- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Facebook és Messenger
- TP-Link WR1043ND router
- Mobilinternet
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
gzbotii
veterán
válasz Horvathsando #136149 üzenetére
Wolsvagen?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mágus2
Közösségépítő
Hétvégén sok mászkálás volt. Volt üres autó, sietős sofőr, tele autó, sietős sofőr, meg volt tele autó fáradt sofőr, alvó kisgyerek.
Rá szoktam néha pillantani a fogyasztásra is, de az olajhőmérséklet volt érdekesebb. Amikor tele volt a verda, nem ment 100 fok alá az olaj, ha haladni is akartunk.
Amikor meg pedásilmogatás volt, nem akart felmenni 90-re. Nem tudom ki tervezte a kenési és hűtési kört, de szívesen elbeszélgetnék vele.
A legjobb fogyasztás 4,6, a legrosszabb 7 liter(határozottan meg lettek kergetve a lovak, nem publikus sebességekkel). A 7 literhez kellett 3 ember és +300kg cucc, és időre menteünk fasza késéssel indulva.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #136156 üzenetére
"mikor tele volt a verda, nem ment 100 fok alá az olaj, ha haladni is akartunk.
Amikor meg pedálsimogatás volt, nem akart felmenni 90-re."Ez a helyzet nálam is ha csak simogatom 4esben nem megy 90 fele. 80 - 85 között mozog.
De ha hajtom rendesen, 4 - 5 padló pirosig 10% emelkedőn 3 személlyel akkor megint nem megy 90 köré 100-110 között mozog.Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #136158 üzenetére
120 fokig üzemi hőfok, nem olyan, mint a hűtővíz. Nem kell tőle parázni, csak érdekes, hogy elég hamar fel lehet küldeni 110 fokra. A turbós motoroknál egyre inkább visszatérőben van ez a kijelző, csak nem analóg műszer formájában. A menüben sok modern autóban láttam.
[ Szerkesztve ]
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz golfvariant #136160 üzenetére
városban nem akar felmenni 60-65 fok fölé az olaj
ezt nem tudom elhinni.
I humbly and respectfully decline™
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz golfvariant #136160 üzenetére
Az milyen motor? 1.6TDI? eléri a 80 fokot elég hamar városban is, persze nem 1-2km, csak nem megy fölé. 60 fok nagyon kevés, akkor a hútőfolyadék is 90 alatt marad szerintem. Van ott egy hőcserélő az olaj és a víz között, szóval a hűtővíz melegíti az olajat, amíg hidegebb, aztán meg hűti. Ha DSG, akkor két hőcserélő van, mert a váltó olajtöltetét is melegíteni kell, de ott külön termostat nyitja zárja a kört. Azt érdemes cserélni, ha ilyen bajok vannak.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz golfvariant #136163 üzenetére
3km alatt teljesen normális. Mérsékelten lehet már nyomni neki, mondjuk fél gáz max 3-3,5e-s fordulat.
Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz golfvariant #136163 üzenetére
Az nem város, ahonnan 3,3km alaltt ki lehet menni.
-
Jenő85
újonc
válasz Mágus2 #135931 üzenetére
Így vásároltam, ami vészfékezésnél derült ki: állóra fékezett, és keresztbe álltam az úttesten. Szerelő mondja az együttes cserét. PixelFix állítólag nem vállalta, ezután javasolta még az ecu.hu oldalt. Úgy látom az összes javítást vállaló cég garit ad és jobban preferálja, mint a bontottat, bár némelyik ilyen oldallal szkeptikus vagyok (weblap kinézete, helyesírási hibák..)
Bontott alkatrész keresésénél is gondban vagyok:
Vezérlőegységem: ATE 1K0907379 AE, aminél a számnak állítólag egyeznie kell, az utolsó 2 betű meg u.e. vagy nagyobb lehet
Hidraulika: 1K0614517 BK
Iszonyat szórnak az árak néhány tízezertől több százezerig. Nem tudom melyik opciót válasszam, és miért, ha pedig a bontottat, akkor milyen cikkszámút érdemes? Fejlettebb lenne az ABC-ben magasabb betűkódú? Lehet csak egy betűre végződőt is vennem? Pl.: "1K0907379 S" ??
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Jenő85 #136169 üzenetére
Van valami hibakód, csak hogy tudjad, hogy az elektronika vagy a hidraulika a hibás. Szerintem nem kell mindkettő. Bontóból úgy fogod tudni csak beszerezni, de PL a csehek javítják az elektronikát garival.
Ppontosan tartsd be a betűket, mert nem mindegyik kompatibilis és felcserélhető.
