- MinDig TV
- DIGI internet
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Mobilinternet
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Amarton
tag
válasz Mágus2 #159694 üzenetére
15 éve foglalkozom műszerfallal. Nem csak a HW-t ismerem, hanem EEPROM és CAN üzenet szintjén is. Biztosan tudom, hogy az övfigyelmeztető kikapcsolása SW-es, semmiylen hatása nincs a többi vezérlőre. A CAN Trace-en lehet látni, hogy semmit nem küld vissza a műszerfal a CAN-re miszerint ne nyiljon ki a légzsák. Továbbmegyek. Van olyan régió kód, miszerint 120km/h csipog a műszerfal, ha be vagy kötve, ha nem (közelkeleten kötelező) és van olyan régió kód, ahol alapból nincs övfigyelmeztetés.
Az autohold nem fog működni és lehet a légzsák sem nyílik ki, ha az illető nincs bekötve. Ilyenkor a műszerfal nem jelez. Mivel azonban mindenki beköti magát, függetlenül attól, hogy van-e őv figyelmeztetés, ezért minden marad a régiben.
Ezt megírtam, de több postot nem szeretnék ennek a témának szánni.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kazsolt #159698 üzenetére
Szar volt a felújított beállítása, azért épült fel későn a nyomás.
Mint írtam, kell olajnyomás mérés, és élő adat mentés padlógázon, terhelve 1500-től 4000-ig minél nagyobb sebességi fokozatbam. Ott majd látszik, mennyi a nyomás és hogyan szabályozza. N75 jó? Vákuumcsövek jók?
Amarton Nem értettél meg. Elbeszélünk egymás mellett vagy csak támadásnak véled a kérdéseimet. Konkrétabb leszek: ha kódolással kikapcsolom az övre figyelmeztetést a B6 passat műszerfalában, akkor nem megy az autóhold függetlenül attól, be van-e kapcsolva az öv, vagy nincs. Így érthető voltam? Na erre varrjon gombot az a progi.... több autón tesztelve.
[ Szerkesztve ]
-
jatekmaniac
újonc
Sziasztok!
Adott egy Seat Leon 2004 1.6 16v BCB motor és 191e km.
Most volt egy hete rajta vezérlés, vízpumpa, hosszbordásszíj, olaj, szűrők, gyertya, gyújtótrafó, kipufogó csere. Amióta elhoztam a szervizből alapjáraton hullámzik le-fel a fordulat, eddig nem is volt feltűnő, de ma le is fulladt párszor és semmi hibakód, de ahogy gázt adok, elindulok, szépen húz semmi tünet, ha bekapcsolom a klímát emelt fordulaton se csinálja. Az lenne a kérdésem hogy elszállt benne valami, vagy a szervizbe nem állították be rendesen?
-
válasz jatekmaniac #159708 üzenetére
Szia!
Pillangószelep milyen állapotban van?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kronk
őstag
Tudnátok abban segíteni, hogy B8 Passaton, az első vontató pont takarója, picit elengedte magát, néha be is lehet mögé látni, annyira eláll a lökhárítótól, nem tudom, hogy valaki picit beletolatott parkoláskor, vagy más miatt, igazából nem is számít, de nem szeretném elhagyni, hogyan lehet rögzíteni, hogyha esetleg valamikor szükség lenne rá, de ne legyen, azért lehessen használni is, tehát nem pillanatragasztóra gondoltam
http://totesz.myminicity.com/
-
simonjoe
senior tag
Szépazestemindenkinek!!!!!!!!!
Képzeljétek! Nen oly rég írtam, h alapjáraton a CC remegett egy kicsit. Pánikolás, szerelőtől időpont, majd általa szakértői csekkolás. Megállapítva, h kezdődő kettőstömegű kórság. Közben belenyomtunk cc. 5000 km-t és kisimult a járása (meg a nézése ). Hát beszarás!! Most akkor mi van????
