- Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
- SkyShowtime
- Windows 11
- Aliexpress tapasztalatok
- VoIP telefonálás
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rossz hírt kapott, aki Xiaomi EV-t venne
- Autodesk - Revit
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz t72killer #140037 üzenetére
Magyarországon 500 ezerrel nyugodtan lehet számolni. Első körben cserélik majd a szeleptömböt 200-250-ért, aztán egyből kiderül, hogy megégtek a szalagok és a tárcsák is, az még 300 ezer lesz. Amit olvastam, hallottam itt-ott abból az jött le, hogy "sose" ússza meg az ember a szeleptömb cseréjével, mindig jön a második fejezet.
Viszont ha becsülettel karbantartották = cserélték benne az olajat, akkor nagyon tartós a klasszikus automata.BTW: Valaki tudja, hogy VW-be az olajos 6 gangos DSG-t ki gyártja, az is ZF?
[ Szerkesztve ]