-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balinov
félisten
válasz Balinov #19348 üzenetére
Beszeltem a szerelovel, azt mondja, leengedett 3L olajat es most van megfelelo olajszint. Felvitte autopalyara, meghajtotta vagy fel oran keresztul es azt mondja, minden OK, semmi hibauzenet nincs. Valszeg balfasz voltam, de egyuttal szerencses is
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
tomcsi23
veterán
-
AMD Power
titán
válasz FoBCRaistlin #19354 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Balinov
félisten
válasz tomcsi23 #19353 üzenetére
en is. megbizom a szerelobe, mert siman atbas*hatna 4-500€-re, arra hivatkozva, hogy kicserelte az olajpumpat,satobbi. de nem, raadasul o hivott a megbeszelt idopontban.
szoval az a kb 3 centi kulonbseg a min/max kozott az 5-7decit is jelenthet? az igen!
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
tomcsi23
veterán
válasz Balinov #19356 üzenetére
Majd VR6 megerősíti, de eleve hogy gondoltad, hogy egy max 3-4 lityi olajkapacitású motorba 2-3 litert kell rátölteni? Persze, nem biztos, hogy tudtad, de legalább ránézhettél volna az első lityi után, hogy mi lett.
Amúgy asszem a min-max között lineáris a mérce, de fölötte már nem biztos....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Ck.
addikt
válasz Templomegere #19338 üzenetére
Diesel. Ma nem csinálta. Egyébként logikusnak tűnne, hogy vmi a szűrő vagy az olaj körül lesz, mert nem állandó a hang, néha előjött, héha elhallgatott. Azt tudnám elképzelni, hogy amikor jut elég olaj/átmegy a szűrőn akkor oké, amikor meg kevés az olaj, vagy erőlködik a szivattyú, akkor adja a hangot. Remélem egy friss olaj+szűrő megoldja. Hol tudom ellenőrzni a váltó olajszintjét?
-
Balinov
félisten
válasz tomcsi23 #19357 üzenetére
izehat,nem mondom, hogy nem az en saram. a mentsegemre legyen mondva megijesztett,hogy a kb 2 literes ratoltes elotti nap olajszint figyelmeztetest kaptam. Nomeg a szerelo is mondja,hogy a cso, ami csatlakozik az ellenorzo furathoz es amiben a nivopalca is fut, ki volt csuszva (ilyen narancssarga muanyat) a helyerol, igy eleve fals eredmenyt mertem, mar akkor, mikor eloszor 1-2 decit toltottem ra.
hazahoztam egyebkent a "megyebol", 40km, semmi gondja, kipp-kopp, autopalya belvarosi rakpart 2/3-ad, 1/3-ad aranyban kb. Nomeg elvileg "tultoltve" sem hasznaltam huzamosabb ideig, talan 45-50km-t.
Tanulsag megvolt, ezutan jobban figyelek, sokkal. Meg beszerzek valami olvasnivalot, mondjuk ezt a Haynes VW Passag & Audi A4-et, bar ezmeg 1.8l -tol folfele
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Templomegere
senior tag
diesel kinyírja a váltót , sajnos ez van , quattro ? 5hp19-es váltó a diesel nyomatéka pont a váltó max tudásánál van , szóval határeset , jó esetben csak az olajpumpa + wandler megy el a levesbe . Ez ha normális helyen csinálják akkor mindennel együtt 150-180e-ből megvan .
Típushiba szinte az hogy kitökösödik a wandler bronzsiklócsapágya az olajszivattyúban , szépen az olaj kinyomja a szimeringet , és innentől kezdve vége a mókának .
Ha a szűrőd olajad szar lenne ennyire akkor a probléma állandó lenne . Váltóban összesen van kb 8 liter olaj , ehhez van egy olyan szivattyú ami percenként szerintem ennek a mennyiségnek a többszörösét 5-10x ? de lehet hogy nagyon keveset írtam átnyomja magán , szóval itt megy a körforgás rendesen . Ha eltömődés van akkor a probléma folyamatos .
