-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz szabonagyur #171089 üzenetére
Ez a gyári dísztárcsa.
A kormány nagyon fura, mert amelyikben van digitklíma, aut. fényszóró és parkradar, abban szinte mindig van bőrös multikormány is (komfort csomagban kedvezményes ára volt). Én megnézném alvázszám alapján, hogy gyárilag milyen kormánnyal szerelték.rip and tear, until it is done
-
iceQ!
addikt
válasz Mágus2 #171093 üzenetére
Köszi, csinálok egy tesztet ma. Utána rá teszem hibakod olvasóra.
Másik kérdés: sikerült utána nézni, hogy a Polon mikor kell vezérlést cserélni?
Vw Polo 2012 1.2 benzin 44 kW
Motorkód: CGP
Láncos hajtás[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #171051 üzenetére
Nagy tolongás nem volt. Berendeltem egyet... remélhetőleg jövő héten itt lesz. Majd referálok. (ebay visszajelzések alapján bizakodom)
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Doki16
addikt
válasz szabonagyur #171106 üzenetére
Az, hogy DSG és ráadásul a legrosszabb hírű száraz kuplungos.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #171106 üzenetére
Conti Ecocontact, gyári szerelés a Suzuki SX4-en is. Nem tapad de alacsony a gördülési ellenállása és jó magas a futásteljesítménye.
Mondjuk a szárazkuplungos DSG miatt nem ugranék bele de ha valós a km és nem sokat nyüstölték városban akkor még kb 100k km benne van. A mechatronika csere kb 450k hivatalos helyen, a váltó kompletten 2M.
Nem szereti a garázsrámpákat mert felfelé folyamatosan csúsztatja a kuplungot. Plusz ha gyengélkedik már benne az akksi az is baj, mert a gyengülő akkumulátorban ingadozni kezd a feszültség amitől, a DSG kuplungtárcsái elkezdhetnek csúszni és idővel elég a súrlódó betétjük.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
c00per
tag
-
cisco007
csendes tag
Sziasztok!
Céges autó kiválasztása előtt állok, és ha a VW csoportból választok, akkor DSG-vel szeretném. Viszont többen kissé elvették a kedvemet, hogy valószínűleg csak száraz DSG-t kapnék, nem olajosat. Valaki el tudná magyarázni röviden egy laikusnak, hogy mi a nagy probléma a szárazzal? Vagy ha egy linket kapok, ami leírja, az is tökéletes. Köszönöm! -
zoo8800
veterán
-
cisco007
csendes tag
válasz zoo8800 #171112 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek.
4 évig használnám, utána megvásárolhatnám a cégtől, és menne eladásra vagy a családban másnak.
Évente 20ezer körülre saccolom maximum a futását amíg nálam lesz. Addig meg elvileg megkapja a szervizeket amikre szüksége van. De akkor ezek szerint ez inkább a használtpiacon releváns, új autóként és főleg laikusként egy vasaló swiftből átülve nem hiszem hogy bármi rosszat éreznékAmúgy az Octavia - Golf - Leon kombi vonalon is gondolkodom DSG benzin motorral, nem tudom még melyik lesz, majd elmegyek körbenézni és beleülök ezekbe. Új Octavia szerintetek kapható lesz január - február környékén már?
-
zoo8800
veterán
válasz cisco007 #171114 üzenetére
Ilyen időtartam/futás mellett nincs mitől félni. Néha hallani olyan esetről, amikor a balf.sz szerviz nem tudja javítani a még garis váltót, és emiatt megy a kínlódás, de ez ritka. Én bevállalnám a DSG-t.
A Golf és az Octavia is most kap utódot, szerintem ne tökölj sokat. Addig rendelj, amíg felvesznek rendelést.rip and tear, until it is done
-
MoP_FX 57
őstag
válasz cisco007 #171111 üzenetére
Céges autó mint juttatás gondolom, nem mint munkaeszköz. 0 km, gari, céges flottakezelés. Szerintem igazából nem tudsz rosszat választani. Nálunk is hasonló van.
