- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Aliexpress tapasztalatok
- Mobilinternet
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Pontosan.
HA akad vagy nem mozog rendesen akkor megvan a hiba oka.
Illetve azt is nézni kell mekkora az az érték ahol megmozdul.
Ha szorul akkor pontosan ilyet tud produkálni, hogy nagyobb fordulaton nagyobb értéken kinyit, de alacsonyabb értéken ugrálni fog vagy ki se nyit.
Bár az ugrálás tömítetlenségre és hibás szenzorra is jellemző.
(igaz én nem vagot szerelek legfőképp, de itt is találkoztam már ezzel a hibával.)
Renault power
-
Bajzath
csendes tag
Sziasztok !
Most vettem egy audi a4-est aminek a gyártási éve 2002 , viszont az adatok lekérdezésekor ezt írja :
JÁRMŰNYILVÁNTARTÁS ADATAI
Első nyilvántartásba vétel 2004.12.21.
Első Mo.-i nyilvántartásba vétel 2004.12.21.
Hogy van ez ?
Előre is köszönöm -
Lacess
tag
válasz rob210 #173355 üzenetére
Sajnos nincs megoldva, a JSZP-ben az "Első nyilvántartásba vétel" az autó első forgalomba helyezését mutatja meg. Bármelyik országban történt is meg.
Amennyiben egyezik a dátum az elő magyarországi nyilvántartásba vétellel, akkor logikus módon egy itthon újan vásárolt autóról van szó.A fórumtárs esete vagy elírás, vagy ennyire hosszan tárolt, elsőként Magyarországon forgalomba helyezett autó.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
bul07
nagyúr
válasz Bajzath #173354 üzenetére
Vagy szalon autó volt, bemutató autó
Öcsém Ceed kocsija is ilyen volt, gyártás 2007 volt, forgalomba helyezés meg 2009[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
F-ECT$
titán
Csatlakozok a csapathoz, az eddigi Toyota Corollámat (2005, 1.6 szívó) a héten cseréltem egy 2016.12 havi Golf VII Variant Comfortline 1.4 TSI (150 LE)-re. Majd készítek képet is, ha picit szebb lesz az idő.
Rögtön kérdezném, hogy Budapesten mik / kik az ajánlott szervizek?Dive ever, work never.
-
veterán
válasz F-ECT$ #173360 üzenetére
Gratulálok!
Ha magyar az autó és eddig magyar márkaszervizben szervizelték, úgy 2+2 év garancia van rá, a +2 évet úgy tudod érvényesíteni, ha 30 napon belül jelzed ezt egy márkaszervizben. Vinned kell magaddal a "Garancia+ " füzetet.
A második 2 év a valóságban azért elég korlátozott, nem biztos, hogy megéri emiatt márkaszervizbe hordani olajcserére. -
Lacess
tag
válasz c00per #173361 üzenetére
Ismerős, nekem is el van írva a motorkód, de mindenben is. A honosítási papírokon már rosszul szerepelt, aztán gondolom mindenki csak másolt és másolt. Nekem azt mondta egy ebben jártas egyén, hogy ideális esetben csak egy szemlét kellene kifizetnem, minden más pedig ingyen lenne, azért, mert a közlekedési hatóság b@szta el a dolgot. Eddig még nem mentem utána, de nehezen hiszem el, hogy elismernék a tévesztést.
A legszebb az egészben pedig az, hogy úgy egy éve nézegettem a motorszámot és szinte olvashatatlan már.
Azt esetleg tudja valaki, hogy ha így adnám el, akkor abból mi lenne? Nem menne át eredetvizsgán sem? Vagy csak adminisztrációs szopóroller?
Azt még érdemes tudni, hogy maga a kód van elírva, ráadásul egy szintén létező másik motor kódjára amit viszont soha nem szereltek ilyen autóba.F-ECT$: Gratula és sok balesetmenteset! Várjuk a képeket!
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #173364 üzenetére
Na ezért vagy te a vagos
Ezért is szoktam mindig odaírni, hogy nem a fő profilom, ettől még a mechanika és működési elv gyakran azonos, itt most nem nyertem.
De akkor elképzelhető a nyomás ingadozás?Mondjuk diagon látni kéne miért ugrál így élő adatban valami nem stimmel ott az biztos.
Renault power
-
Qru
MODERÁTOR
-
tisszekreny
tag
Sziasztok,
A segítségeteket szeretném kérni az alábbi problémám kapcsán. A posztot egy másik - nem Facebook - fórumon is kitettem, így elnézését kérem azoknak, akik duplán találkoznak vele. (A havi 4.500-5.000 km-es futásteljesítményünk okán szeretnék minél hamarabb végére járni a problémának.)
