Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz zoo8800 #12023 üzenetére

    hát most a digitfiz más inspekcios, ergo szépen számol vissza 15e/30e-12hó-ból és miután valamelyik lejárt vinnyog.

    a gyári szerviz manuál meg 10e/12hó

    castrol GTX 1 10W60/magnatec 10W40/Mobil1 10W40, persze mind ásványi még, talán a GTX fél szintetikus.

    bár most nagy dilemmába vagyok hogy edge sport 10W60 v lqui moly "zöld cimkés" 10W60.
    az LM nagyobb nyírodást és nagyobb hőt visel el, aztán ha ne adj isten elkap engem a gépszíj akkor 110-115 fokos az olajam :U

    erről a gyári 30e-s csere periodusra csak egy általunk tapasztalt jelenség VW 1,4 16V motor, amelyik 30e-s cserén volt ott 100e körül az összes himbát elkell dobni (találkoztunk már olyannal is nem is eggyel ahol elkente a hajtó kar csapágyakat), még aki 10e-nként cserélgette az olajakat ott 200e körül jött ki a himbás gond, és csapágyat még nem kent el.

    de persze lehet jó a 30e-s olaj csere, de mi nem a ajánjuk :-)

    kis technikai magyarázat, az oké hogy a rövid lánci CH nem nyírodnak, vagy nagyon minimálisan, és stabilak, de egyébb funkciója is van egy olajnak mint a kenés, és ezeket egy bizonyos idő/használat után már nem tudják ellátni.

    másik dolog hogy a VW motorok nem olyan pontos illesztésűek hogy a túl vékony olajakat elbírja.

    [ Szerkesztve ]

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák