-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #172749 üzenetére
Sajnos igen, ez így van.
Minden esetre a trendet jól jelzi, hogy szmogridó esetén már az Euro5 dízel sem jöhet be Budapestre. Tehát a B6-os Passatok sem...
#nincsbennetarcsi
-
Vesztor87
senior tag
Skoda 1,4 bca-hoz tank szellőztetőt bontottam érdemes venni? Az új gyári 25 körül van.... ezt dobja hibakódnak mostanság a gép...
-
Reggie0
félisten
-
macilaci78
nagyúr
Jaja, ne is mond. Öcsém újonnan vett Jettát, 2012-es, Euro5. 1,6 dízel, 77 kW
Biztos hisztis lesz, amikor szmogriadó miatt nem viheti a lázas babát orvoshoz.De tényleg nem tudom eldönteni, melyik a nagyobb környezetterhelés: egy 15-20 éves autót rendben tartani és használni, vagy egy 5-10 éveset eldobni, esetleg a minduntalanul szigorodó normáknak megfelelően a hosszú távú használatra alkalmatlan, drágán szervizelhető bonyolult technikát használni.
Reggie0: én nem reménykedek, a magyar és így a budapesti járműpark is messze öregebb attól, hogy akármilyen átalakítással megfeleljen a most bevezetésre kerülő normáknak. Használt piacon mennyibe is kerül a legolcsóbb Euro6-os autó kis kategóriában és családi autó méretben?
Ez a szabályozás nem csak a kényelmesek életét keseríti meg, hanem azokét a vállalkozásokét is, akiknek ez munkaeszköz.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #172756 üzenetére
Szvsz jelentős társadalmi haszna lenne, ha tudnánk olcsón a régi Euro 3-as dízeleket SCR és minden hasonló okossággal felruházni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #172756 üzenetére
És tovább fog öregedni mert a 95g/km büntiadó úgy felnyomja az új autó árakat hogy nem lesz pénzünk új autót venni. Ami persze húzza magával a használt árakat is...
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz Saccco #172760 üzenetére
Észak-koreai...
Qru: erről is olvastam egy cikket a napokban. A Duster faék egyszerű, így tartós 1.6 szívó benzinmotorját kivezetik, különben a büntiadó miatt 1,5 millát még rá kéne dobni az alapmodell árára és nagyon eltorzulnának az árak az új és a használt autók piacán is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Saccco
nagyúr
válasz macilaci78 #172761 üzenetére
A vicc, hogy közben egy darab nagy hajó több káros anyagot termel, mint 2 millió autó. Akkor a konténerszállító még szóba se jött. (Ha igaz a legnagyobb 16 hozza az összes autót.)
[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #172756 üzenetére
Ezt a dizelbotrany feloldasara eroltetik, az pedig 2009-2015-os motorszeriakat jelenti. Szoval en bizom benne, hogy a 2011-es autom meg beleesik a szorasba
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
Sziasztok! 2000-es A6 1.8T az alany. A turbó geo szabályzónak itt is el kell mozdulnia indításra, mint a tdi-knek? Csak mert ez meg sem mozdul indításra, terhelésen még nem diagoltam, n75 szelepet dob hibakódként. Vákuum csövek épnek látszódnak.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz szabonagyur #172768 üzenetére
Olyanokat látok mostanában amit eddig sem
[link] -
Attix82
őstag
válasz molnarpeter #172758 üzenetére
Ha fizetnének érte talán akkor . Egyébként csak kiveszik belőle még a gyári dolgokat is. (nem csak dieselről beszélek). Ha már a gyári szűrőket , átalakítókat karban tartanák az emberek már sokat javulna a helyzet...csak hát nincs aki ellenőrizze ezeket, jah mégis csak nem ér semmit.
Edit: nem beszélve a többlet fogyasztásról amit képeznek ezek a környezet kímélő "alkatrészek".
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz Lacess #172738 üzenetére
Kívülről tetszik, kivéve a kamu kipufogó, bármilyen más megoldásnak jobban örültem volna. Remélem ez már nem dizájn kipufogó(katt)
Belül:
- Fizikai gombok eltűnése, persze, amit nem kapcsolgat az ember, az mehet a tabletre. Pl.: hátsó ülésekhez(katt) az ülésfűtést és a klímát szépen megoldották, első ülésekhez(katt) meg felköltözött a tabletre és hasonlók.
