-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
A dejzel igen is hűlhet. A termosztát persze azért van h ne, de nekem az a tapasztalatom hogy még friss vezérlés cserénél is (amibe a pumpán túl a termosztát is benne van 2.5-nél) -10 körül, ha egy helyben áll a kocsi alapjáraton.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
FoBCRaistlin
őstag
Uff!
Hétvégén voltam egy keveset a szerelő havernál.
Háhá, már van bal oldalt is tükörfűtésem.Nade... chios 335d bömcsi... karbon fóliázva belül amit szabad, bőr ülés m packet stb.
körbe blinder fejezve, gps-es radardetektor minden amit akarsz. leddel megvilágított bömbi jel, stb.
Volt egy pici nyomatéka a drágának.
De volt más is amin kiakadtam. Meg van törve az első lökőse, haver tudna neki újat 120k-ért.
nem cseréli le, mert drága! De a veséket megcsináltatja másik sráccal ledesre, eddig 8-at ölt bele.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #36753 üzenetére
Olcsójánosnak minek autó? Tankolni nem sajnál?
Más: Tegnap már olyan lágyan ringatózott a szekér az úthibákon, h az már több mint gyanús volt.
Keréknyomást ellenőrizve 1.8bar mind a 4 ben. Felnyomtam 2.3-ra ahogyan kell. Láss csodát, rögtön lerázta a vesekövem.
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #36754 üzenetére
Bocs az a 8 az 80k.
Gyönyörű volt a kocsi, sajna nem volt nálam a gépem, pedig fényképeztem volna.Másik eset, szintén itt.
Sharan, haldokló csigával. (hol szorul, hol nem) 1,9pd 131ló.
Hozott bontott csigát hozzá óccóé'
Haver elkezdi a cserét, nézi a geot, hogy mozog-e rendesen... meg sem mozdul, szét kellett kapni. (szép művelet volt) Nézem a típust, VNT15... mondom neki ez nem éppen erre való.
Jól sejtem, hogy a vnt15 az a sima 1,9tdi 110 lovas csigája?Bömbire: Tankolja, meg hajtja is rendesen, illetve rendben van a gép, szép tiszta belül, a fólia is igényes. Jó illat benne, szóval tényleg ok volt, csak ez a lökős téma ütött ki. De nem is az, hogy törve van, hanem förtelmes állapotban.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #36757 üzenetére
Jól sejtetted, abból is csak a régebbi AHF-re jó. A többin 1749V -volt. A 130pacis pd-re minimum 1749VA-kell
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #36760 üzenetére
Nem lesz hosszú életű, gyárilag 1.3 bar nyomást kér a 130 lovas, a 110 lovas meg 0,9-et. Szeritned egy amúgy sem tökéletes bontott csiga meddig fogja ezt bírni.
De lesz ott más baj is, mivel a csőcsatlakozó nem bajonetes a vnt15-ön. Downgrade turbó, na ezt sem fogom megérteni.
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
-
kk831228
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #36763 üzenetére
Réhegesztik, nem az a gond, de én kapugaranciát sem adnék rá. A nem hivatalos guiness rekord, amiről tudok, 400méter a bontott turbóval. Érdemes kockáztatni, főleg, ha a verda keres.
kk831228 Miért kell a kocsiban aludni, attól nem lesz meleg benne ha járatod, mert a naftából csinálja a meleget, de 0,4liter/órából szerinted mennyi meleg jön ki. És ebből még mozgási energiát is kivesz, mégis csak forog az a főtengely.
Most már értem miért hűl vissza egyeseknek alapjáraton. Ha sokat állsz vele télen, tegyél bele álló fűtést, mert alapjáraton nem, hogy nem fűt, de nem is kell fűtenie, nem erre volt tervezve.
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #36765 üzenetére
Én szóltam, meg próbálok még vele beszélni. Sztem itt is olcsójancsizás volt.
RCP-n láttam még efy Fabi RS-t, GT20 lerobbant róla, csávó változatlan progival rátett egy gt15-öt, mert "az majd jó lesz egy ideig"Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #36765 üzenetére
A tervezést inkább nem említeném ebből a szempontból. a fűtés meg van oldva a fűtés meg kit érdekel ha -15 -be megfagysz a kocsiba.
