Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz Magnum_ #149376 üzenetére

    Gondolj csak bele a metodikába. Mindenféle vegyszerrel járó motornál lemossák a szelepeket, mármint ami lejön róla. Persze, ami bemegy a hengerekbe, az nem ég el, szóval a sima vegyszeres tisztítás szerintem ér valamit, de több kárt okoz a katalizátorban, mint amennyi hasznot a szelepeknél. Akkor lenne értelme, ha a katalizátort a tisztítás idejére lekötnék, de akkor is keresztül megy az egész retek a turbón, szóval ez nekem egyáltalán nem szimpatikus.

    Van olyan vegyszeres tisztítás, hogy leveszik a szívósort, meglocsolják a szelepeket és kefével kivakarják a lekvárt, ez teljesen jó megoldás, a diószórással megegyező eredményt lehet vele elérni, csak mocskosabb meló, utána az egész motort le kell mosni a dzsuvától, ellenben nem folyik be a hengerekbe semmi, mert zárt szelepeknél történik a dolog, akár a diószórásnál.

    Vagy ott a disós cucc, ami jó, de drága, bár én kifizetném 5 évente. Nem tisztem senkit reklámozni, ez a magán véleményem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák