- Proxmox VE
- Linux kezdőknek
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- VoIP telefonálás
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
- DIGI kábel TV
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz MunezXBK #37151 üzenetére
Lehet, pont olyan mondta neki.
Amúgy ez a baj ezzel, szvsz nem ért hozzá, mert minek kéne, megkérdezi a szakit, az meg magabiztosan mondja a témát. Mer' úgy a jó. Szegény meg elhiszi. Ahogy azt is, hogy ért hozzá. Még azt is el tudom képzelni, hogy megmagyarázza, biztos nem az olajcsere miatt romlott el.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kiskokó
veterán
Hm ez érdekes írás volt! Jó újat tanulni.
Én olyan 20ezret megyek egy évbe vagy többet kicsit. Mondjuk nekem azért 70%-a város de a napi 30km sokszor megvan. Ha nincs meg akkor kb be se indítottam.Ezt így el is hiszem.
Ennek tudatába döntöttem (látom jól) hogy 20.000ként lecseréltetem.Aki annyira nagyon ellene van. Azért abba gondoljatok bele, hogy long life olajat nem csak Audi használ és nem is nagyon ritka motorokba... hanem az összes 3.0TDI-be stb..
Azért nem nagyon hallani hogy 3.0TDI olyan motorcserés fajta lenne... Audi nem kis cég csak letesztelte ezt rendesen mielőtt piacra dobta. Sőt jópár szerelővel is beszéltem (szakszerviz pl mozaik vagy porsche pest) és a szervizbe járóknak sincs semmi bajuk a motorral 30.ezrenként és azé 2005-2008 as Audikba tuti nem 140ezrek vannak...Biztos ki van ez rendesen találva. Nem árt a törődés és az óvatosság de a 20.000 sztem bőven jó sőt én szerelőm azt mondta hogy ha annyira cserélni akarom előbb legyen 25. de én ragaszkodtam a 20.hoz. az is évi 1 csere kb ami szűrőkkel gyári olajjal 50ből kijön.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
VR6-Fan
veterán
ezzel én is így vagyok
biztos szegény Mágus is csak netről szerel, azért mondja hogy 2l pd-t ne
én hibám hogy nem tudlak teljesen ignorálni tudom...
gondolom olyat nem hallottál hogy a céges kocsiknál előre is tekerik a km órát
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #37160 üzenetére
miért, Te nem onnan olvasod hogy szeret össze repedni a 2l-s pd-be a fej, meg hogy elkopik az olajpumpa hajtó tengelyen?
oké, de akkor Te is szedd ki a gátlót a kocsimból úgy hogy nem teheted tönkre a keménység állítót, amugy asszem pöcsöltem már ilyen téren 2l-s pd-vel, csodás és kiválóan szerelhető megoldosáok vannak.
ESP: hagyjuk.... kár hogy pár BMW-s nem jár át ide kicsit itt is osztani téged.
gondolom olyan nem létezik a Te világodba hogy avulás, avulás leírása költségként cégekként, km alapú "nafta pénz", szar lehet ilyen mikro biologiában élni."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kiskokó
veterán
válasz VR6-Fan #37162 üzenetére
jajjajajajaj Olajpuma tengely elfordul XD Neee... átéltem mogyoródról hoztak haza trélerrel
ESP : Bármibe lehet 500.000Km... csak lehet ráköltöttek másfél milkót komplett vezérműtengely cserékre stb stb stb...
Érdekes nálunk is van Siemens 2.0 passat taxis.. 170 ezer és mind a 4 elem cserélve volt.
