- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferko75HUN
senior tag
válasz kalmanchris #950 üzenetére
Köszi, ennyi még nekem is menne.
Megoldódott közben, Peugeot fórumon mondták meg a tutit: 2 állású tempomatnál a limiter funkció korlátozását lehet oldani egy padlógázas nyomással, a pedálban van a kapcsoló.
Teszteltem tényleg működik, 50-re belimitáltam a sebességet és akárhogy nyomod nem megy gyorsabban, kivéve egy erős padlózás után.
Nem sok értelmét látom, de valaki biztos használja.C3-Ironsight: HNT Ferko75HUN hnt.enjin.com
-
whited
addikt
Valaki esetleg 1 jó P 407 dízelt nem szeretne vásárolni?
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
whited
addikt
Szia
Jó kis dízel az a 136 paci
Ami kényes az a fútómű, kerékcsapágyra ajánlatos figyelni.
Elektronika szokott néha olyat produkálni, hogy gondol egyet és maximumra felmegy a rádió hangja és úgy marad, ehhez hozzá lehet szokni
Izzók cseréje ajánlatos, mert szeret kiégni.Ha van még kérdésed, szólj csak akár itt, akár pü
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
Fr0z3n
őstag
-
tresh
addikt
-
whited
addikt
Szia
Ami még húzósabb tétel lehet az a FAP folyadék (30k)
Továbbá a részecske szűrő.
De motorikusan elegge megbizható.
Izzitógyertya még lehet hogy elromolhat, amit viszont csak nagyon körültekintően tudnak cserélni de azt már amugy is csak a legvégső esetben kell mert ha egyik sem jó még akkor is beröffen a masinaHa nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
pojzon
tag
Sziasztok!
Már jó néhány éve nyüstölök egy 407-est a legnagyobb megelégedésemre és mostanában kitaláltam, hogy szeretnék belerakni egy gyári bluetooth kiegészítést. Szinte minden megvan már, új kijelzõ, megfelelõ RD4-es fejegység, bluetooth modul, mikrofon, csak egyetlen egy dolgot nem tudok beszerezni, az pedig a kábelezése a modulnak. Gyakorlatilag két kábel kellene a boldogsághoz, az egyik, ami a modulból megy ki rádió felé, és egy, ami a mikrofontól megy lefele hosszan a fejegység irányába.
Esetleg nem tud valaki egy "part numbert" hozzá, vagy akár beszerzési forrást? Már a fél világot feltúrtam miatta, illetve az ebay-en akinek a hirdetésében francia bontott kábelkorbácsot láttam annak is írtam az ügy érdekében, de semmi pozitívum. Egy ausztrál fickót találtam, akinek teljes készlete van, de valamiért nem hajlandó postázni a kontinensre.
Beszélgettem már a Peugeot Hungáriával is, de csak a mikrofont találták meg a rendszerben, még a kiegészítõ modulról sem talált semmi nemhogy a kábelrõl.. Az is segítség lenne, hogy ha valakinek esetleg elõre be van kábelezve, akkor meg tudná nézni az azonosítót, mert talán úgy tovább tudnék menni az importõrrel.
Vagy ha valaki tud, egy olyan helyet ahol le tudják gyártani, nekem az is megfelelõ, csak mûködõ képes legyen.
Ha esetleg nem teljesen érthetõ, hogy mit is keresek, itt a link az ausztrál aukcióhoz: http://www.ebay.com.au/itm/Genuine-Citroen-Peugeot-Bluetooth-for-C2-C3-C4-C5-307-308-206-207-208-407-4007-/150958713235
Köszönöm elõre is!
-
D.Orion
veterán
Tiszteletem!
Örülök nagyon, hogy van ilyen topik is, gyorsan kérnék is méni tanácsot.
Elkopott a gyári fék+tárcsa, így le kéne cserélni.
Érdeklődnék, hogy mely márkák azok amik igazán ajánlhatóak? Melyek azok amelyek gazdaságosan (olcsóbban) beszerezhetőek, de még jók? És mi az amit mindenképpen kerülni kellene?Gépjármű adatok:
2004.05
Peugeot 307 kombi(Break)
1.4 benzin 65KWAz elmúlt 11 év kellett ahhoz, hogy belekerüljön 128.000km az autóba és, hogy elkopjanak a fékek. Szóval nincsen hajtva a gép semmilyen szinten.
