- Windows 11
- Aliexpress tapasztalatok
- VoIP telefonálás
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rossz hírt kapott, aki Xiaomi EV-t venne
- Autodesk - Revit
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Hálózati / IP kamera
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
A matrica miatt miért nem szóltál?
Sokszor volt már itt beszédtéma, hogy vizsgánál oda kell figyelni, mert szarnak rá, de te így büntetést kapsz!
Nekem is piros volt de szóltam és lecserélték amikor tavaly vizsgáztattam.Ocsmányban meg 608.-kértek a matricáért.
A forgalmit meg ingyen cserélték.Renault power
-
rob210
nagyúr
Most hiába mész, ha csak nem vizsgáztatod újra a kocsit, mert csak környezetvédelmi minősítő lappal lehet bemenni amivel igazolod, hogy jobb környezetvédelmi kategóriába sorolták az autódat.
Aminek ha csak külön ezt a vizsgálatot kéred még utoljára 2780.-környékén volt a díjja, de csak vizsgaállomás adhatja ki.
Ha nem égető a dolog akkor szólj a következő vizsgánál és akkor nem lesz plusz költség csak a 608.-Renault power
-
rob210
nagyúr
A tied kék matrica.
A haverod meg nem kaphatott II-es golfra kéket akkor se ha akár milyen.Egyetlen eset van--> ha átalakítási engedéllyel rendelkezik és megfelel az auro tököm tudja hányas normának a katalizátoros diesel motorja amit beépítettek.
Mivel 2-es golf nem rendelkezett katalizátorral legjobb tudomásom szerint (diesel, mert benzinesből volt az elektromos karbis pierburd e2e ami szabályozott katalizátoros) így nem hiszem, hogy ő arra a kocsira kék matricát kapott.
Ha a rendőr azt meglátja azonnal helyben "lelövi".
Az NKH vagy mi a tököm meg az útszélén lekapja a rendszámot róla.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz MunezXBK #27362 üzenetére
Nem lehetséges, mert II-es golf nem jött ki katalizátoros diesel motorral.
A II-es golf 1.6 os diesellel volt szerelve turbós verzióban.
Ehhez viszont nincs katalizátor párosítva.
Tehát neki nem a gyári motor van benne, amiből következik, ha le van rendesen papírozva, hogy kaphat kék matricát.
De Magyarországon nem adnak ki átalakítási engedélyt ha nem típus azonos motort szerelsz be.
Tehát csak olyan motort tudsz belerakni ami gyárilag volt szerelve az azonos típusba.
II-ben pedig nem volt katalizátoros motor, szóval valahol üti egymást a két dolog.De majd jönnek a legnagyobb diesel és golf guruk és megmondják a tutit, mert akár tévedhetek is.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Na most hogy minden általam ismert oldalt átnéztem találtam egy ilyet, így akár igaz is lehet a dolog, de ez ritkaság, szerintem.
Mindenesetre meg kell, hogy kövessek mindenkit.1,6l, 8V, 44 kW / 60 PS, TurboDiesel mit Oxi-Kat (MKB 1V)
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #27365 üzenetére
Igen most kutatom a gép adatait sok mindent nem találtam róla, de valóban létező járgány.
Szóval megint bővült a tudásom
Ennek ellenére nem sok lehet belőle kint a forgalomban.TaaT ebből is látszik nem vagyok tévedhetetlen, de legalább elismerem.
Ennek ellenére az elterjedtebb a GTD Én még ezt a verziót sose láttam pedig jó pár II-es motorterében forgolódott már a kis buksim
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
MunezXBK
nagyúr
Közp.zár kompresszort keresek A4-be: 8D0 362 257 C.
A 362 nem biztos, többi igen. Fejből írom, kv közben.
-
FoBCRaistlin
őstag
Megyek ma pestre akad 1-2 dolgom, de nem vagyok kíváncsi senkire
De ha valaki nagyon látni akar, hát csörögjön rám
Számom az adatlapomon.MunezXBK: Bazz lerendőröz
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #27369 üzenetére
107?
Na szóval, a kompresszor típusa: 8D0 862 257 C.
-
AMD Power
titán
Sajnos úgy néz ki,hogy csúszni fog vezérléscsere. Ma szépen kilépek a mostani munkahelyemről (6 év után) és jövőhéttől lesz 7-8 tanfolyam. Így nem lesz rá egy ideig pénzem,hogy megcsináltassam.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
eddie17
addikt
Az mekkora poén, hogy haladok az utcán ahol a megengedett 50,
felújításhoz készülődtek, és kiraktak ennek megfelelő táblákat,
mindkettő felett volt sebességkorlátozás is, az első felett 60. Utána lévő 10m múlva 40.
Jópofák. -
Balupapa
senior tag
hmmm '80nál az insignia mögött szélárnyékban azér elengedtem
_-=*WheelWhores*=-_
-
8th
addikt
válasz Balupapa #27385 üzenetére
Gondolkozz egy kicsit. Egymillió kilométernél gyári porlasztócsúcsok, gyári turbó, gyári lengéscsillapítók, gyári adagoló. Ne vicceljünk már. Az ős TDI szerintem a legjobb 2liter alatti dízelmotor amit valaha személyautóba szereltek de azért faszságot ne hintsenek már TC-ék. Abszurdisztáni újságírás. Kattintásért bármit.
-
Smani
senior tag
válasz FoBCRaistlin #27390 üzenetére
Az is igaz
-
MPowerPH
félisten
válasz Balupapa #27383 üzenetére
Szerintem is kamu... Sógorjelöltemnek egy 1.9-es Vento -ja van, 75Le-s. Családból való, tehát a km nem visszatekert. Neki 290k km-nál motort kellett cserélni, mert megrepedt a blokk, és már előtte is zabálta az olajat. Most 320k km-nél szétesett a váltója. Sok minden elhiszek, de ezt nem. Ha azt írják, hogy szívós Merci, akkor elhiszem.
Plusz tisztában vagyok vele, hogy néz ki a IV-es Golf -ok belseje 200k m után, mivel két haverom is olyat nyüstöl. Hát, lesújtó.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Elektromos cigaretta 🔞
- Apple asztali gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Aliexpress tapasztalatok
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...