Szóval ez így jó amit mondasz csak nagyon nem reális... DE egyértelműen Valós és LÉTEZŐ dolog csak nem tudjuk a hátterét.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #37163 üzenetére
én repedt HF-es találkoztam eddig, PD elem az van sűrűn, magyar is német is, tök mindegy nem lehet a nyálra fogni, meg milyen fasza amikor az olaj miatt kikeményedik a szigetelés és eltörik a kábel...
olaj pumpással viszont én nem találkoztam még, csak adtak a kezembe egy leforgácsolodott valamit, hogy tudom mi ez, aztán mondták hogy mide csitt ezek nem létező hibák.
de szerintem ESP-nek az 1,4 TSI is isten
ESP: ezzel a h.sz.-eddel most szerintem itt nagyon sokat egyet értenek.
mod:Mágus!
volt valami balcsis össze röffenés terv, ott elméletben felőlem spekulálgathatsz rajta.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
ESP
senior tag
Kár volt megszólalnom.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Most megint kezdjük a mi a xar témát? Nekem a passatban 6 év alatt a légtömegmérő, vákuumcső izzítógyertya és kopó dolgok kivételével csak olyan dolgok jöttek elő, mint pl a mattuló lámpa. Bár na jó egy szíj tartó konzol elrepedt. Komolyan milliós nagyságrend?
Balcsis röfi mehet! Nálam lehet grillezi és emberi módon inni! Sajnos hely nem sok van, de környék teli van bérelhető ingatlanokkal!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #37167 üzenetére
Jaj ne már rosszat álmodok majd... tudod mikor ment le a turbó róla.
VALÓS 130 ezernél.Nem akarok pofátlankodni... de balatonos valamibe akár énis benne lennék Lelle lenne a legfrankóbb
Bitpork : Maradjunk annyiban hogy mindenből van jó és rossz. Van amiből több a szar van amiből kevesebb
De mint tudjuk Motorkód NAGYON sokat számít azonos motornál is![ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
VR6-Fan
veterán
válasz bitpork #37168 üzenetére
Te, illetve Munzen az ezerből egy és ti vagytok az autó ért és nem fordítva felfogás van nálatok szerintem, legalább egy picit.
de tényleg akkor v6 tdi/pd-k/tsi-k szervizelési költségébe belehet szállni összesen csak 10% dobjatok össze mindegy egyes darabra, az hibás kocsi gazdik szerintem nagyon örülnének ha kisegítenétek őket csak pár 10e ft-vel, mikor adagolót kell venni vagy hengerfejet, vagy pd elemet+köteget.
Lehet utána még jobban tudnátok értékelni hogy a Ti gépeitekkel semmi komoly hiba nincs és kívánom nektek hogy ne álljatok a gépek miatt a f@sz másik oldalára
(de attól hogy Ti nem ismeritek, még sajnos létezik.)"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
rob210
nagyúr
Renault power
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #37175 üzenetére
KW Variante 2 für golf zwei, kicsit lokalizáljak, felső önzárós anya, ami a "tányért" fogj,a hogy fel emelve ne essen át a tornyon a gólyaláb, ráhúzás, vagy levétel nekem tök mindegy
Mondanám azt ám, hogy guglit most lőd ki max képet keress a a gátlóról, meg hogy hogy van ez beszerelve stb.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #37177 üzenetére
Ugye most csak viccelsz velem. Mit nem tudsz azon levenni?? A tengelyt elforgás ellen meg kell fogni, és egy csőkulcs segítségével levenni az anyát. Amikor a sajátomon cseréltem, elég volt egy gyűrűs kulcs és egy imbus(nekem ott imbusz van a tengelyben, neked 8as vagy 10es villás megfogja) Ha nem fér oda a gyűrűs kulcs , van hozzá célszerszám, de amennyiért meg lehet venni, annyiért magad is legyártod. HAZET gyárt ilyen kulcsokat, a generátor szíjtárcsámra kénytelen voltam venni, azt nem lehet levenni célszerszám nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #37180 üzenetére
ahol imbusz lenne ott nekem egy 11-es kulcs nyílású 6 lapás van stimm, és a gátló végén van egy "pöcök" ami maga a keménység állító, a lényeg hogy ezt nem nyomhatod meg lefelé (mert elkezd folyni a betétezésnél az olaj a gátlóból és 50e ft füst, mert nem igen lehet javítani).