Autóm (2008-as Octavia, 1.6 MPI - BSE motorkód) azt csinálja, hogy egyes kigyorsítások közben motor- és ESP hibát dob. Ezt az alábbiak szerint kell elképzelni:
1. fokozattól függetlenül (1-esben még sosem, a többi fokozatban viszont igen),
2. véletlenszerűen (nedvesebb, hűvösebb időben jellemzőbb, de nem rendszeres),
3. csak a 3000-3400-as fordulatszám tartományban csinálja.Amikor megtörténik a dolog, olyankor:
1. "Engine fault..." hibát ír a képernyőn;
2. Kigyullad az ESP és az EPC ikon a műszerfalon;
3. A motor átkapcsol "safety" módba (nem pörgethető fel 1300-as fordulatszám fölé, de ha 1-est teszek, akkor sem bír elindulni).Amit tenni szoktam:
1. Kuplung kinyomás után gyorsan gyújtás levesz-visszaad;
2. 1 fokozattal visszaváltok;
3. Kuplung felenged, majd kigyorsítás addig, amíg:
3a. El nem érem a kívánt sebességet, és akkor váltok fel, vagy,
3b. Felváltás esetén a következő fokozatban is többet forog a motor mint 3400.Ami eddig történt ez ügyben:
1. Ki lett takarítva a fojtószelep (Az egyik autószerelő elmondása alapján találkozott olyan Audi A3-mal ugyanezzel a motorral, amelynek a fojtószelep volt a hibája, és ugyanezt produkálta. A logika mögötte az - elmondása alapján -, hogy a fojtószelep a motor utáni lambda szondának nem a várt jelet adja, ezért az "letiltja" a motort. Tekintettel arra, hogy a fojtószelep az ESP-vel is kapcsolatban van - mert csúszás esetén elkezdi fojtani a motort -, bedobja az ESP hibát is.);
2. Mivel a tisztítás csak kb. 2000-2500 km-re jelentett megoldást, ki lett cserélve a fojtószelep. Oka, hogy multimeter-rel ki lett mérve, hogy a benne lévő fojtószelep többszöri nyitás-zárás után nem ugyanazt a jelet adta zárt állapotban. A zárt állapotú értékei 0,599-0,615 kΩ között mozogtak. Az új stabilan minden nyitás-zárás után 0,599 kΩ-ot produkált. Viszont az új beszerelését követően, 2000-2500 km után ismételten elkezdte produkálni a hibát. Nem tudom, hogy a fenti értékek közötti eltérések okozhatnak-e egyáltalán bármilyen problémát.Csatoltam az első hibakód olvasás eredményét. Ez még a fojtószelep takarítás előtti. A takarítás utáni nincs meg, de azt tudom, hogy a motorra vonatkozólag ugyanezek jöttek vissza.
A fojtószelep csere utáni hibakód olvasás még nem történt meg.A kérdéseim:
1. Valaki járt már ugyanígy, vagy hallott már ugyanerről a hibaképről?
2. Ha igen, mi jelentette a megoldást, hogy sikerült megszüntetni?Előre is köszönöm a segítséget.
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Tanácsot kérnék:
1.6 b 101LE passat sedan.
Holnap megyünk megnézni.
Motorikusan mit nézzek meg rajta?
Lesz hibakód olvasás is.
Futómű ha kopog kuka?
Kormánymű?
Kettőstömegű lendkerék? -
iceQ!
addikt
válasz Mágus2 #173377 üzenetére
Azt nem néztük meg sajnos. VCDS-ben ezt magamnak meg tudom nézni?Ha igen hol?
Amúgy régi / új vezérlő ugyan az. Még a gyártási hónap is.[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
DJ. Ru$y
félisten
Tanácsot szeretnék ismét srácok, téli kerekek felkerültek ma, és úgy néz ki a jobb első lengéscsillapítóm lőtt egy kapufát szépen lassan. Gyári cikkszám rajta 8E0413031DJ, jól sejtem, hogy ez az S-Line futómű miatt valamilyen gyárilag keményített cucc? Szerelőm ránézett, Bárdinál 2-3 helyettesítő van rá, akinek van hozzáférése ránézne, hogy cikkszám alapján ő mit lát?
Milyen márka ajánlott lengéscsillapítóból?
(Gyáriból Kauffernél 62e Ft darabja, gyanítom nem kell ragaszkodnom hozzá.)Másik kérdés: szó volt a melegítésre, VCDS-ben, élő adatban tudom figyelni valahol az olaj hőmérsékletet? Ha igen, hol találom?