-
pojzon
tag
Szia!
Ugyan nekem 407-esem van, de annak ideén én az angol e-bay-en vettem kompletten első és hátsó féktárcsákat és fékbetéteket cirka 30e Ft-nak megfelelő összegért, ha jól emlékszem. A tárcsa Comline a fékbetét pedig Allied Nippon és köszönök szépen jól vannak.
Ez már kb 4 évvel ezelőtt volt és egy 30-40000 km-el korábban és még pici vállasodás sincs a tárcsákon, a betétek meg még jó vastagok.
Szerk.: amúgy az előttem szólónak igaza van, a fék nem játék, tehát inkább legyen drágább mint, hogy ne fogjon rendesen
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Köszönöm a gyors és információban gazdag válaszokat. Bele is ástam magam a keresgélésbe.
Találtam jó pár ígéretesnek tűnőt az említett márkákból. Majd kérdeznék rólúk, de még nem akarom elárasztani linkekkel a topikot. Fékbetét vastagságból 17mm-19mm gondolom már elfogadható induló érték. Tárcsából 20mm alá szintén nem érdemes menni, ha jól sejtem.
Mit jelent egy betétnél ill tárcsánál, hogy Bosch, TRW vagy egyéb rendszerhez van? A jelenlegi fékpofába(gyári) csak a hozzá szabványban passzoló betét megy bele?
-
D.Orion
veterán
Közben okosodtam kicsit, plusz megnéztem az autót is.
Elől jelenleg Bosch betétek vannak, hátul viszont Lucas.Hátulra sok tárcsánál ill. betétnél láttam, hogy TRW v. Lucas korlátozás ill. rendszer van. Így már kezdem érteni, hogy akkor hátra bizonyos tárcsák csak bizonyos betétekkel használhatóak.
Előzetesen nagyjából ezeket néztem ki(van több is, de nem akarom elárasztani a topikot):
Ferodo sl Első fékbetét első a listán, (nem ESP) vagy a sima Ferodo
Féktárcsa első tengely,Hátsó fékbetét Az egyik TRW a másik Bosch. Ha cserélem a tárcsát, akkor ahhoz megfelelőt kell választanom? Vagy itt maga a fékpofa adja a szükséges "szabványt"?
[ Szerkesztve ]
-
-
KGellért
Műholdas
Sziasztok!
A családal most készülünk autót venni. Kis sebesség és nagy csomagtartó igény jellmez minket. Egyelőre a Citroen C-Elysee-nél tartunk (1.6 literes, 115 lovas benzin motor). Most kaptunk rá egy 11.000 euró környéki ajánlatot, csomó extrával felszerelve (Bluetooth-os MP3 rádió, ESP, tempomat, elektromos ablakok elöl+hátul). Szerintetek megéri? Van esetleg valakinek ilyen kocsija? A másik jelölt egy Renault Fluence lenne, de gondolom arról ebben a topikban hiába kérdezek. Köszönöm előre is. -
D.Orion
veterán
Egyértelmű, hogy fékhatásban összetartozót szeretnék venni. Csupán a mostani fent lévő rendszert nem értem, hogy miért van elől Bosch, hátul pedig TRW-Lucas. Legalábbis betét esetében ez a helyzet. Tárcsa márkáját nem tudom leolvasni anélkül, hogy levenném a kereket.
Azt nem tudom, hogy ha most veszek Ferodo betéteket és tárcsákat, akkor azt fel tudom-e rakni előre és hátra is? Nincs olyan gyártói szabványok közti különbség ami miatt inkompatibilitás léphet fel?
-
-
KGellért
Műholdas
Mindenképpen új autót szeretnénk, mert egyikünk sem ért hozzá eléggé, hogy egy használtban megbízzunk.