- Műszerfal(katt) valahogy nem áll össze, olyan semmitmondó. Elődnél(katt) a zongoralakkon kívül egy szép műszerfal.
-Kardánalagút(katt) nekem a képek alapján szélesnek tűnik, ahhoz képest, hogy száműztek kapcsolókat onnan. Kézi váltóval(katt) is feleslegesen nyújtottnak tűnik nekem.
Örülök neki, hogy eljutottunk oda, hogy tudom állítani a belső fények színét. 1(katt) 2(katt) -
-
zalman90
őstag
Sziasztok.
Audi A4 1.9 tdi 2002 egyik napról a másikra nem indul be. Üzemanyag elvileg 100km-re elegendő.. vcds-be hibát nem ir, akksi ok, füst nincs, AC bug .. m it nézzek még meg?
[ Szerkesztve ]
Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.
-
KTTech
veterán
válasz koxkids #172767 üzenetére
Angliában ha nem kp-re veszed az autót, kb. csak így juthatsz hozzá (a személyi kölcsön nem éri meg, de magáneladótól más lehetőség nincs). PCP (Private Contract Purchase) vagy HP (Hire Purchase). A kettő közt a fő különbség a kamatban van (PCP fele akkora kamattal dolgozik, de van egy végtörlesztő mielőtt végleg tied a kocsi, míg HP-nél a végéig törleszted).
Igen jó megoldás, én is PCP-vel vettem az off kocsimat (0% előleg, annyit kérdeztek, mióta vagyok bejelentve a lakcímre, és hogy én fizetem-e a helyi adót). 4 év után eldönthetem, hogy visszaadom a kocsit egy másikért cserébe, vagy kifizetem a maradék összeget, HP felállásban.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #172778 üzenetére
Ami savasesokent lehullik jo messze, azt nehez belelegezni. Ezert nem mindegy, hogy hol van a szennyezes helye. Es ezert sokkal jobb meg az is, ha az elektromos auto ugyan annyira szennyez, mint a belso egesu, csak az eromu kornyeket szennyezi, nem a varos belsejet. Meg a szennyezoanyag meglete egy dolog(nem az), a koncentracio is teljesen mas lesz. Pl. en egyszer sem haltam bele budapesten, mikor most legutobb sziriaban vegyifegyvereket vetettek be. Az se fog majd beutni itt.
-
zalman90
őstag
válasz Mágus2 #172788 üzenetére
Igazából volt benne 2 hiba, amiket töröltem és azóta nem jöttek vissza..
Az egyik valami ilyesmi volt hogy: fuel pump relay short to ground.. na ez azért érdekes mert hallom hogy bug az ac pumpa
A másik az immot írta, de a műszerfalon nem jelzi h az lenne a gond.. illetve azóta többször le vettem az akksi sarut és nem jöttek vissza a hibák.
Vezérlés nem ugrott el, hozunk bele naftat mert lehet hülyeséget kr a comp. aztán kiderul.
Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.
-
-
gzbotii
veterán
Aldis okostöltő ezt mutatta amikor ráraktam:
Ma városban intéztem a dolgokat, volt vagy 5 indítás, ~25km. Ez mennyire rossz? 1.9 TDI
Téligumikat is felrakattam, mert jövő héten már -6° lesz [kép] .[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #172790 üzenetére
Ez nem struccpolitika, hanem jozan esz. Ugyanis nem mindegy, hogy a kornyezetet es a tudonket szennyezzuk vagy a tudonket azert kihagyjuk, ha lehet. Es mar elebe megyek, az nem megoldas, hogy akkor a kornyezetet ne szennyezzuk, mert az ugysem fog menni. Ha nincs jo megoldas, az nem azt jelenti, hogy nem kell a leheto legjobban mersekelni a karos hatasokat.
-
negyedes
addikt
válasz F_Zolee #172676 üzenetére
A bora fb csoporttagok javaslatara lehuztam az EGR-t es megszunt a hiba! Jott a check engine meg zajosabb lett a motor, de tokeletesen tartja az alapjaratot, szepen visszaall turaztatas uta es menet kozben is 780-ra.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
gzbotii
veterán
Srácok,
A CR hangosabb mint az adagolós dízel? Haver most néz egy dízel Tiguant de a motor hangosabban kerepel mint az én adagolós TDI-m (ami nekem fura).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.