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #36767 üzenetére
Az emberek olyan dolgokat akarnak, melyek kizárják egymást, a kocsi egyen keveset, menjen jobban és fűtsön mint állat, ezek nem mennek egyszerre, kompromisszumot kell kötni. De a juzerek ezt nagyon nehezen nyelik le.
Persze mindenért a tervezés a hibás. Ha enne 10 litert a tdi, akkor fűtene, de szidnád, mert sokat eszik.
Csináltak egy motort, aminek kevés a hővesztesesége, annak minden előnyével és hátrányával, de mindenki csak előnyöket akar.
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #36768 üzenetére
Nos, beszéltem haverral. Felment a csiga, tulaj örül. Lett neki szólva, hogy ez nem éppen rá való, és lehet gond.
Azt mondja, nem baj, olcsó volt, megy vele. 1600-tól töltés van, marad.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
ESP
senior tag
válasz FoBCRaistlin #36769 üzenetére
Ezért tart itt az MO-i használr autó piac...
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #36769 üzenetére
Igen 1600-tól van töltés, de meddig. Abba nem gondol bele a tulaj, ha már 2x kell kifizetnie a munkát, akkor nem éri meg használt, kétes állapotban lévő csigát beépíteni. Arról nem is beszélve ha leolvad róla turbó valahol a tajga közepén, akkor a hajára kenheti amit megspórolt.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #36768 üzenetére
Azért annyi pénzért már elvárja az ember az ilyen alap dolgokat... Nade nem erről szól az autó gyártás már régóta ha meg azt akarom hogy fűtsön akkor fél misiért állófűtés... Ez a politika. Amúgy neked is igazad van!!! De azért na!
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
TaaT
veterán
válasz Mágus2 #36779 üzenetére
szép
az építőmunkások rájöttek régebben hogy a ducato-k lökhárító kivágásaiba pont beleillik vmelyik szabvány hungarocel méret
JHONNY 79: az volt az eredeti indíték, nem szerettem volna kifurkálni előtte a szélvédő mögött volt amit nem díjaztak (ja de díjaztak ) a rendőrök
Give them hell Ukraine!
-
14adam
addikt
ismerős árulja a kocsit: [link] Sajnos nem váltotta be a hozzá fűzött reményeit. Most cserélt rajta majdnem 200k-ért első futóművet,szilenteket mindent... Majd rászólok,hogy normális képeket nyomjon már fel
[ Szerkesztve ]
-
14adam
addikt
Ha minden jól megy még ma megtudom válaszolni a kérdéseidet
Nekem nagyon tetszik amúgy (nem reklám) És amiket leírt az valóban igaz,hogy új vezérlés meg a többi.
Mentem is vele,nem is egyszer. A váltó is pontos nem az a moslékkeverő mint amit sok kocsiba tesznek. A motor ott húz ahol kell. Nem rohad sehol[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
Hali. Muterom ma hozott kereskedötöl egy 2000-2001 es passat 1.8T kombit. Lenne pár kérdésem. 1. Nekem Octavia RS 1.8T van és ahhoz képest a passat motorja 90fokban el van fordítva. Miért? 2. Ezatal hogy így el van forgatva az ekszijon van egy ventilátor ami folyamatosan pörög a hutö mögött. 3. Valamiért a műszerfalon a motor hömerseklet kijelzöt ha fel is megy 90fokra menet közben lejjebb megy. Miért? 4. A hömerseklet állító konzol háttér világítás valamiért nem kapcsol be egyböl hanem csak úgy random szerűen. Lehet valami kontakt hiba? 5. A kulcsokkal elvileg gombnyomásra ki lehetne nyitni ajtót de ennek ellenére nem nyitja ki egyik sem. A sőt a kulcson a kis piros led világít is amikor nyomom a gombot de semmi. Csak a kulcsal lehet nyitni az ajtókat. Lehet az elem gyenge a kulcsban? Elemcsere házilag megoldható? Az ajtóban levö hátsó csomagtartó nyitó gomb sem megy, talán ez is valamilyen kontakt hiba? Köszönöm a segítségeteket elöre is.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
válasz Xmodule #36787 üzenetére
Én csak lelkes ámátőr vagyok , majd Magus2 megaszongya.