Egy nagyon egyszerű olajpumpa van a váltóban , az amíg olaj van addig nem zörög .
olajszint , meleg járó motornál vízszintes helyen , váltó alján lévő nagyobbik süllyesztett imbusz csavart kitekered , váltó P állásban , ne ilyenkor a furatból csak csipeghet csepeghet az olaj , ha nem csöpög akkor kevés . akkor annyit tölteni bele hogy elkezdjen kifolyni . Értelem szerűen ha sok van benne akkor hagyni lehet kifolyni .
-
Balinov
félisten
válasz tomcsi23 #19367 üzenetére
tomcsi23: ezt hogy erted konkretan? ne hozd ram a szivbajt..
Balinov: okéka, már úgy is megvolt az ügy, majd a következményeket "élvezed". Aztán ennyi
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
zoo8800
veterán
válasz Balinov #19369 üzenetére
(szerintem) a katalizátorra gondol , de szerintem pedig megúsztad, mert sokat kibírnak a katalizátorok...
A katalizátor nem szereti az olajat. Ekkora túltöltésnél pedig előfordulhat, hogy a motor beszívott egy kicsit az olajból.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Ck.
addikt
válasz Templomegere #19368 üzenetére
Na ez nem volt vmi megnyugtato. . . Remelem ennyire nem komoly a helyzet, a heten viszem szerelohoz, aztan kiderul. Egyebkent nem quattro, sima elsokerekes. Ma amikor megmutattam, a szerelo elso hallasra szinten az olajra gondolt, ill. az inverterre.
-
Balinov
félisten
válasz tomcsi23 #19372 üzenetére
okeoke, ertem. de konkretan mi? a motor? olajpumpa? szimmeringek?katalizator?
Ez az elso nemet koremblemasom,(205XRD, Punot Mk2 1,2 8v utan), szoval nem igazan vagom meg a nemetesdit.bocs,hogy hulyenek latszom, csak szeretnek minel tajekozottabb lenni
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
VR6-Fan
veterán
válasz Balinov #19373 üzenetére
olaj jutthatott a túl sok égés térbe mely (nagy része) eléget majd távozott a kipuf, de mivel a katalizátorba nagyon kicsik a celleék így az (elnem) éget olaj lerakodhatott benne kokxot képezve amely ezt eltömítheti, ha nem jársz pályán sokat vagy nagyobb tempoval tartósabban főúton, akkor felkéne menni egy 40-50km-re pályára un kikormolni a vasat, miután jól belett melegítve. kis szerencsével a lerakodott kokx (ha lerakodott) leég a cellákról.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Balinov
félisten
válasz VR6-Fan #19374 üzenetére
aha,ertem. koszi VR6-Fan, lehet holnap melo utan nem egybol hazafele megyek, hanem elmegyek 2-3 lehajtonyit eszakra es kicsit megkergetem.
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
rob210
nagyúr
Azért látom van itt még rajtam kívül egy két fülesbagoly.
Renault power
-
AMD Power
titán
A Volkswagen nem válik meg a Suzukitól
Mi lesz ebből...
-
AMD Power
titán
Mivel nem volt időpont már 2 hete a szerelőmnél és a kocsi elfáradt ma este már be sem indult. Felpörög 2-3000rpm majd vissza esik 0-ra. Ezt vagy 8-9x eljátszottuk. Most haza lett vontatva a szekér... Mi lenne velem tesóm nélkül... A Renault 2.5 év alatt 4x vitte nekem haza.
Ezt a fojtószelep tisztítást szerintetek a ház előtt meg lehet csinálni?
[ Szerkesztve ]
-
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #19393 üzenetére
Gondom akadt, hát ha találkoztál már ilyennel.
Sípol az autó. Gáznyomásra elhalkul, gázelvételnél, és kinyomott kuplungnál felerősödik.
Folyamatos sípolás, még alapjáraton is. Meghallgattuk, motortérből jön a k-jet felől.
Valahol fals levegőt szív? Vagy ott egyáltalán szív valami levegőt?
Vagy lehet, hogy csapágy?...[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz eddie17 #19394 üzenetére
K-jet?!
neked nem RP-s a kocsid? az monojet-tronic :-)
sípolás generátor csapágyra utal, ha csak idő közben nem építettél be egy kompresszort.
csapágy kopognak, elégéill igen még a hamis levegő kérdésd is megnézném, esetleg egy kis lyuk valamelyik vákum csövön, vagy lecsúszva a csonkról stb...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23