-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Megvolt a nagy átvizsgálás. Minden ok az autón!
Kivétel a jobb első gömbfej. Cserélni kell + majd futóműállítás!
Az alja is nagyon szép korához képest. Ami majd idővel cserére szorul a kipufogó + középen van egy másik dob az is problémás lesz majd idővel. Ki lett cserélve a váltóolaj + a benzinszűrő.Voltam megcsináltatni az km órát is! Nem 15e hanem csak 10e volt szereléssel és új motorral együtt! Persze 1 év garancia van rá.
-
AMD Power
titán
Valami tapasztalat velük? Gondolok itt majd kipufogó sportdobokra stb....
-
AMD Power
titán
Beírtam a használtautó keresőjébe az autómat. Évjárat , felszereltség stb....
649e Ft volt az első ami olyan mint az enyém.
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
-
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #16767 üzenetére
Egyenlőre két verzió van.
Mivel kilakatoltattam a kocsit azt mondta a lakatos, ezeket a felületi rozsdákat korongal toljam le, elég ha a "rózsásodásokat" lecsiszatolom, utána kenjem át hemerital, majd vegyek egy jó fajta alvázvédőt ami nem keményedik ki és azzal fújam tele ha van kompresszor ha nincs akkor marad a kenegetés.Én azon gondolkoztam, hogy nem hemerital fogom kikenni hanem noveroxal.
(rozsda átalakító a Golf nál már bizonyította, hogy nagyon jó cucc.)
És utána kenem ki motip alvázvédővel.
Illetve erről mi a vélemény?Ha már így összejöttünk
Illetve üregvédelemre mit javasolsz mert ha már alatta vagyok azt is megcsinálom.Renault power
-
#00809728
törölt tag
válasz rob210 #16768 üzenetére
Tegnap pont voltam egy festékboltban ott volt wash primer ez olyan alapozó szerűség.Anno az ikarusban a rozsdás konténereket ezzel csutakoltuk le.Kb +10 év átrozsdásodást merek adni rá.
Motip nem rossz.
De jó lenne ha inkább rűcsis anyaggal kenynéd le BODY termékek pldde ott ahol megállhat a sár ill. a viz pld sárvédő belső perem oda mindenképpen tegyél ilyent pld azért tölsd ki vele mert akkor nem marad ott a sár ill. viz mert akkor szépen lecsuszik róla.
Hegesztési pontok ill. varratokra is.Kb ilyen anyag van a motortérben is az illesztéseknél.
Egyébként nem értem azt a sok embert mindent hemerital akarnak megoldani.Kenje le a magáét de ne tanácsoljon már hülyeségeket másnak.
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #16769 üzenetére
Autokozmetika nem ősszekeverendő a piroslámpa.hu oldallal.
-
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #16770 üzenetére
Én erre gondoltam ezt már használtam és nagyon jó cucc.
Ezt nem ismered egyébként?
Csak az a kérdés mit tegyek rá, mert amit te linkeltél az nem spray és kence.
Sajnos vagy sprayel vagy ecsettel kell megoldanom nincs kompresszorom.Renault power
-
tomer74
csendes tag
Sziasztok.
Erre keresem a választ:
VW polo 6n2-es gyári riasztó van benne. A riasztóközpontot hol találom az autóban?Aki tud segítsen.
Köszi. -
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #16773 üzenetére
Kedden megyek meg is veszem a noveroxot.
Abban bízom azt már tapasztaltam, hogy jó.
Viszont a spray meg a tied lenne jó.
Na a végén még szépen össze lesz hozva a dolog.
Az üregvédelemmel mi legyen ?
Ahhoz tudsz valami jó cuccot?
Mert a szélvédő ragasztót a kerékjárati ívbe be tudom nyomni de a küszöbbe pl. nem.Renault power
-
dajani
tag
Sziasztok.
Valakinek meg van ez pdf-ben:
- Audi A4 benzines és dízel javítási könyv (1995-2000)
vagy
- Audi A4 Avant original Service & Maintenance Manual 1995-2000
? -
FoBCRaistlin
őstag
Tegnap nézelődtem kicsit az Ibizák között.
Rábukkantam erre. Gondoltam meló után elugrok megnézem a nagytesót. Korábban már említettem egy Cuprát, ami nappali sötétséget csinált, amikor elment mellettem. Nos ez volt az.
a belseje egy az egyben mint az enyém, sőt nincs is benne minden. Az ülés sztem max ha 10%-al keményebb, de talán még az sem biztos.
A futómű keményebbnek tűnik még egy kicsit (nekem már sok lenne). Amire csorog a nyálam, az az első-hátsó lökős... na az kell nekem
Megpróbálom majd még kikuncsorogni, hogy mehessek egy próbakört.2: A tulajáról sok jót nem tudnék mondani... retkes felnivel adta le. Van egy kis hiba a bal hátsó lámpán... bazze fekete szigszalaggal ragasztotta le... A negyedik képen a bal lámpán látszik is...
3: Kíváncsi vagyok észrevesztek-e 3 turpisságot a kocsin...
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #16791 üzenetére
Nappali? Mármint a lámpája?
Szigszalagos ragasztás igen igényes emberre utal, de aztán lehet, hogy már nem akart vele foglalkozni. Mondjuk ha csak a lökösei kellenének, akkor nem para a motorikus állapot....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #16793 üzenetére
Úgy értem a nappali sötétséget, hogy akkora fekete koromfelhőt tolt, hogy azonnal besötétedett. Agyon volt húzva szerencsétlen motor. GT20-al Nagyon PD elemmel húzott adagolóval stbstb.
Ja 1 a szigszalag, 2 a retkes felni, stbstb.
A rejtvényt megfejtetted?Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #16794 üzenetére
Nem tudom mire gondolsz de az rohadtul tetszik, hogy elöl leszedték a rendszámot hátul meg fent hagyták.
De legalább utána lehet nézni a kocsinakRenault power
-
Balupapa
senior tag
válasz FoBCRaistlin #16794 üzenetére
hiába nézem nem jövök rá melyik húzott jobban? gondolom ez
_-=*WheelWhores*=-_
-
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #16785 üzenetére
Na ez lesz az alján, erről a fényező srác is csak jót mondott.
Noveroxal lekenem ahol kell ezzel meg telibe kenem az egész alját.Csak a kipufogót nagyon nincs kedvem levenni pedig ahogy nézem le kell
Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #16794 üzenetére
Akkor Luigi hozzá képest hegyi levegőt nyomat hátul....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz rob210 #16795 üzenetére
Igen Bár nekem nem kell utánanéznem, láttam milyen állapotban volt, mit műveltek vele.
1-1 ben sem cserélném el
annyit még segítek, hogy elöl a Seat jel mellett kell keresni 2 oldalt. Hátul pedig a rendszám jobb oldalán...Balupapa: Ez a Cupra gyári állapotában olyan erős mint az enyém átírva. Esetleg nyomatékban kevesebb. Nem tudom most milyen állapotban van, de amikor én láttam akkor 200-220 Ló volt, meg sacc 440Nm.
tomcsi23: az nem kifejezés. Nálam padlózáskor sincs semmi korom.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
saguaro
tag
válasz FoBCRaistlin #16799 üzenetére
Lézerblokkoló.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Renault, Dacia topik
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Analóg fényképezés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Építő/felújító topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco X4 Pro 5G - a jobb testvér
- HBO Max & OD topic
- További aktív témák...