Másoknak olvasnivaló.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz diegho #171120 üzenetére
A száraz újabb fejlesztésű, könnyebb is nem csak ügyesebb (ami javarészt a programozásából fakad). Bár ahhoz külön gratulálok, hogy a 0,8 sec vs 0,4 sec-es váltási sebesség különbséget megérzed. Én vezettem szárazat és olajosat is de nem vettem észre különbséget.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
cisco007
csendes tag
-
iceQ!
addikt
válasz Mágus2 #171093 üzenetére
Ennyit hozott a turbohoz:
Address 01: Engine
Controller: 038 906 012 C
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2803
Coding: 00002
Shop #: WSC 06435
1 Fault Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/ASajnos tört a progi mást nem tudok rajta csinálni. Se kiütni a hibákat, se semmi. :\
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
bul07
nagyúr
válasz cisco007 #171123 üzenetére
2016-ban mikkor a haver vett egy Skoda Octaviat száraz automatával előre mondták neki hogy 150e Km környékén valószínűleg cserés lesz , akkor olyan 3-400e Ft mondtak neki
Tudomásul vette és ezzel kalkulál
Bár én erre azt mondom hogy aki tud venni 6milliós kocsit az simán ki tud csengetni egy váltóra ennyit, meg se érzi
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
iceQ!
addikt
válasz Mágus2 #171126 üzenetére
Köszi.
120 ezernél ha megy a csere jó? Görgővel mindennel együtt?
Te vagy az első aki leirta hogy nincs elő írt periódus...
Turbóra visszatérve én is erre tippelek hogy nincs rendes vákuum.
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
-
salesman
őstag
Magyarország legdurvább Škodája
Bocs, ha volt már!
Türűűűdrááá!
-
válasz iceQ! #171133 üzenetére
Komolyan?!
Ezt direkt csinálod vagy tényleg nem érted mire ment a válasz - mert az oké hogy nem arra lett nyomva a válasz gomb amit végül tartalmazott a hsz-m, de na.
Először egy tirádát akartam írni hogy Mágus2 nem azt kérdezte tőled hogy van-e valami hiba a turbónál hanem hogy csinálj egy log-ot az általa adott csoportokról. Amit meg lehet csinálni tört verzióval is (nekem is az van), így ha nem tudod hogyan csináld inkább azt mondd neki , mert így csak felesleges kört futtatod- az hogy nincs vákuum az eddig is gyanítható volt. De utána hogy már válaszolt neked inkább kitöröltem.
És elolvastam hogy szerinted Mágus2 volt az egyetlen aki leírta h nincs csereperiódus a láncnak. Na erre raktam be a linket. De ha ennyire negligálod a segítséget akkor rendben van.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bul07
nagyúr
válasz macilaci78 #171130 üzenetére
Nekem nincs jó tapasztalatom módosabb emberekkel, megtehetné de nem költ mert minek
Meg minél gazdagabb annál f@szaribb
(vannak itt milliárdosok földből, vágnak neki 300hektár kukoricát, de nem képes pár üveg kólát kihozni a munkásoknak. Az egyik most vett 100millióért üzlethelyiséget Budán, de képes lovaskocsival kijönni 10zsák búzáért mert hogy az nem fogyaszt gázolajat)Régi volt főnököm is jó példa volt
Volt neki egy bálna mercije jó régen 2000 körül, mondták neki hogy zajos a vízszivattyúja cserélni kellene, mondták neki hogy mennyibe kerül
Erre ő, ó az sok ráér
Aztán ment a 4 úton vagy 150-el, megszorult és szó szerint kirobbant a helyéről, ha jól emlékszek még egy hűtőt is átlyukasztott
Jól megfizette az árát, amúgy ő volt az is aki nem engedte az olajcserét és miatta mentem 40+e Km olajcsere nélkül
Később egy másik mercit majdnem leégetett, kidobta a csikket és olyan jól sikerül hogy a hátsó ülésre visszajött, majd megállt elment a kocsitól, mikkor visszaért megtelt az utastér füsttel és egy tenyérnyi helyen elizzott az ülés
És ha hiszitek ha nem minden pénz mozgást jegyzetelt, fizetett kávéért, bármi másért, mikkor beért az irodába elkezdte felírni hogy hol mennyit költöttDe attól még igaz hogy aki meg tud venni egy 6 milliós autót nem vágja haza 3-400e Ft ráköltés, már csak az a kérdés hogy megcsináltatja e, de ha muszáj akkor költ
mikkor , mikkor , mikkor, mikkor
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Qru
MODERÁTOR
válasz diegho #171124 üzenetére
Jobb a program mint írtam. Ember nem érez meg 0,8 s vs 0,4 s váltáskülönbséget, főleg, hogy csúsztatva vált (szinkronban az egyik nyit, a másik zár).