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz diablo1984 #159712 üzenetére
..oh, több volt az annál, nyomogatta, tapogatta, szagolta, majd megállapított.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz focvis #159716 üzenetére
Tényleg nem tudom, és talán ez a legborzasztóbb. Ha kiderülne, h az osztrák nyál miatt, hát nem tudom mit tennék a MOL-al, náluk tankolom a prémium nyálat. Kint ha tehetem BP kútnál tankolok.
Talán a kettőstömegű valami olyan helyzetben áll most a kocsiban, h nem remeg? Vagy ez hülyeség??Joe
-
diablo1984
veterán
válasz simonjoe #159713 üzenetére
Hát akkor csak fizettél is neki, mert már ez is munka!Kézrátét és társai Kft megbecsült munkatársai egyenesen Roxfordból!
Hülyeség, ha egyszer a rugója lelágyult akkor onnan csak szarabb lesz! Lehet az egyik injektorod nem dolgozott jól és az rázta a motort.....
[ Szerkesztve ]
-
Kronk
őstag
-
-
válasz jatekmaniac #159721 üzenetére
Én úgy tudom h azt tanítani kell. Persze egy beszélő malac véleményével csak óvatosan, mert ugye tudjuk h az övkapcsolás visszajelzéshez sem értek!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
macilaci78
nagyúr
Hali!
Lenne egy keveset futott Seat Toledo, 2004-es gyártás, BCB 1,6 16V benzines, 110k km.
2005 januárjában forgalomba helyezve, azóta egygazdás, cégautó, a futásteljesítmény menetlevelekkel igazolható.
Mire figyeljek, mennyire betegágy ez a típus?Kartámasz elöl, 4 el. ablak, el. tükör, vezetőülés magassága állítható, kárpit (nem plüss), ködlámpa elöl is, AC klíma, CD-s rádió, fehér, jégkáros (8 éve), amúgy fedél alatt tartott.
Köszi!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
tibbike01
őstag
válasz macilaci78 #159723 üzenetére
Ugyan ilyen motorral van nekem Leon. 200e km-rel.
Motorikusan kiváló, inkább a futóművel vannak bajok, csapágy, féltengely gumiharang, szilentek...stb. De ha rendben volt tartva és nem sok rossz utat látott, akkor egy jó ideig nem lesz baja a futóműnek.Az ajtó zárszerkezet szokott tönkremenni, na meg a szokásos beázás szokott jelentkezni az ajtóknál. Ezek 15 perces munkák.
98as benzint (én Auchan 98-ast rakok bele) érdemes bele tankolni, a kézikönyve is ezt írja és az Edge 5w30-as olajat imádja (elvileg ezzel az olajjal töltötték fel a gyárban is).
Folyadékok és szűrők legyenek rendszeresen cserélve és akkor kimegy a világból.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #159723 üzenetére
Jég lett javítva?
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #159725 üzenetére
Nem, attól durvább sajna. Ez volt az a vihar. Battonyát csak a széle kapta el. Rozsda nincs rajta, de csak egy oldala maradt épen. Esztétikailag nem zavar, viszont ezzel a motorral és korral ezt a típust a hahu 370-1200k közt hozza érvényes magyar papírral.
tibbike01: ez a TSZ díszautója volt, amikor az elnök pick up-jával nem volt illő menni. Földúton azért nem járt, de van olyan aszfaltút, amin én csak 60-nal megyek: Mezőhegyes-Pitvaros, kb 3 km. Az utak többsége azért 90-nel járható, a helyiek tudják a kátyúk helyét és kerülik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #159726 üzenetére
Kérj ajánlatot, mennyi lenne kihúzatni, kb annyival kevesebbet ér.
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #159727 üzenetére
Tető, csomagtérajtó, motorháztető és egy teljes oldal, rosszabb esetben a másik oldalon és az első és a hátsó elem teteje, erre ugye festés, polír. Vagy glettelik és telibe festik.
Ha műszakilag jó állapotban van, 500-at mondok rá, 700 a keret + szerviz, szükség szerint gumi, átírás, egyebek. De szerintem megvárom, hogy mondjanak rá irányárat.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #159728 üzenetére
Darabra szokott menni, jó lenne tudni, hány nyomás van. Google, kiváló alkualap
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #159729 üzenetére
Nagy sokára találtam olyat, aki leírt egy 4 ezres induló árat, mindenhol máshol csak megtekintés után mondanak valamit.
