- Aliexpress tapasztalatok
- ASUS routerek
- Milyen program, ami...?
- Windows 10
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Facebook és Messenger
- Apple Mac OS X
- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
válasz dízelracer #22400 üzenetére
Magyarul a Kiss Zoli adagoloja nem elektromos, hanem full mechanikus.
Ugyanis autot szeretnek tavasszal es ajanlottak egy Audi 100/A6 C4-et, 2.5TDI mocival, Krezi adagoloval, es egyeb finomsagokkal, reszletek pü-ben, de nagyon egyben van a gep. (6os valto, felujitott S4-es futott ulesek stb.)[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz zolikaDB #22401 üzenetére
És a hangjuk is szép...
Jópár benzines elbújhatna mögötte -
zolikaDB
veterán
válasz dízelracer #22404 üzenetére
Balupapa: miért széttuningolt? Gyári motor, Krézi adagolóval... Még egy lefújószelep sincs benne...
dízelracer: te honnan tudod, h 140 lovas TDI?? Csak ne te vagy a tulaj az audiklubról?
Szóval a kocsi nagy vonalakban:
- kapott egy új fényt (nem törés miatt elvileg)
- s4 felújított, fűtött bőrülések/óracsoport/kormány/tükrök
- szokásos felszerelések, klíma, 6 gangos váltó
- motorfelújítás Pusztaszabolcson, számlákkal igazolva, tkp motorcsere, a dízelracer által említett 140 lovas, 5 hengeresre
- Krézi adagoló[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz zolikaDB #22406 üzenetére
"Még egy lefújószelep sincs benne..."
Még az baszna be. Bohócszelepnek semmi keresni valója nincs dízel motorral szerelt autóban. Nyugi nem én vagyok a tulaj bár sejtem melyik autóról van szó. Nekem, sosem volt és nem is lesz 2.5TDI-m bár az kétségtelen, hogy az egy kib*szott erős motor. Azt lehet tudni, hogy V&F műhelybe ([link]) szól-e az a számla?
-
Ck.
addikt
válasz dízelracer #22408 üzenetére
AKN-es 2.5 TDI-t van-e értelme csiptunizni? Ha igen, mi az a határ, amit elbír?
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #22408 üzenetére
elv a hajtókaraját átszokták rakni az s2-be nem?
vagy tán a dugót is?ezt tovább gondolva elvileg jó az én szaromba is nem!?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dízelracer
senior tag
válasz VR6-Fan #22410 üzenetére
Hááát... nem akarok hülyeséget mondani de hosszú löketű motorhoz (S2) úgy tudom a főtengely + hajtókar párost felhasználják. Mondjuk kapni hozzá kovácsolt cuccot is (főtengely + hajtókar + kerámiázott dugók) de abból borzalmas drága egy szett. Állítólag utcára relatív kis teljesítményhez jó a dízelé is.
(#22409) Ck.: passz.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz dízelracer #22411 üzenetére
Én se, ígyis jól megy, de nem bánnám, ha mégjobban. De azt se akarom, hogy kifingjon a motor.
Egy jobb szaki meg tudja mondani, hogy melyik motort érdemes/nem érdemes?[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #22411 üzenetére
elvileg az rs2 dugó/hajtókar kombo 100le/hengert bír, tartósan olyan 330-350le-re szokták a 16V-ket felhúzni vele.
kérdés hogy az S2 dugó hajtókar ugyan az e, ha ugyan az akkor mennyivel biztosít nagyobb biztonságot a dizelé, illetve ha nem ugyan az akkor terhelhetőség szempontjából hol helyezkedik el a dizel a s ill rs2 közt.elkéne kezdeni cuccokat beraktározni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
FoBCRaistlin
őstag
Kályhás kérdés, ha már úgyis kályháztok.
Mi a különbség a füstös és a kormos program között?Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
#00809728
törölt tag
Úgyanis a seat is ugyanazt a diesel motort használja mai napig a kasztnijaiba és ezekről nem is írnak...
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #22418 üzenetére
Korábban volt szintén egy nagy dízeles visszahívás a hibás (alulméretezett) porlasztócsúcsok miatt. Azt hiszem akkor a Bosch volt a ludas..csak nem emlékszem már, hogy melyik márkacsoportot érintette. Én ezért ítélem el a mai hiper-szuper dízel "csodákat".
Arról nem is beszélve, hogy a javíttatásuk egy vagyon és sokkal környezetszennyezőbbek mint korábbi társaik.A régi hagyományos TDI és a hagyományos szívó benzin az isten.
Szóval, nem dízel ellenes vagyok ám, nem kell para
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #22420 üzenetére
Megmondom őszintén én még nem próbáltam dízel autót, csak mozdonyt. Ezt viszont napi rendszerességgel.
nem merik odaadni (na ez nem igaz, igazából még eddig nem volt rá lehetőségem).