mod:
szabonagyur: A szárazat nem. Az olajos DSG-t amiben cserélték 60 ezrenként az olajat és a szűrőt is azt be lehet vállalni. A miénkben már 275k km van és köszöni jól van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #171140 üzenetére
Sajnos nem, mert száraz DSG van 170 Le és/vagy 250 Nm-ig.
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szabonagyur #171138 üzenetére
Miért ne lenne szabad? Ki kell cserélni a kpuplungokat és megy tovább. Az olajosban ha cserélték az olajat, 400k km-ig nem lesz vele gond. Amikor ilyet vesz az ember, amúgy is maradni kell a zsebben a váltóra. Nincs ingyen kör, ha kényelmet akarsz, előbb-utóbb meg kell fizetni az árát. 850 euró körül van hozzá az anyag. A TSI-nél is ezek kellenek, csak ott nem kell a lendkerék. TSI nél csak a fele zseton, kb 400 euró + munka. Mondjuk az sem kis tétel, mert minimum 2-300 eurót el fog kérni, aki kicseréli.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #171140 üzenetére
1.4 TSI GTE olajos
-
newmoonlight
senior tag
Jaja. A Passatomat (B6 2.0 PD TDI, BKP, olajos DSG) 380e km-rel adtam el, az új tulaj 400e közelében jár, a DSG-nek meg kutya baja. (Minden 60ezres szervizt megkapott.)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz newmoonlight #171144 üzenetére
Akkor még a miénk is sokáig elmegy, kb előbb tiltják ki a városból mint sem megkotlana az olajos dsg benne.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz bul07 #171135 üzenetére
Alapvetően nem vájkálok más zsebében. De ha a te feltételezésedből indulok ki, hogy mindig ott van a mellényzsebben egy autó árának 5-10%-a, amit nem fáj elkölteni, akkor ott egy autót eldobni sem fáj annyira.
Kollégám alatt már a 3. b5.5 Passat lesz hengerfejes. Az előző kettőt ezzel a rejtett/letagadott hibával vette, a mostanit 4 éve hajtja, úgy néz ki, ez most lett hengerfejes. 1,9 PD TDI automata váltóval, évi 20k km, fele pálya, fele Budapest belterület. Nagyon úgy néz ki, hogy simán eladja így és átül egy másikba.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
atos19881101
senior tag
válasz macilaci78 #171146 üzenetére
Nagyon úgy néz ki, hogy simán eladja így és átül egy másikba.
Akkor miért csodálkozik, hogy szart vesz Ő is?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
macilaci78
nagyúr
válasz atos19881101 #171147 üzenetére
Az lenne a huncutság, ha eltitkolná a hibát...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
atos19881101
senior tag
válasz macilaci78 #171148 üzenetére
Ha hibásan árulja, akkor ok. Nem szóltam.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, van valami leírás hogy hogyan lehet kivenni a lámpát B7 Passat-bol?
Kiégett a xenon, izzó megvan, gyanítom a hűtőrácsot le kell kapni, de azt sem tudom az hogy van rögzítve.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Nyaralás topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...