Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    Az eBay case továbbvitele eBay döntéséig

    Ha nem tudunk megegyezni az eladóval, akkor egy lehetőségünk van, az eBay segítségét kérjük.
    Amikor megnyílik ez a lehetőség a -request- probléma rendezés folyamatában kapunk róla értesítést e-mailben is.

    A Resolution Center-ben a nyitott request, case-k táblázatban az aktuálisnál kiválasztjuk a Status oszlop mellett, ilyenkor a tartalma ez szokott lenni This request can be escalated to eBay Customer Support a See detailst kattintunk

    A következő képernyő lesz látható:

    Kijelöljük a Ask us to step in and help gombot és a Continue-val elküldjük.

    Addig kell ezt megtenni ameddig a megerősítő üzenetükben (lásd feni e-mail kivonat) a Request nyitásnál ezt írják is: If the seller doesn't respond or if you aren't satisfied with the seller's response to your request by Jun 21, 2017, please let us know. On that date, you can escalate your request to eBay Customer Support.

    A következő képernyőn megadjuk, hogy miért kértük a segítségüket.

    Az Ask us to step in gombra kattintva elküldjük.

    Vissza az Összefoglalóhoz

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák