-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HaZse
őstag
VAG-COM programja kinek van meg? Amit szívesen meg is osztana velem? Sajnos nem tudom beolvasni a CD-t, amit kaptam.
Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum
-
zsolt19900
őstag
válasz Mappa #102468 üzenetére
MunezXBK: tetszik iiiiiiiiiiiiiigen
Mappa: emberke csinálta nekem, nem merek én ilyesminek nekiállni
Tomcsi: akkor annyit összeszedek gyorsan
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
BigBlackDog
veterán
válasz tresh #102509 üzenetére
Ha már így feljött a téma, akkor kérdeznék egyet ismételten. Van valami egyszerűbb módja a hibatároló kiolvasásnak, szerviz adatok lekérdezésének (egyszerűbb alatt értem, amit egy kereskedőnél, vagy magánszemélynél lévő eladó autón is el lehet végezni)? Vagy egyszerűbb elvinni egy márkaszervizbe átvizsgálásra?
-
tresh
addikt
válasz BigBlackDog #102512 üzenetére
Hát tárolt hibát emlékeim szerint csak az opel tudja kivillogni és akkor listából meg lehet nézni. VAG-nál én ilyenről nem tudok csak kábel+gép kombináció vagy van egy két ilyen kínai bt -s hibakódolvasó modul azzal lehet még bohóckodni. De ha rendes eredményt szeretnél valakit megkérsz akinek van VCDS + kábel kombója aztán kiolvassátok. Ha ez nem játszik akkor el kell vinni kiolvastatni
HaZse: Mágus lehet tud rá mondani valamit melyik jó hozzá én passzolom de emlékeim szerint ez régebbi kábel
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #102512 üzenetére
Van olyan, de érteni is kell, hogy mit látsz. Hiába tudod kiolvasni mondjuk a befecskendezők korrekciós értékeit, ha nem tudod, hogy mi számít még jónak és mi a zsebbe nyúlós. Ha nem értesz hozzá, akkor szerviz. Ez nem úgy működik, hogy veszel egy kábelt és majd jól megdiagolod, mert ahhoz sokat kell tanulni. Kb. 10 éve foglalkozom diaggal és én sem tudok még mindent...
HaZse Full cseh progim van, az angol, amit kaptam, nem működik.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Mágus2 #102515 üzenetére
Én sem arra gondoltam, hogy részletes állapotfelmérést készítek magamnak ez alapján, csak az Opel féle kivillogásból indultam ki. Ha esetleg tudja az ember, hogy nincs semmi tárolt hibakód, akkor megnyugszik (vagy éppen amiatt kezd el idegeskedni, hogy csak vajon az ő kedvéért törölték ki? ). Meg aztán "olvastam valahol", hogy a valós (sebesség-idő alapján kiszámított, letárolt) kilométer értéket is ki lehet olvasni. De akkor inkább szakértő felkeresése lesz, sajnos az IT ezen területét egyáltalán nem ismerem.
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
tresh
addikt
válasz BigBlackDog #102516 üzenetére
Most ha áll az autó és kiüti a hibakódot a nepper akkor nem biztos hogy két kanyar után visszaírja majd .. szóval a diag is csak kiindulási pont, a lényeg amit Mágus írt, ha valaki tudja mit nézzen az hamar megmondja neked hogy érdemes e vele foglalkozni vagy felejtős.
(#102517) mmdms: végre egy őszinte 2.0 pd tulaj
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #102516 üzenetére
Ezt a km kiolvasást felejtsd el. Aki tudja hogyan kell tekerni, megtekeri azt az értéket is. CSak az amatőrök felejtik el. Erre ne nagyon hagyatkozz. Inkább a fülemnek és a szememnek hiszek.
-
bognar110
őstag
Hali lenne egy kérdésem. Adott egy passat3b Kint élek Németországba, vasárnap szerettem volna Magyarországra indulni szabadságra, csak a Német szerelőm el baszta az időt az autóm meg nem készült el. Jobb első alsó lengőkar kopog az lett volna cserélve meg első fék(észre vettem hogy nagyobb fékezésnél kicsit vibrál ) hátsó fék új. Pénteken tudtuk megrendelni az alkatrészeket kaptam egy emailt hogy Hétfőn vagy CSütörtökön érkezik meg. Mondjam le a rendelést aztán induljak el így 800km-t ? Otthon meg megcsináltatom. Szerintetek? Mi tévő legyek ?
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz bognar110 #102525 üzenetére
Ez nem furán áll, hanem a kalapszar és a talicska szar között van. Egy gyakorlatilag anyagában porladó tárcsára pattintott fel új betétet valaki (alsegédhelyettespékjelölt). Ezzel egy izmosabb fékezés életveszélyes szvsz.