Más: Hétvégén mentem egy 3.0TDI bi-turbo A7-el.309 paci, 650Nm. Volt benne tartalék emelkedőkön is.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
cserélnék a passaton váltótartó bakokat, jól gondolom hogy a menete a következő:
amennyiben szükségesnek érzem felbakolom két oldalt, rálazítok a tartókra, alátámasztok a váltó alá, kitekerem a csavarjait, megemelem annyira a váltót, hogy ki tudjam csúsztatni és becsúsztatom az újat és mindent fordítva megcsinálok?
van ezeknek meghúzási nyomatéka, tudtok ebben segíteni esetleg? vagy menjen érzésre?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zalman90
őstag
Üdvw. Ötleteket várok, nem táv szerelést.
egy ideje ráz az autóm, vagyis inkább darál főleg 4-5-6 sebességben, csak gázadásra és főleg akkor mikor "megjön" a turbó nyomás. de magasabb fordulaton elhagyja. Legfőképp 4-5-6. sebességben csinálja és 2000 fordulat körül, és elinduláskor is beremeg a kaszni
az autó egy 2002 es audi A4, AVF motorkód (1.9pdtdi)
PD elem értékek jók, füsti chip volt rajt, néztük a befecskendezett mennyiséget és az sincs maxon. Szinkronszög is jó, pd elem korrekciós értékek is jók, és a gyári 131 lovas programmal is csinálja
Amit cseréltünk: mindkét oldalt féltengely belső csukló, vajód új LUK kettőstömegű és kuplung szett
Amit észre vettünk: első motortartó bak szétmálott, váltó kihajtás lóg, jobb külső féltengely csuklónak kicsit van lógása.Ezek egyike okozhatja? Egyéb ötlet?
[ Szerkesztve ]
Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.
-
vizcsap
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Kb. 200km pályázás után jelzett a gép, hogy az olajszint alacsony. Most Motul X-Clean FE 5w30 van/volt benne, de hálistennek ahova mentem nem igazán találok olyan helyet, ami ilyen olajat árulna.Milyen olajat töltsek bele? Jó bármilyen normális márka 5w30-a, ami teljesíti a 502 00/505 01-et? Vagy 5w40-el töltsem fel, hátha azt nem eszi ilyen gyorsan?
Arról is kérnék tanácsot, hogy most löttyintsek bele 1 liter, menjen el vele addig ameddig aztan egy komplett olajcsere mindenestül, vagy töltsem tele? :SAmúgy idén februárban voltam olajcserén, mentem kb. 6000km-t, szerintem gyanúsan hamar elfogyot...
1.8T AVJ
Előre is köszönöm a segítséget!
"To succeed in life, you need two things: ignorance and confidence."
-
Qru
MODERÁTOR
Ha már olaj a téma:
1.4 TSI CAXC: 0W30 - 0W40 - 5W30
Melyik legyen?
Szívem szerint a 0W40-et tolnám bele mondjuk de ha elég az 5W30 akkor...
Fele részben városi csoszogás fele részben meg pálya (140-150-es max tempó kevés súllyal szóval nem lesz agyon hajtva).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
K Norbi
addikt
válasz Speeedfire #136183 üzenetére
Onnan gondoltam ha tomcsinak jó a 0W-40 az 1.8T be akkor neki is.
-
-
adp
őstag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy szerintetek jó vétel lenne e, egy 2001-es vw polo classic. 1.4-es, 16 szelepes, hibamentes, szép fényezés, gyönyörű kárpit. Egy bibije van nincs klíma. Viszont cserébe 97e km-t futott szervizkönyves. 500e lenne az ára téli gumival.
Budapest-vidék között használnám heti 2-szer azaz, oda vissza utazáshoz (2*125km) . Bp-n egyáltalán nem szeretném használni. Max havi 1-2 nagy bevásárlás. Úgy olvastam, hogy 6alatt lehet tartani a fogyasztást országúton. Leginkább pályán szeretnék menni 120-130-al. Úgy mennyit fogyaszthat? Klímás verzióra 140-nél 8L-t olvastam. Ezt sokallom. De nagyon. Ha ez valós adat akkor maradnék egy kis fogyasztású dízeles thaiánál.
Mielőtt leírnád hogy fos francia, marhára nem érdekel családnak zsinórba 3 tökéletes volt 15 év alatt.Első autóm lenne. Klíma fájó pont, mert költséghatékonyságból lehet, hogy telekocsiznék ha tudnék. Fogyasztás mondjuk lényegesebb szempont most.
[ Szerkesztve ]
-
Azzal is számolj, hogy ha telekocsizol és klímázol akkor a behazudott 5 literes fogyasztás is nagyon meg fog nőni. Kisebb motoroknál különösen.
De csak h egy példát mondjak, a 3.0tdi motor is megérzi ha bekapcsolom a hűtőgépet: kb 1 literrel megnyomja a fogyasztást még egy ekkora kiszerelésben is.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
adp
őstag
válasz bitpork #136198 üzenetére
Ezt egy függetlentől hallottam,(thalia 1.5dci 120-130pálya, klímát nem tudom volt e már)
egyébként az 1.5 dci nem tudom melyik évben, de az év motorja lett, ugyanez van a mi meganunkban. Zalaegerszeg balatoni út Kecskemét oda vissza távlatban klímával 4.5L vegyesfogyasztott a megan ami valós mert egyrészt kiírta az elektronika másrészt teli tank-út-teli tank. 90-nél am 4alatt van klímával persze ez 6 sebességes, a thalia meg csak 5.
thalia klimás jó kifogyasztású dízelmotorral igaz 140e km van benne, de csak 350 lenne az ára. Mondjuk itt ha klímázok is nem hinném, hogy telekocsival is 6fölé menne.Na de ink a polo felé hajlok, de a kérdésem továbbra is az lenne, hogy ennek mik a valós fogyasztási értékei mert 5.5és9 liter között mindent olvastam
[ Szerkesztve ]