Az említett jégeső a fákról a háncsot egy az egyben lekapta, ami a kisujjamnál vékonyabb ág volt, azt is. A kukorica lábszárközépig ért, a búza, árpa egy az egyben feküdt. Mezőhegyesen volt olyan panel, ahol a redőnyt, dupla üveget és a reluxát is szétverte a jég, a hőszigetelésen diónyi lyukak kb 30 centinként, a lovarda pala tetejének harmada beszakadva, a kerékpártároló a 4 méter mély csatorna másik oldalán...
Ez alapján alsó hangon 50 db horpadás lehet, de ha az összeset számolnánk, lehet, a 200-at is eléri.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
válasz macilaci78 #159730 üzenetére
Augusztusban jártam horpadásjavítónál Zalaegerszegen; volt teljes jégkáros autó, rákérdeztem, hogy annak mennyi a javítása; 500 e. Ft.
-
zzz03
őstag
elutott 1 ozike. a jobb indexemet kitorte. mas gond nincs. kaptam egy olcso 2ezres indexet de ez elegge gagyin all. kb 1 ujjnyi res van a sarvedoiv es az index kozott mig a gyarinal ilyen nincs. unix oldalt bongeszem gondolom a depo index lesz ez a 2ezer ftos. kerdesem az lenne hella vagy klokkerholm-ot vegyek? melyik kb gyari minoseg? bontottat epp nem talalok. (octavia 1)
[ Szerkesztve ]
-
zzz03
őstag
válasz molnarpeter #159733 üzenetére
2001, octavia 1, 1.8t
-
zzz03
őstag
válasz molnarpeter #159735 üzenetére
biztos. de unixnal van egybol es nem kell keregelni. csak azt nem tudom h az emlitett 2 hozhatja e a gyari minoseget?
ilyen gagyi. nincs mas gond nem ment el 1 elem se. a gyarinak a buraja torott ki, maga az index az csatt utan is frankon allt a helyen...[ Szerkesztve ]
-
-
Tomsy07
csendes tag
Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni, hátha valaki járt már így.
2002-es Seat Toledom havi rendszerességgel leszívja az akkumulátort.
Ilyenkor lezárás után is 2,7 - 2,9A-t fogyaszt az autó.
Autóvillamossági szakember szerint "nyugodt" állapotban (ajtólezárás után) 1 percen belül 0,05A-re kellene visszaesni a fogyasztásnak. Ez legtöbb esetben meg is történik, de havonta 1x fent maradt a fogyasztás.
Ha a villamosságinak igaza van, akkor random módon nem kapcsol le a relé (ajtólezárás után) és így fent maradhat a fogyasztás, ami pár óra alatt leszívja az akkumulátorom.
Van valakinek efféle tapasztalata? Milyen relét kellene cserélnem, ami megoldaná a problémát? Cseréltem már a komfort modult és az nem oldotta meg a problémát.
Ha bármilyen ötletetek van, szívesen meghallgatom.
Köszönöm.
-
Tomsy07
csendes tag
Két villamossági szerelő látta már, mindkettő szétteszi a kezét.
Unom már a hozzáállásukat. Ha még nem volt ilyennel tapasztalatuk, nem tudják megkeresni a problémát (legalábbis én most ezt látom rajtuk).
Riasztó, rádió, izzók... semmi sem változott az utóbbi 3 hónapban és mégis elkezdte a leszívást.
KVW100+os modullal próbáltam tanítani a távirányítóról való ablakfelhúzást, de minden alkalommal elrontotta a tanítást. Ezért ajánlották a szakik a komfort modul cserét, mondván, biztos elrontotta az okosítás a gyári modulom.
Nekem az a tippem, hogy a relé behúzva marad ajtózárás után és egész éjjel szívja az akkut....
Szívesen fogadnék az én tippemnél okosabb ötleteket :-D