- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Mikrotik routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Amazon
- OpenWRT topic
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
Nyilván még ilyenkor sem fog csúszni az abroncs, de érdemes feltenni a télit. Nekem mostanában nagyon kemények voltak a nyári gumik és ez éreztette is a hatását. sokkal jobban rázta a jó magyar sima aszfalt a kasztnit.
Múlt héten cseréltettem le a garnitúrát, és azóta jóval komfortosabb az autó. Sokkal jobban érződik, hogy mennyivel puhább a téli gumi -
FoBCRaistlin
őstag
válasz Templomegere #21054 üzenetére
most csúnyákat gondolok...
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
eddie17
addikt
Nekem 15" 185/65 van fent téliből. De ezzel tavaly télen is simán csusszantam a hóba friss jogsival. Be a kereszteződésbe... Nem volt természetes a mosolyom... Pedig kb. 10grammal nyomtam meg a fékpedált... De azért várom újra a havat.
-
rob210
nagyúr
Egy ilyet de megpróbálnék lefullasztani
Bazi szép és ultra durva.
Renault power
-
V.Stryker
nagyúr
Srácok!
A WD40 kontakt spray-e vagy sem? Van ahol azt írják, hogy az. Van ahol nem is említik ezt. Most akkor hogy áll a helyzet? Potméterhez befújhatom?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
AMD Power
titán
A tökéletesség néha unalmas - Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG-teszt
Tetszik de nem TDI vennék belőle. -
FoBCRaistlin
őstag
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Kombat
őstag
válasz Templomegere #21047 üzenetére
Nálam pont fordított a helyzet.
Pár telet letoltam nyári gumival szintén torsen quattro-val, most lesz először téli rajta.
Egész jól el lehet lenni nyárival télen viszont pár dologra figyelj:
- ha tudod hogy mikor kell fékezni, akkor kétszer hamarabb kezd el nyomni a féket, mert nem nagyon fogsz megállni.
- hirtelen kormány fordításra nem fog reagálni az autó, mész tovább egyenesen
-nagy gáznál azért elforognak a kerekek, pl ha kifordulsz az utcából, könnyen keresztbe állhatsz. -
Kombat
őstag
válasz Templomegere #21064 üzenetére
Persze, értettem én, csak azért írom, hogy azért vigyázz és a lehető legkisebb legyen a baj esélye.
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #21062 üzenetére
ilyen vasakhoz nem kell olyan vérmes teljesítmény.
ez csúnyán szívás [link]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Zewa
senior tag
válasz V.Stryker #21059 üzenetére
Fújjd nyugodtan! 2 dolog képes megváltani az egész világot. Ez a WD40 és a szigetelőszallag!
(WD40mindenre jó de igazából semmire sem. ártani semmiképp sem ártasz neki)Imádom ezeket a drag videókat. Stock vs Épített. 402m-en elveri, jajj de jó ettől biztos bálna méretűvé duzzad a falloszuk a nadrágjukban.. Egy R8-al viszont lehet kanyarodni és több ezer km-t letolni hiba, szétesés nélkül..
ps.: Ne hogy félreértsétek, megemelem a kalapomat az építők előtt mert azért nem egyszerű menet az ilyesmi csak ne gyári vasakhoz hasonlíthassák..
Imádom ezeket az öreg vasakat mint a linkelt G1. Sokkal inkább van lelke mint egy ilyen mai tütünek. Egyedül arra kell figyelni nehogy szét szaladjon a ménes mert az bizony könnyen tud fájni..
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dízelracer
senior tag
válasz dízelracer #20681 üzenetére
Megjött az infó. Eltört az egyik hajtókar az beleszántott egy brutálisat a hengerfalba (blokk kuka) + leszakadt a dugó és szétbaszott mindent . Azóta talpra lett állítva a kocsi. 310k lett a végösszeg és ebben még nincs benne az okmányiroda. Lám lám egy szívó benzines, egyesek szerint "aviláglegjobbmotorjaitgyártóbéjjemvé" is tartogathat roppant csúnya meglepetéseket. Azért az tényleg kibaszott cinkes, hogy egy 50+ éves megfontolt nyugodt sofőr alatt lekönyököl egy olyan motor ami soha életében nem volt még négyezres fordulat fölé pörgetve.
-
Kickass
őstag
válasz dízelracer #21072 üzenetére
lófaxt, kívánta a driftet anélkül meg elhagyta magát
-
tomcsi23
veterán
Itt egy multiválasz, mert órabérben nyomom.
(#21050) Fboy
Még én sem raktam át a téligumit, még nem érzem, hogy jobban csúszna a nyári.
Száraz időben nem is para, de az esti nyálkás-ködös, no meg a fagy már necces lehet nyárival.(#21053) rob210
A hét második felétől jelentős havazásról brekegnek.
Úgyhogy tessék gumiztatni aki még nem tette meg.
Várjuk a havat. de ahogy elnéztem, még odébb van. Így terveztem amúgy a cserét (időjárás alapján) - a jövő hétre, most nem is érek rá.(#21054) Templomegere
torsen a rendszerem lelke
Az fain. Haver vett tavaly egy 2,5-ös dízel torsenes kotrót (2e juróért ), hát azzal is olyan helyekre felment a hóban, hogy még ő se hitte el.
Persze, a fékezés más tészta, ott csak pislogás van.(#21059) V.Stryker
A WD40 kontakt spray-e vagy sem?