ergo, az oké egy hosszított 21-es krovát rátudsz rakni az önzáros anyára, de akkor hogy tartasz be ugye..?
vagy ha ráfogsz a 11-es lapolásra mivel hajtod a 21-es anyát bent abba a pici "lyukba"?élőben pikk pakk megértenéd mi a probléma, így kicsit nehézkes.
itt egy kép egy V2-ről, két első játszik, valamennyire látszanak a "pucukák"[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #37181 üzenetére
Én ezt így is értem. Volt szerencsém az enyémen cserélni, szerencsére nem állítható, így nem magas a gallérja a tányérnak, ami neked az állítómű(ezért nekem odafér a gyűrűskulcs).
Az én célszerszámom a komplikált esetekre egy csőkulcs, ami kívülről is 6 lapfejű ez megy a nagy anyára. Belül megmarad ugye a lyuk, amin hosszabbítóval bedugod esetedben a 11es fejű covát. Villáskulccsal meg elforgatod a csőkulcs külsejét.
Nem vagyok én annyira elméleti szakember. Minden hétvégén szerelek, csak hétköznap megy az enter karate.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #37182 üzenetére
ez az egyik megoldás, bár belülre a 11-bel is hosszított kell, hogy ne nyomja meg a keménység állítót ugye, de igen így szét lehet szedni, van még két opció :-)
szóval se becsméreltem a hozzá értésed
ez csak egyetlen egy csavar kiszedése egy kettes golfon, ami valljukbe, faék szöggel, csak mielőtt valaki netes tapasztalat alapján beszólógatnak gondolkodjon el az ilyen csavarokon."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
nah mielőtt elkezditek egymás cerkáját nyálazni, kezdjük csak el szervezni a Balcsis találkozót!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#00809728
törölt tag
Uraim!
Nem fikázni kell egymás autóit ill. mi miért jó és miért sz@r.Mindenek van hibája és mindenki a "saját lovát fogja dicsérni" Felesleges.
Legalább ne ebben a topikban....Tapaszalatok mindig jól jönnek ill. szerelési tanácsok szerintem azon senki nem fog megsértődni...Maradjunk ennél a témánál.
Köszönöm
-
#00809728
törölt tag
válasz tomcsi23 #37190 üzenetére
Én is.
Fogorvoshoz is úgy megyek,hogy előtte fogat mosok majd egy erős orbitot elrágcsálok a várakozás közben.Minap egy Dr nénit vittem haza azt hitte új az autóm...Nem tudom de nekem ez jól esett.
Volt anno a milyen autót vegyek topikban pár autótulajdonos aki leírt a forumban 3éve van meg az autója és sosem takarította még ki ,meg hát minek is.
Másik meg az autó van érte és nem ö az autóért.Na lool ahol lakik azt meg sem nézném ezek után.
3év alatt ha rendesen használod az autót 1-2 vödör szemét össze jöhet simán. -
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #37193 üzenetére
Ez az idézet tőlem is jöhetett volna, csak némi kiegészítéssel.
"Az autó van értem nem én az autóért, de amit meg kell neki adni azt megadom, mert meghálálja"
Pont a minap írtam le a pinás topikban.
Más:
Az enyémet mindenki szídja nyugodtan, meg az egész márkát, nekem az a jó, hogyha a köztudatban az van, hogy szar a franciska márka és olcsón tudok autót cserélni
MINDENKI KÖPKÖDJE A FRANCIÁT![ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz VR6-Fan #37185 üzenetére
Már majdnem elkezdtem féltékeny lenni!
Dodi72: Na ez a hsz tetszett!
Nekem mostanában 2-3-an is mondták, hogy milyen tiszta a kocsim belül.
Körülnéztem.. mondom ez? Aztán a harmadik ember után jobban átnéztem a gépet, és tényleg. Nem volt koszos. Nekem is jól esett. Én ehhez voltam szokva, fel sem tűnt.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Fujifilm X
- Milyen autót vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...