De ha lehet találgani:
1: hossz és kereszt között a meghajtott kerékre való átvitel a különbség. Alfámban anno a kereszt motor a nagyobb nyomaték átvitellel volt hablatyolva.
2: Nem naturális ha folyamatosan mén- zárlat v rossz hidrokuplung.
3: gomba-bár nekem nem csak vissza ment, hanem le is konyult a passatban, de 4k gombacse oszt jóvan
4: igen
5: az audimnál az egyik kulcs ugyanezt csinálja. Olyat olvastam hogy ha hatókörön kívül sokat nyomkodják, x darab nyomás után letilt. Bár simán lehet hogy simán csak besz@rt[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
Igen forog, és forognia is kell. A klímára csak az elektromos kapcsol, ezt hajtja a szíj.
Xmodule
1. Az octavia keresz motoros platform a B5 egy kategóriával nagyobb alváz, és hosszanti motoros, nem kell megérteni, ez ilyen, A hosszanti motorosban kevesebb a vibráció, kényelmi szempont(meg sokkal nagyobb motorok is beférnek pl. 2.8L), semmi egyéb.
2. forognia kell folyamatosan, így lett megtervezve a vízkör, nem hiba, tulajdonság.
3. termosztat hibás, vagy a gomba, diagnosztikával el lehet dönteni, ha kiolvasod mennyit mond a motorvezérlő, és mit mutat az óra, egy gomba méri de 2 külön elektromos körön 2 jeladóval.
4. kontakthibás a konzol hátulja, vagy az érő. A ventilátort 2 állásba állítva a kapcsolóját kihúzod. Az alatt van az az 1 darab égő ami megvilágítja az egész konzolt.
5.A kulcsban valki elemet cserélt, de nem tanította vissza, vagy elromlott a távirányító vevője. Kulcsot vissza kell tanítani, ha nem jó, akkor cserélni(nem nagy mutatvány, te is meg tudod csinálni az elemcserét és a tanítást is).Ajtógómb- nincs tippem, lehet elromlott a kapcsoló.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz Mágus2 #36792 üzenetére
engem mondjuk idegesítene ha mindig menne, ezért jó is hogy a gófban ki lehet kapcsolni
ja tényleg, régebben írtam hogy a vezető oldali ajtónyitásra néha-néha működött a belső világítás, mostmár egyáltalán nem működik ellenben az ajtóban a kis lámpa mindig bekapcsol ha kinyitom az ajtót
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
tomcsi23
veterán
Már megint ez a fűtés, visszahűlés a gond? Úgy csináltok, mintha tél lenne.
Itt biztos szar valami, mert alapjáraton is tolja a meleget, meg vissza sem mászott még a mutató menet közben.Mágus: a gyújtásos állapotnak kb mennyi az áramfelvétele?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #36795 üzenetére
Mittomén.
Mármint ráadott gyújtással,de álló motorral? Ez nem ajánlott, mert elégnek a trafók a motoron(régi iskola, ahol a gyújtással rögtön áram alatt voltak, nem néztem eddig, h a vezérlő mit kezd ezzel).Hétvégén néztem egy benzines ibizát diagon, kulcs ráfordit, olvasgat, mire feleszméltem az automatikus tompított leszívta az akksit.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Mágus2 #36796 üzenetére
Pedig jobb ha ezzel barátkozol, mert lassan itt is bevezetik a skandináv példát. Főnököm is így járt: írtam neki szar zenék rendelésre, beült az a4 kabrióba, hallgatta-hallgatta oszt egyszer csak nagy csönd. Lemerült a xar mert gyújtásra kapcsolt a karácsonyfa.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #36796 üzenetére
Ja, persze. Nem hagyom úgy, csupán gyújtáson szoktam (néha) megnézni az akku feszt a klímán, azt utána indítok.
Konszernes rádió asszem egy óra után lekapcsol, ha gyújtás levétele után van visszakapcsolva, nyitott ajtóknál meg 2 óra után lekapcsolja a fényt az ajtóban. Takarékos magában, amennyire teheti.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.