Igazából teljesen mindegy, hogy egyterű vagy sem, a lényeg, hogy a csomagtartó nagyobb legyen, mint 400 liter.Az helyzet velünk, hogy mind magas emberek vagyunk (180+ cm), így az utastér mérete is számít. Ezért is maradtunk egyelőre a sedan típusoknál. Olyan autó kellene, amiben hátul is kénylemsen el lehet férni. Pl. nézegettük még a Citroen C3 Picasso-t is, de abban én hátul már csak szűkösen férek el, egy hosszabb út biztosan megkínozna. Voltunk a Ford-nál is, a Focus esetében is ugyanezez a szűkösség a legnagyobb probléma.
Aminek tényleg igazán nagyon örülnék az az lenne, ha most a semmiből feltűnne egy C-Elysee tulajdonos és megosztaná velem az autóval kapcsolatos tapasztalatait.
-
D.Orion
veterán
-
tresh
addikt
holnap megmondom mi kell bele bar neha jo latni es merni mert a francia autoipar neha csodakra kepes
(#995) KGellért: igen, kb annyi hogy az egyik peugeot a masik citroen jellel jott le a gyartosorrol...peugeot jobban tartja az erteket mint a citroen es dragabb is kicsit ezert
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Első Fék
Tárcsa:
Első ZIMMERMANN
D 266 mm, külső hűtésű, furat/lyukszám: 6/4, bevonatoltKülső hűtésű, bevonatolt, Külső átmérő: 266, Vastagság: 22, Min. vast.: 20, Magasság: 34, Furat/lyukszám: 6/4, Lyukkör-átmérő 1: 108, Agyfurat-átmérő: 66
Unixszám: 10382669Első ZIMMERMANN
Fékbetét tárcsafékhez
Fékrendszer: Bendix - BoschFékrendszer: Bendix - Bosch, Szélesség: 136,8, Magasság: 57,4, Vastagság: 19, Vizsg. jel: ECE R90 APPROVED
Unixszám: 10380475Hátsó Tárcsa:
Hátsó ZIMMERMANN
D 246,5 mm, tele, vastagság: 9 mm, furat/lyukszám: 6/4, d 71,1 mm
Unixszám: 10382673Betét Hátsó:
Fékrendszer: Lucas - GirlingFékrendszer: Lucas - Girling, Szélesség: 87,2, Magasság: 53,1, Vastagság: 17, Vizsg. jel: ECE R90 APPROVED
Unixszám:10380073 Hátsó ZIMMERMANNA hátsó tárcsa ABS gyűrű nélkül van. Ha át tudod tenni a régit akkor nincs gond ha nem akkor vagy megveszed külön a gyűrűt vagy egybe veszed a tárcsával. Lehet utóbbi egyszerűbb lesz neked nem tudom ki fogja cserélni szerelő vagy te.
-
Gombinyó
őstag
Sziasztok!
Csatlakoznék egy Peugeot 307-el. Hétvégén vásároltuk és eddig úgy tűnik jó vásár volt, így a 30 megnézett autó után.
A gumikat rendbe akarom szedni rajta, de kellene pluszba 4db felni is. Arra gondoltam a felniket használtan venném rá. Tudtok esetleg megbízható, korrekt helyet? Nekem mindegy, hogy acél vagy alu. -
tresh
addikt
válasz Gombinyó #998 üzenetére
Gratula a géphez.
Lemezfelninél egy dolog a lényeg az ár és ha lehet gyárit vegyél Fb csoportba találsz sok hirdetést és olcsón veszel. Alufelni már más kérdés meg ugye a gumi méret+felni méret újabb kör. Gondolom 16-os kereken van a gép
Csinos jó színe van Nem tudom téli vagy nyári gumi megy e rá ha kevés fájdalmat akarsz a fejednek akkor 15 acél felni + gyári dísztárcsa (gyorskötegelőzve vagy 2-3 helyen) és 195/65 r15 gumi aztán öröm és boldogság
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Sencor SVC 190W kézi porszívó
- Eladó Mazzer Major Kávéőrlő Új késekkel! Single Dose-ra alakítva!
- Easy Home MD18418-as akkus 2 az 1-ben porszívó eladó
- Magyar menüs Delonghi Autentica Cappuccino automata kávéfőző új tejtartállyal
- Kék Jura Impressa F90 svájci érintőgombos automata kávéfőző
- Delonghi ECAM 23.460.S automata kávéfőző új tejtartállyal