Új hozzászólás Aktív témák

  • Teszla_

    senior tag

    Tegnap megnéztük [ezt az A4-et is]. Attól függetlenül, hogy pár helyen lepergett a lakk, kicsit elálltak a lökhárítók, belül a kárpitok is elengedték magukat, nem tűnt romhalmaznak. Mentem vele egy kicsit, szervo nyöszörgött, ha kitekertem a kormányt, de vezettem már szarabbat is. Megbeszéltük, hogy ma átnézik a szerelők, ahová járunk. Hát, volt meglepetés :D
    A teljesség igénye nélkül: két első lengéscsillapító, 4 gumiabroncs, első féltárcsa + betét, jobb külső féltengely gumiharang, motor és váltó szivárog, bal hátsó fékcső megtekeredve és hozzáér a kézifékbovdenhez, motortatró bak törött, első lengőkar szett, két rúdfej, két axiál, szelepfedéltömítés, hátsó főtengely szimering, szervoolaj szivárog. Kb ennyi volt a lényeg, az apróságokat már fel se írták. Azt mondták életveszélyes az autó, csoda, hogy nem szakadt még ki az első futómű. Az eladó meg erre azt mondta, hogy tavaly még semmi baja nem volt az autónak, akkor szervizelték és azóta 2000km-t ment vele :)

    Sajnos ennyiért tényleg nem lesz bontószökevénynél jobb A4, így lehet az egyik szerelő off autója lesz megvéve, picit drágábban. De az tényleg nagyon rendben van, rengeteget költött rá, hogy gyári állapot közeli legyen, de végül vett egy dízel saxot és azt használja.

Új hozzászólás Aktív témák