-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #149376 üzenetére
Gondolj csak bele a metodikába. Mindenféle vegyszerrel járó motornál lemossák a szelepeket, mármint ami lejön róla. Persze, ami bemegy a hengerekbe, az nem ég el, szóval a sima vegyszeres tisztítás szerintem ér valamit, de több kárt okoz a katalizátorban, mint amennyi hasznot a szelepeknél. Akkor lenne értelme, ha a katalizátort a tisztítás idejére lekötnék, de akkor is keresztül megy az egész retek a turbón, szóval ez nekem egyáltalán nem szimpatikus.
Van olyan vegyszeres tisztítás, hogy leveszik a szívósort, meglocsolják a szelepeket és kefével kivakarják a lekvárt, ez teljesen jó megoldás, a diószórással megegyező eredményt lehet vele elérni, csak mocskosabb meló, utána az egész motort le kell mosni a dzsuvától, ellenben nem folyik be a hengerekbe semmi, mert zárt szelepeknél történik a dolog, akár a diószórásnál.
Vagy ott a disós cucc, ami jó, de drága, bár én kifizetném 5 évente. Nem tisztem senkit reklámozni, ez a magán véleményem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Nők, nőügyek (18+)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hobby elektronika
- Redmi 9T - ha nem akarsz a töltőhöz ragadni
- Gyúrósok ide!
- BestBuy topik
- További aktív témák...