- Hálózati / IP kamera
- Mikrotik routerek
- Crypto Trade
- Rendszergazda topic
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ha összedobjátok rá azt az 500€-t , becsszó lesz belőle logout.
BMW001: lenko jól írta. És mivel ilyen itthon a saját párját ritkítja, igazából mindig a legrosszabbat kell megvenni és megcsinálni. Akkor nincs csalódás de van jó dudu sok évig. Plusz megjegyzés: olyan nincs hogy valami nem megy tönkre még akkor sem ha megvigyázzák. Minden mindenhol előfordul, de aki statisztikákban reménykedik, az vegye vel inkább valamelyik vallást szerintem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz focvis #138354 üzenetére
a G6-nak mi köze egy 2011- utáni touranhoz? Már Dominál is fontos volt h van-é multikormány és ha van akkor milyen, mert abban is volt elektronika oszt ha nem volt malacom akkor azt is csereberélni kellett vón, picipézé.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Coyot
őstag
válasz bitpork #138357 üzenetére
Akkor marad a land cruiser
to all:
Juteszembe ha már idetaáltam, kollegával beszélgettünk hogy milyen autót vennénk ami abszolute hobbi célos autó, persze ennek megfelelően durva menésre alkalmas.
Amire most így ráböktem és egyre jobban bejön és akár el is bírnám képzelni a távoli jövőben az az Audi S4 B6 (BBK motorkód) - természetesen kombi, hogy beférjen a bringám is ha hobbizni megyek a hobbiautóvalHa jól láttam szívó v8 4.2 kotró és amiben nem vagyok biztos hogy ez középen torsenes-e? Mert ha igen ez egy marha jó vétel lenne, már csak azt nem tudom hogy miért ilyen rohadt olcsók, gondolom van vele ezer baj, esetleg van tapasztalat vagy tudomás róla hogy milyen nyűgjei vannak ennek a motornak? Amit olvastam hogy a vezérléslánc egy fos és tuti cserével kellene kezdeni, ez ugye egyből legalább 4-500k, ezenkívül gondolom az automata váltó ami necces pont - sajnos a manuális már most is nagyon ritka belőle.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
-
intelMMX
senior tag
válasz Coyot #138358 üzenetére
Hobbira Skoda 120L Esetleg 136
Az van benne ami kell. Kormány, kerekek, motor, de még luxus cikkek is vannak benne, mint pl ülések
(Viccet félretéve a 120as egy meghatározó típus számomra, akármilyen gagyi és/vagy elavult én szeretem)De inkább első körben legyen kész teljesen az öreg 80asom (így is lassan haladok )
-
Coyot
őstag
válasz intelMMX #138360 üzenetére
2 éve készült el a fiatalkori zsigulim, megkapta az OT-s rendszámot azóta vitrinben van meg néha fater jár vele találkozókra, patika a gép. 120L-t régen mocsokmód odabasztuk az oszloplnak mikor még ladákkal meg skodákkal volt a társaságunk felvértezve, hatalmas emlékeket adtak ezek az autók nekem. De persze nálam ez a kedves jármű a vaz2101 1972ből.
bitpork
Nézegettem, de nem hatott meg a dupla turbós csodamotorja, meg aztán évente 5000km-t hülyéskedni elég az a 330 ló is - és talán van egy nagyságrendbeli különgség az s4 javára fenntartási összegben.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
intelMMX
senior tag
válasz Coyot #138363 üzenetére
Az már lassan elég komoly érték lesz akkor. A leélt 2103asok is már horror árban vannak.
Itt majd lassan apám 21093as Samarája lesz felújítva. Igazából már csak azt kell megvárni, hogy végre mindent rendben tudjunk a 80assal. (Ugye jó ideig most csak az az egy autó lenne használatban, a samara meg nyilván egy hosszabb projekt alá kerülne) -
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Van olyan weboldal, ahol alvázszám alapján lehet alkatrészeket keresni és rendelni?
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #137828 üzenetére
Végül megvettem a Polot-t. [kép]
1.4 benzines, automata.
Nagyon precíz szerkezet, szépen működik, egyelőre meg vagyok vele elégedve.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bitpork #138355 üzenetére
G6-nak mi köze egy 2011- utáni touranhoz?
Annyi, hogy a Touran egy felfújt Golf. És a 2011-es jó eséllyel nem MQB, hanem G6 alapú, akkor pedig 90%, hogy elég lesz bele az indexkar.
Ne Audiból indulj ki, itt csak a full fapad esetén kell a kormányelektronikát cserélni.[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
veterán
válasz bitpork #138376 üzenetére
+Mági
Oksi. Ránéztem, 2010.05-ig érvényes az amit írtam. A 25 ezres ár, az a szimpla karcsere és programozás. Utána valóban érdekesen alakulhat.@Diablo: Amikor kicsit pumpálnak a Golfba, akkor lesz a Golf Plus, ha nyomnak bele még 2 bart, akkor születik a Touran. A Touareg az más.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
válasz focvis #138377 üzenetére
2011 Q1 a touran esetében
(#138372) diablo1984: A kettő között van 1-2 kategória
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
danzas007
csendes tag
Nos, ugye fentebb említettem, hogy csörög valami a motortérből amikor felengedem a gázt. (1.8t passat)
Tegnap abba hagyta, viszont padló gáznál nem a megszokott hangja volt, hanem a "turbo flutter" vagy "turbo surge" hang. Magyar megfelelőt nem tudok rá mondani. Szóval szerintem a wastegate szórakozik a turbon. Kétlem, hogy a gyári DV adná ezt a hangot, vagy, hogy előzőleg meg az csörgött volna. Gyári K03 van benne. Teljesítménybeli eltérés nincs semmilyen állapotban, nem kedv függő a kocsinak a gyorsulása. Youtubon néztem videókat, amikor a wastegate nem működik megfelelően és traktor hangja lesz. Valaki járt már hasonlóan?