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tisszekreny #173378 üzenetére
A csere után adaptáció megtörtént? Nem ismerem a problémát, csak nem olvastam a szövegben.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz molnarpeter #173384 üzenetére
Nem tudom letenni az autót... És nem is szeretném, ha belenyúlnának, főleg, hogy hátul marad egyelőre a gyári, aztán lepuhítanák az elejét a hátuljához képest, azért köszi az ötletet.
rob210
Köszi ránézek!Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz iceQ! #173381 üzenetére
Jól van kódolva az autóhoz? Fel lett tanítva a vezérlő? Milyen felszereltségű az autó és most milyen kód van a vezérlőben? A komfort vezérlő mért értékeiben látni, hogy ha nyomogatod a gombot a távirányítón, veszi-e a jelet, nem tudom fejből melyik csoport lesz, nézegesd és megtalálod.
[ Szerkesztve ]
-
F-ECT$
titán
válasz focvis #173362 üzenetére
Magyar autó (volt főnököm autója - céges lízing), amit ő megvett, aztán kapott máshol egy másik céges autót, így eladta 50e km-rel. 4-5 éves koráig vinném márkaszervizbe, utána már nem annyira fontos, de se jó márkaszervizt, se jó egyéb VW szervizt nem ismerek egyelőre.
Tudtommal nem kompresszoros.
Dive ever, work never.
-
BigBlackDog
veterán
Olajmelegedés téma, 122 lovas 1.4 TSI CZC esetén; kinti hőmérséklet 2-5 fok között volt. Indulás után 5 kilométerre (településen belül és főút) beállt a víz 90 fokra, az olaj itt még csak 56 fokos volt. Aztán jött egy 10 kilométeres autópályás szakasz 130-100 km/h sebességgel, aminek a végére 76 fokos volt már az olaj. Ahogy a lehajtón elvettem a gázt és beálltam az első piros lámpához, felment az olaj hőfoka 80 fokig, majd pár másodperc után elkezdett visszaesni (motor járt, start-stop nem volt aktív). Kigyorsításnál kicsit még csökkent kb. ~75 fokig, aztán szép lassan melegedett. Minden megállásnál kicsit feljebb ment, indulásnál visszaesett. Végül 10 kilométer város után (volt benne kb. 3-4 piros lámpa) elérte a 78 fokot is, de ennél feljebb nem ment.
Autópályán 130-as tempóra beállva 10-15 kilométer után bőven 90 fok fölé megy az olajhőfok.Értem, hogy keveset fogyaszt, meg kicsi a hulladékhő, de nem kéne kicsit gyorsabban melegednie az olajnak?
-
zoo8800
veterán
válasz BigBlackDog #173391 üzenetére
Szerintem 92kW / 125 lovas az a Leon, nem?
Nekem is lassan éri el az üzemmeleg állapotot, ennek ellenére baromi jó a fűtés, fene se érti...rip and tear, until it is done
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz rob210 #173383 üzenetére
Mindenhol készlethiányos a balos is és a jobbos is ebből? Nem hiszem el...
PR kód alapján amúgy ez vonatkozik az első lengéscsillapítókra, ha ez mond valakinek valamit:
"0JF Weight category front axle: Weight category front axle weight range 6"Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz DJ. Ru$y #173393 üzenetére
Felhívtam az Autocityt közben a gyári után érdeklődve, még a raktáros srác is meglepődött, hogy 71e Ft/db árat írt rá neki a gép, "Húúú hát ez igen borsos".
Mágus, ha jársz erre esetleg a te véleményedre is kíváncsi lennék, mit tennél bele?! Valószínűleg nem csak optikai és belső S-Line, hanem a futómű is teljesen az. Ami gyári benne van az elvileg Monroe gyártmány, de Audi logózott gyári.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
-
Graphics
Jómunkásember
Sziasztok!
Olajcsere előtt állunk két VW kapcsán.Az egyik egy Passat B5.5 1.9 PDTDI 131 LE-s.
A másik egy Golf Plus 1.9 PDTDI 105LE-s.
Kérdés milyen olaj kellene ezekbe, ha jól sejtem VW 505 01 és 5W-40-nek jónak kell lennie.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
F-ECT$
titán
Android Auto-t életre lehet kelteni minden Golf VII-ben, vagy kell hozzá valamilyen extra megléte?
Dive ever, work never.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Politika
- Aliexpress tapasztalatok
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
- Samsung S90C: újabb QD-OLED tévét teszteltünk
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...