Az annyira univerzális cucc, hogy jobb helyeken még a halászlébe is szoktak nyomni.
Winkler a WD40-ről.(#21073) Kickass
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
AMD Power
titán
Én inkább maradok a télinél. Nem szeretnék sem magam sem senki mást összetörni. Sőt elpatkolni sem szeretnék egy autóban.
-
dízelracer
senior tag
-
rob210
nagyúr
Szerény vagyok szép és bátor de bas.za meg aki így tud vezetni
Renault power
-
attrax
aktív tag
Autót vennék max 450k-ig.Ha van ajánlatod szólj.Csak pest megye.
Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
válasz tomcsi23 #21085 üzenetére
Van neki, tehát megbízható ügyfél mindegy, hagyjuk.Csak gondoltam van esetleg valakinek eladó vasa és még nem tolta fel a h.a-ra.Ott már lehetetlennek tartom a korrekt autóvételt.Valami mindig sántít. Magánkézből legalább leinformálható az autó valamennyire.
[ Szerkesztve ]
Unterschreiben
-
Balupapa
senior tag
behalt a tempomatom
egyszercsak nehezebben akarta tartani a sebességet, 2masodperc helyett 3-4ig kellet nyomni a + gombot, ezt eljátszotta egymés után kétszer, sajnos azóta nem megy. mi lehet a hiba?+keresnék hozzá biztosíték tábla leírást, hány ampereseket kell beleteni...
_-=*WheelWhores*=-_
-
Babetta-X
senior tag
válasz dízelracer #21072 üzenetére
Épp azért hal meg, mivel sosincs kipörgetve, főleg ha sokszor kis utakra használják, esetleg rosszabb minőségű olajjal (nem feltétel) akkor hajlamos olajsár lerakódni mindenütt, az olajpumpa ennek nem örül, de szoktak előjelei lenni az ilyesminek (pl alapjáraton, vagy indítózás után később alszik el az olajnyomásjelző lámpa, esetleg finoman fel felvillan, majd pörgetés után helyre áll)
-
dízelracer
senior tag
válasz Babetta-X #21091 üzenetére
Ja akkor írják bele az autóhoz adott könyvbe vastagon kiemelve, hogy rugdossák meg heti 1x mert különben magától tönkremegy a 13millióért vett bmw-jük. A "fater" egyébként munkájából adódóan heti rendszerességgel körbejárja a kocsival a fél országot. Nem városi autó. Azért ha pályán 1-1,5órán át küldi a gépnek 140-el az elég kell legyen.
-
Babetta-X
senior tag
válasz dízelracer #21093 üzenetére
Ja bocsi, azt hittem valami régebbi darabról volt szó. Ez esetben elég érdekes a probléma.
-
Zewa
senior tag
válasz VR6-Fan #21071 üzenetére
Tyűűűűha azért komoly a vas is meg a sofőr is. (mondjuk külsőre szebbet hányok de ez nem lényeg.)Lehet hogy olcsóbb, gyorsabb, szebben fordul de a kibocsátási normát vajon teljesíti-e? Kár ezeket összehasonlítani egy stockcarral. biztonság, kibocsátás, komfort, tartósság stb.. már is kissé bonyolulttá teszi a dolgot..
600-700paci tartósan egy 1.6os motorból? Wow!dízelracer: Lehet pedálozni a propelleres márkával de tudod hoyg a Konszermnél is ugyan úgy előfordulnak ezeka mókák. Jó ritkán de van ez így.
Valahogy úgy érzem az évek előre haladtával nem éppen a tartósságban próbálnak fejlődni gyártok.. Sőt![ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
VR6-Fan
veterán
ez csak H-kat 1,6 szivó benga 250-280le-vel
szerinted a sport kocsik ha dundizod nekik mondjuk így teljesítenek bármilyen normát :-)?azt nem venném biztosra hogy egy ilyen verseny kész állapotra való felkészítése olcsóbb lenne.
biztonság is érdekes, ebbe 160-200-al fejre állhatsz, max belülről szakadsz szét
konfort kényelem egyertelműen nem cél itt, hanem csak plusz súly.
1,8-2l-re gondoltam, de akár 1,6-ból is meglehetne.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
AMD Power
titán
Hivatalos: bemutatkozott a Volkswagen Passat Alltrack
Jó kis családi szekér.
-
dízelracer
senior tag
Én eddig még sosem hallottam egy márkánál sem, hogy egy szívó benzinesben eltörött volna a gyári hajtókar. Vagyis de. Egy ismerős Skoda 120-ában eltört. Igaz annál meg 8700rpm-nél van a rev.limit. Fócvágenben tudod mikor törnek? Amikor az egyszer user sima gyári (nem pd) tdi hajtókartól várja, hogy a 210-235Nm helyett tartósan elviseljen 400-500 esetleg még több nyúlmókust. Magától az se törik el, úgy mint ahogy ez elreccsent a full nyomatékszegény szívó bengásban. Vérciki.
-
Babetta-X
senior tag
válasz dízelracer #21098 üzenetére
Én sajnos nem egy vw-ről tudok amivel ez megtörtént, és sajnos a saját bőrömön is tapasztaltam, hogy a Polo Classicból simán ki tud jönni a hajtókar, pedig nem vagyok idegbeteg vezető.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mazda topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- MIUI / HyperOS topik
- Argos: MuzsikAI
- További aktív témák...