Kipufogó csörgése kizárva, mert az betonfixen a kocsi alatt van.
VagCom-ot a hetekben szerzek, hátha ír valami hibát.
[ Szerkesztve ]
-
BUZZLGHTYR
senior tag
-
ACAB95
tag
Üdv
Audi A4 B6 -nál ha hátramenetbe teszem sípol a radar 2-3 mp -ig utána abbamarad. Ezen a pár mp alatt is úgy sípol, mint amikor majdnem ütközésig megyek. Hol lehet a probléma? Előre is köszönöm!"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Kauffernél a "Cseredarabos, betétdíjas termék!" mit jelent pontosan? Az összes féktárcsánál ezt írja.
-
válasz ACAB95 #138386 üzenetére
A hiba ott van, hogy nincs hibatároló ide másolva
Valamelyik érzékelőd jó eséllyel felvette a keresztségben a Mihály nevet.
Mielőtt nagyon nekitámaszkodnál az alinak: az itteni tapasztalatok azt mutatják h akármennyire is kerül 40-50k ba a gyári, de az utánagyártódottakból simán kell venni akár 2-3 darabot is mire valamelyik elkezd működni a kocsi elektronikájával.Emlékeim szerint.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Szada85
aktív tag
válasz Coyot #138358 üzenetére
Pici keresgélés után hamar rábukkan az ember a válaszra, ami már el is hangzott.
A B6 S4-nél az Audi a V8-as blokk hátuljára ( a tüzfal felöli oldalra ) rakta a vezérlést ( mivel láncos, és szerintük " lifetime " kiszolgál ), viszont persze kiderült, hogy a feszítök anyaga mégsem bírja olyan jól, ezért idöközönként bizony kell a vezérléscsere, feszítökkel, veztengely-állítókkal.Viszont ehhez az elhelyezése végett az egész motor-hajtást szét kell szedni, a motort kivenni, majd ugyanezt vissza, ami eléggé megdobta/megdobja a vezérléscsere összegét.
-
Coyot
őstag
válasz Szada85 #138389 üzenetére
Jalopnik oldal írója amugy egy pöcs Nem tudom mit vár egy 1x éves használt autótól de szerintem túl magasak az elvárásai.
Ezeken túl vagyok, azért is írtam már a válaszolt hsz-ben hogy ez tuti csere ezzel lehet számolni. A kérdés továbbra is az hogy csak ennyi a nyügje vagy van más is[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
tibbike01
őstag
válasz lenko #138390 üzenetére
Én is furcsállom, hogy az összes fékbetétnél és tárcsánál ezt is írja.
Totál elakadtam.
Hátsó féktárcsát és fékbetét szeretnék rendelni a 2004-es Seat Leonomhoz (1.6 bcb).
Annyi féle van, annyiféle webshopbban, annyiféle árral...Tudna valaki konkrét ajánlatot linkelni 2 tárcsára és betétre? 20ezer forinton belül.
[ Szerkesztve ]
-
válasz ga_-bor #138391 üzenetére
ETKA szerint több fajta kormányelektronika van a touranban 2011 után.
Szerintem ha a mostani konfigban nem tudja a tempomatot kezelni akkor a neten 99€ körüli ár magyarázhatja a kar kb 40k huf beszerelés árához mért különbözetet. Szerintem.
De majd Mágus2 eldönti h mekkora hülye vagyok h nézem de nem látom és értemÉs még egy dolog: az h mi van benne, nem kideríthető csak kiolvasással az ETKA szerint
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tibbike01
őstag
Ez valóban gyári féktárcsa 3749-ft-ért?
-
Szada85
aktív tag
válasz Coyot #138392 üzenetére
Alapvetöen én is mindig mosolygom az ilyen hangvételü cikkeken, inkább csak érdekességképpen osztottam meg.
Nekem is nagyon vonzó darabnak tünt, így kicsit utánaolvastam német fórumokon, kértek páran árajánlatot, 5000€ ( maszek szervíz ), és 7500€ ( Audi szervíz ) közötti árakat kaptak ( 2015-ös infók ), otthon nem tudom, mennyivel lenne olcsóbb ( mert biztosan olcsóbb lenne, ez nem kérdés ), de nekem be kellett látnom, hogy ez még nem az a szint, ahol tartok, így inkább letettem róla, és egyelöre egy másik márka, két hengerrel kevesebb V-motorjával hangolódok, míg eljön a megfelelö idö.
-
intelMMX
senior tag
Most jutottam el oda, hogy egyszerre van időm és van is itthon az autó
A jobb hátsó ablakemelő nem működik se a saját, sem pedig a vezető felöli kezelőszerveivel.
Hol lenne érdemesebb elkezdeni a hiba kiderítését? Külön van mind a 4 ablakhoz biztosíték, vagy valami más gond lehet? (A másik 3 ablak működik tökéletesen)Az előző tulaj saját elmondása alapján fordítva lett bekötve annál az ablaknál a kapcsoló és azért nem működik.