-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
K Norbi
addikt
Nem eltörtem az ablakemelő csuszkát
Megy műszakira a gép, aztán cserélgetni kö az ablakot.[ Szerkesztve ]
-
enddav
aktív tag
válasz Eagl3 #159300 üzenetére
szervízállás: leállítod és meghúzod az ablaktörlőkart egyszer lefelé.
Ropogós hangja? Nekem olyan hangja volt, nem foglalkoztam vele és egyszercsak megszorult és eltört. Egy zsírozással megelőzhető lett volna a baj, így ha jol emlékszel olyan 30 ezer körül volt.
Jetta 1.9 PD TDI bkc 329k kmEgyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
1stVikman
senior tag
válasz atika88 #159299 üzenetére
Akkor az már az utolsó face liftes szériából lehet, ha ledcsíkos.
A műszerfal azért jelez, mert nem ég. Ha lehúzod a kábelt, akkor is jelezni fog, hogy kiégett. Szóval én azért megnézném a kábelozást vagy rámérnék a csatlakozóra, hogy ad-e feszültséget a helyzetjelzőre. -
atika88
senior tag
válasz 1stVikman #159311 üzenetére
Rendben, útanajárok a kábeles és feszültség dolognak...hátha...
Amúgy pontosan ilyen a fényszóró. a kis pici a Xenon alatt adta meg magát. Állítólag ezt komplett vezérlő modul cserevel lehet csak javítani, eddig legalábbis ezt azt infót kaptam VW szervizből látatlanban.
Köszönöm az eddig segítséged![ Szerkesztve ]
-
-
N.Ferry
senior tag
Sziasztok!
Gondolkodom egy autó váltáson Opel Astra G Caravanról egy Audi A6 Avantra, a szerelőm azt mondta hogy figyeljek mert az Audi futóműve bajos.
Kérdezném a véleményeket a típusról.
Mire kell odafigyelnem?
Walking Dead
-
DJ. Ru$y
félisten
Valaki írjon sok negatívot erről az autóról. Beszéljetek le róla gyorsan.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
1stVikman
senior tag
válasz Motion_Blur #159323 üzenetére
Hmm, fehérvári tesco
-
Adam8199
tag
Sziasztok.
Az utóbbi időben arra lettem figyelmes,hogy nagyon nehezen tudom az üléseket hátra illetve előre tolni.Megnéztem a síneket és csontszárazak gondolom kicsit megkéne zsírozni,és akkor helyreállna a rend.A kérdésem az lenne sima kenőzsírral bekenhetem?Vagy van erre valami speciális zsír?Válaszokat előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
Audi A4 B5
-
veterán
Jó reggelt, Urak!
Már korábban feltűnt, hogy izzad az olajbetöltő sapka (710-es alkatrész) a gépben, pár hónapja letöröltem. Most így néz ki: [kép].
1. Szerintetek érdemes lenne rendelni egy új sapkát, vagy nem érdemes foglalkozni vele, mert az új is izzadni fog?
Nyáron volt vízpumpa-csere, már előtte is 1x töltött a szerviz bele hűtőfolyadékot. A pumpacsere után, én állítottam be maximumra a vízszintet még augusztus közepén. Azóta mentem 3000 km-t. Most ismét a maximum alatt van ~1 mm-rel a színt. Nincs "tócsa" az autó alatt. A márkaszervizben azt mondták korábban, hogy a TSI-k csipegetik a vizet (?).
2. Foglalkozzak vele? Ha igen, mit?
Thx!
Szerk: 2014-es, 83 ezer km, G7 CHHB (2.0 TSI).
3. Vagy adjam el a francba, és vegyek egy 1.4 TSI-t? 🤓
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Mágus2 #159341 üzenetére
Köszönöm!
Sajnos nem tudom, hogy olyan-e mint a korábbiak; nekem elég filigránnak tűnik: [kép] [kép] [kép]
Nyitáshoz, záráshoz 90 fokot (1/4 fordulat) kell elfordítani.
Van benne gumigyűrű, de csak a sapkához látok gyári számot: 06K 103 485 A. Vagy esetleg nem gyári szám szerint kellene rendelni a tömítést?
[ Szerkesztve ]
-
-
simonjoe
senior tag
válasz bitpork #159315 üzenetére
Megpróbálom én is szétszedni, mert azt tapasztalom, h a szakaszos működés végállása olyan "esetlen, darabos". Talán a motoron lévő csigarendszert sem ártana valami kenőanyaggal megkínálni.
(#159335) xboy89: Nagyon szeretem, főleg a kanyarkövető kombóval zseniális. Én 9 év után cseréltettem ki, mert a gyári már kezdett sárgulni. Az áruk sajnos valóban magas, meg inkább a csere macerás. Konkrétan a CC-ek le kellett venni az elejét, h ki tudják cserélni. Viszont a xenon vásárlásnál észnél kell lenni, engem majdnem átb@..tak egy Osram klónnal, h ez szándékos volt-e vagy sem, talán sosem tudom meg, de megmaradt az élmény.
Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
Kis szösszenet az egy fékhengerrel rendelkező lebegő féknyergek margójára.
Mindegyik ilyen fékkel rendelkező autó potenciálisan érintett a problémával. A szerelők nagy előszeretettel húzzák túl a vezető csapokat az öntvény kerékagy tartóba. Főleg ott gond, ahol a tartó nem cserélhető, ilyen pl az FS-III fékkel szerelt golf, octavia, leon, a3. Kisebb teljesítményű motorokhoz járt ez a fék, 140 ló alatt. A vezető csapon a menet M9, ha azt kihúzzák az öntvény tartóból, csak M10, re lehet javítani, de ahhoz meg nincs vezető csap. Azt találtam ki, hogy az új csapon az M9 külső menetet levágom M8-ra és rátekerek egy helicoil M8-M10 menet javító acél betétet. Az öntvényben a belső menetet M10-re nagyobbìtom és kész a gyári kötésnek megfelelő javítás, ami kibírja a gyári meghúzási nyomatékot. A javítás anyag költsége 22 euro cent. Az öntvény tartó 150 euró lenne.
Avagy hogyan csinálj az M9-es menetű vezető csapból M10-est.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #159349 üzenetére
Így van. De ha megtépik, nem biztos, hogy akkor rögtön gondot okoz, hanem a következő kitekerésnél kijön menetestől.
Simonjoe: nem kell készlet, darabra lehet venni azt a hernyót, vettem 20 darabot, 22 cent nem pénz érte, az elég egy darabig. Menetvágó készlet kell, fúró készlet, sok türelem, satu, pontos kéz, jó szem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Le Mans Ultimate
- Kormányok / Autós szimulátorok topicja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- CES 2017: ASUS egerek és hálózati eszközök
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Mini-ITX
- Xbox Series X|S
- Politika
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- További aktív témák...