Dozi: szívlapáttal kéne megsimogatni az biztos.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
!Overdose!
őstag
válasz tomcsi23 #102526 üzenetére
Nekem így tette tönkre még régebben egy "pék" a hátsó EBC betéteimet. Kívülről még jónak tűnt a tárcsa, de a belső fele szét volt rohadva. Persze, hogy kicserélte a betéteket, de arról nem szólt, hogy tárcsát is kéne. Következő műszakin meg pilláztam, hogy miért nem jók a hátsó fék eredményei.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
The DJ
addikt
Srácok, honnan érdemes nyári gumit vadászni? Akár használt is jöhet, ha nincs agyonnyúzva. A két első eléggé a végét járja és a futóműbeállítás előtt le akarom cserélni őket. Tehát két darab 205/60 R15-ös kellene és jó lenne, ha házhoz jönnének Milyen márkát és milyen webes felületet lenne érdemes felkeresnem?
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
-
Bravo23
csendes tag
Sziasztok,
Új vagyok itt a fórumon és autó vásárlás előtt állok a linken lévő Passat-ot néztem ki, a kérdésem az lenne, hogy mikor beindítottuk az autót sokáig (4-5 mp) önindítózott ez mitől lehet? Az eladó azt mondta sokat állt meg hogy nem izzítottunk, számomra kicsit hihetetlen ez az izzítás dolog azért nem egy 10 éves dízelről beszélünk. Ha baja van mi lehet önindító vagy szimplán akksi vagy esetleg más?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat/volkswagen_passat_1.6_cr_tdi_comfortline_bmt_facelift-9155779
Köszönöm Előre is!
-
HaZse
őstag
válasz Bravo23 #102534 üzenetére
Még az én öreg 98-as Octavia TDi-m is hamarabb indult be, mint 4-5mp. Pedig annak is rossz volt melegen az adagolója.
Szerintem keress egy másik autót.
Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum
-
BlacKSouL
addikt
Aki a tudás birtokában van azt illetően, hogy a jelenlegi legutolsó VW Caravelle/Transporter (nem a most bemutatott, hanem a futó) esetében hol van a belső keringetés beszívó nyílása, az közölje már velem. Magyarul klímatisztításnál hogy lehet a legrövidebb úton a hőcserélőhöz eljutni?
Személyautóknál jellemzően az anyósülés lábterében van, vagy akörül, de itt ez teljesen burkoltnak tűnik.
Csomagtérben a jobb hátsó kerékdob környékén van rács, de szerintem az inkább lábtérbe kifúvó nyílás.
Köszöntem előre is.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tomcsi23
veterán
válasz !Overdose! #102527 üzenetére
Azt még úgy gondolják, hogy jó munkát végeztek.
S nyilván szar volt a betét, nem ő hozta, ez meglátszott a mérésen is....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
14adam
addikt
4/4 tartó kész. Kezdődhet az elektronikázás és a benzinrendszer kiépítése a prototípus kaszniba. Közbe a jó kaszni megy a lakatoshoz aki majd lefújja sötétszürkére ( nem vagyok teli csak ezek a tervek erre az évre )
Illetve kérném mindenki segítségét aki talál sharan vr6-hoz biztosítéktáblához/relékhez leírást azt nagyon megköszönném.A legjobb valami hasonló lenne
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz 14adam #102541 üzenetére
Mennyit kóstál a teljes fújás, ha szabad tudni?
BlacKSouL: partscats.info hátha segít.
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #102543 üzenetére
www lemaradt
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BlacKSouL
addikt
Hát köszönöm, eddig jutottam, de sajnos ezt nem tudom bepozícionálni magában az autóban, és főleg nem értem honnan szív belső levegőt. De ha számotokra világos, ne habozzatok tippelni
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
14adam
addikt
válasz molnarpeter #102543 üzenetére
rokon csinálja. Előzetes felmérések és hibák kijavítására 200-250 körül számolhatok azt mondta
-
cool13
őstag
Sziasztok!
Légkondim állt meg. Ha bekapcsolom eddig megemelte a fordulatszámot, megfogta a motort és hűtött. Nem rég lett feltöltve. Néha hallottam mostanában egy nyikkanást mintha a szabadonfutó vagy valami szétkapcsol vagy össze.
Most sehol semmi történés, és a hétvégén természetesen megdöglöttünk benne a pihenésre menet.Mi lehet a baj, hogy a szerelő ne cseréltessen velem ki mindent.
Köszönöm!
-