták volna, illetve nagy valószínűséggel ez egy benzines 4control-os gép volt amiben elég durva lenne ha elszállna a turbó korát és kilóméterét tekintve.
Amit linkeltél azzal tisztában vagyok, de jelen esetben nem ez a helyzet állt fent.
Írtak egy kacsát, mert valamit kellett írni.Egyébként ha menet közben a turbó át is eresztene akkor is meg lehet vele állni ha szanaszét pörgeti is a motort, már csak azért is mert van fék!
A cikkben meg az szerepelt, hogy a fék megnyomására elkezdett gyorsulni.
Hülyeség az egész szót sem érdemel.Renault power
-
Ok csak kötekedtem, de valljuk be őszintén: adódhat olyan helyzet amikor a fék sem segít. Nekem egy Svéd barátom, még régen, a megjelenése pillanatában megvette a golf 4 rs-t. Oszt a jaóember beleült egy villamosváró cipőben, aminek az lett az eredménye h a cipő orra beakadt a pedál tetejénél a rugódzásba, oszt Lenart sikeresen 100+-szal belerongyolt egy házba.
Szóval mindig van kivétel. És egy automatánál is könnyen előfordulhat h nem teszed üresbe.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kicker
senior tag
válasz Morris #37499 üzenetére
Hát ki van találva, ha fél litert számolok 100 km-en spórolásnak fogyiban, akkor kb 800-1000 forintot fogok 800 km-en (kb egy teli tank elhasználása.) nem sok pénz, de ha nem ártok az autónak ezzel, akkor megéri. Ja, és lehet tavasszal, nyáron még lejjebb mehet, mert a 6.4-et ebben a -1+5 fok közötti száraz körülmények között hozta.
próba számítás:
470 ft --> 6.4-es fogyi --> 800 km ---> 24064
450 ft --> 6.9-es fogyi --> 800 km ---> 24840Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz Mágus2 #37507 üzenetére
Hát az időjárással nem tudok mit kezdeni, de a lábam stabil, illetve a tempomat még stabilabb.
Most még 2-3 tankot letesztelek, ha hozza a fél litert 100-on, akkor ezt fogom küldeni. Ez kb egy hónap, majd jelentkezem.Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
-
-
dJ Peer
aktív tag
Nagyon rossz híreket hoztam ugyan még a saját szememmel nem láttam - annyira nem is értek hozzá, meg amúgy sem tudnék mit csinálni - de lötyög a dugattyú a hengerben, vízszintesen. A szerelő szerint fúrni kell(ene), új dugók, stb. A neten nem találtam semmit, meg a szerelővel sem beszéltem még személyesen. Mennyi szokott lenni a fúrás, új dugók, ilyenek?
5x(OFF)Vagy lehet kap túlméretes gyűrűt, bejáratjuk, aztán eladjuk, nem ér ennyit egy 1.4-es motor, bár távol áll tőlem, hogy ilyen g**i legyek. (/OFF)
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz dJ Peer #37512 üzenetére
Nem olcsó mulatság, nem lehet inkább kéne nézni egy hengert bontottan?
Az nem kerül szerintem annyiba, meg nem is olyan időigényes.
Minden esetre valóban nem jó hír.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
dJ Peer
aktív tag
válasz zoo8800 #37514 üzenetére
Az ugyanolyan lutri, mint 1 autóvásárlás. Lehet az is eszi az olajat, akkor meg ugyanott vagyok és kidobtam 1 csomó pénzt.
Ha jönnek a nagy egerek megmondják, hogy lehet-e ilyenkor túlméretes gyűrűt beletenni?
Jobb több egymástól független forrásból meghallgatni, hogy ilyenkor mit lehet csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz dJ Peer #37515 üzenetére
Ha kompressziómérés után vezsed, akkor abban nincs akkora kockázat.
Ez szívás. Ha találsz egy rendes gépműhelyt, akkor rendesen meg lehet csinálni, de nem lesz olcsó. Fúrás, hónolás, túlméretes dugattyúk, gyűrűk, csapágyak, és ha már ennyire fel lesz újítva az alja, akkor a hengerfejnek is érdemes nekiesni, és lesz egy új motorod.
Ha erre nincs keret, akkor bontott motor, amit le kell papírozni. (nem lehetetlen jó állapotút találni, csak keresni kell)
-
Octi
aktív tag
A szerelő ismerősöd mit chippelt egy 1.4 szívó motoron?
Esetleg a check engine lámpa nem e szakszerű beavatkozás miatt virít folyamatosan?
Esetleg nem kellene kiolvastatni egy hozzá értő helyen?
Esetleg nem kellene keresned egy normális szerelőt?Azt sem értem, hogy tudsz megvenni egy autót úgy, hogy egy filléred nem marad a "rendberakására"?
Egy ilyen vásárlás után minimum olaj csere, összes szűrő csere, és vezérlés csere.Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
rob210
nagyúr
válasz dJ Peer #37517 üzenetére
YES.
Én az 1.4 es motorra amikor utoljára vittünk ilyet csináltatni, 120.000.- be fájt.
Ez egy 8V-es kettes golf volt.
De ebben benne volt a hengerfej is síkolással meg szelepezéssel.
Szóval mondhatni gyári motor jött vissza.(Más kérdés hogy később főtengely csapágyat is kellett cserélni, ez nálad valószínűleg nem fog bekövetkezni az nem vele járója a felújításnak.)
Mikori autó ez? Gondolom már 16szelepes.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #37525 üzenetére
Gyerekek mennyire VW-sek vagytok
Ha ebből kihúzod a kulcsot megellek
Hallottatok már az indító kártyás rendszerről és a szabad kéz funkcióról?Ne haragudjatok de most marhára felröhögtem.
Persze a kártyát ki tudod rántani, meg kormányzár is lesz de a kulcs fogalma tetszett.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
TaaT
veterán
Szép, ebben a színben meg főleg
Give them hell Ukraine!
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #37527 üzenetére
Ő, hát izé, végül is, VW topik, nem?
Amúgy meg a hárombetűs kollega említette a kulcsot, most virtuálisan rá mutogatok.Szabad kéz funkció, wtf
Itt lezár a kormányzár, kulcsos indítás van, és a kézifék is manuális. Hát evvan, ilyen egy technikailag elmaradott fostalicska.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
Futómű beállítás kész. Kocsi még mindig húz balra, első hátsó kerék csere. Most mintha jó lenne, de még tesztelni kell.
Közben megszólalt valamelyik csapágy is a generátornál. Hurrá!Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz rob210 #37536 üzenetére
Mindig van valami amivel foglalkozni kell. Nem nagy dolgok, csak mindig valami.
Ma elvileg lekapjuk a hosszbordásat, aztán kiderül melyik csapágy szól.
Remélem most nem lesz semmi nyálcsorgatós gép a havernál.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
-
válasz FoBCRaistlin #37538 üzenetére
Ez legyen a motorkocsi legnagyobb baja! Gyorsan meglesz és hip-hpo tapodhatok ki a szemét megint.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #37542 üzenetére
Vett a kolléga egy ibizát. ARL
-
Balupapa
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Le Mans Ultimate
- Kormányok / Autós szimulátorok topicja
- Lalikiraly: Vodafone 5G probléma
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Parfüm topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Plazma TV topic
- További aktív témák...