De megnézném mit tud a nyomatékosabb motor. -
FoBCRaistlin
őstag
válasz Morris #22421 üzenetére
Nekem eddig bejött a dolog, pedig én is rühelltem a traktorokat.
Sajnos Te is messze vagy tőlem, pedig vinnélek egy kört.
Bár az enyémet még nem lehet az erős kályhák közé sorolni.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #22422 üzenetére
Azért csak erősebb mint az 1.4
Ha erre jársz, csörögj! Cserébe elviszlek egy 66 tonnás vassal. Technikai paraméterek: V12-es motor, 1324 KW (1774 LE)
szerk: ja és 68.000cm3[ Szerkesztve ]
-
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Morris #22423 üzenetére
Igen, annál picit erősebb. Ha minden igaz az 1,4 16V kemény 126Nm, itt azért picivel több van.
Ok, szólok, bár elég kicsi a valószínűsége, hogy arra járok.
Apró hengerek lehetnek.
Mennyit zabál az?Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #22430 üzenetére
egy telitank 2750 lityi
jut is, marad is -
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #22433 üzenetére
szép kis hozzáállás. Mihelyst sok van, egyből megy a tékozlás, pazarlás
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #22435 üzenetére
..és eltolnád neki akár 110-ig is.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
-
dízelracer
senior tag
Ezek elmebetegek
-
zolikaDB
veterán
válasz dízelracer #22408 üzenetére
Igen, ebben a műhelyben készült a motor.
Szóval, vágod ezt a kocsit? Esetleg privátban egy véleményt megköszönnék Bár, képről és leírás alapján ha nem is sokat lehet mondani róla, de kezdetnek nem rossz. Szóval majd élőben.
Miért nem lesz neked soha 140LE-s TDI-d? -
eddie17
addikt
Sziasztok!
Lassan eljön a kötelező vizsga ideje, idén májusban lejár a forgalmija a kis golf kettesnek.
Viszont nagyon hozzám nőtt, és szeretném még egy ideig használni de kezd eléggé lepusztulni. Úgy, hogy úgy döntött a tanács, hogy kap egy kis mértékű felújítást, hogy pár évet még kiszolgáljon (de legalább a következő vizsgáig).
Ezért szeretném kérdezni, hogy ki tud ajánlani egy megbízható szerelőt aki meg tudná oldani kis kettes nyűgjeit? Első körben a motorral kezdeném, maga a blokkal nincs gond 2011 elején lett hengerfejezve, akkor kapott mindenből újat, plusz felújítás.
De az elektronika kissé döcögős, véleményem szerintem egy újrakábelezést meghálálna (sok kábel nagyon ramaty állapotban van.) plusz a központi befecskendező rendszerrel valami nem stimmel olyan hangja van mint ha behúzna egy relé folyamatosan.
Plusz egy cső ami csak le van dugózva és nincs rákötve, meg egyéb apróságok.
Nos van valakinek ismerőse aki első körben rá tudna nézni a motorra és a hozzá tartozó sallangokra?
Bocsi a hosszú hsz.-ért. -
VR6-Fan
veterán
válasz eddie17 #22445 üzenetére
hy!
komplett/részleges újra kábelezést nem fogod egyszerelőnek se megfizetni.
vagy kell bontott jót keresni, vagy a beteg rész kivág és pótol opció.olyat keressél ahol láttak már ilyet, esetleg ilyenekkel foglalkoznak.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Morris
veterán
Hát b+, ezt már nem hiszem el... [link]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Morris #22447 üzenetére
én támogatnám, ha pl a németrendszer vezetnék be, hogy van egy rendszámod a nevedre, és szépen azt arra a
tüv-ösforgalmi engedéllyel rendelkező kocsira teszed fel amire akarodde nyílván itt nem erről van szó...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Morris
veterán
válasz VR6-Fan #22448 üzenetére
Persze, annak még lenne is értelme. De itt megint az lesz, hogy akinek autója van az fizessen. Ráadásul egy teljesen értelmetlen baromság miatt, mert valamelyik birka kitalálta, hogy ebből is lehet ám pénzt szerezni
áhh, tényleg megfojtja az embert ez az ország.
Csodálkoznak, hogy egyre kevesebben vállalnak gyereket - mégis hova vállaljon a magyar gyereket? -
zolikaDB
veterán
válasz dízelracer #22444 üzenetére
Ez lenne az!
Morris: külön köszönet, h kiemelted a magyart. Másoknak megy ez a dolog, mi meg féltjük a gyereket télen mezítláb elküldeni az anyjáért a kocsmába...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Autós topik
- PlayStation 5
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gaming notebook topik
- nVidia GeForce GTX 1050 / 1050 Ti (GP107)
- Horgász topik
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- További aktív témák...