- 10 millió dollárt kap az USA-tól az, aki tud valamit ezekről a hackerekről
- Proxmox VE
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- Milyen program, ami...?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Aliexpress tapasztalatok
- Crypto Trade
- Újabb kriptotőzsdéről derült ki: ömlik rá az illegális pénz
- OpenMediaVault
- Floridában tilos lett 14 év alatt facebookozni
Aktív témák
-
Topikgazda
Az eBay case továbbvitele eBay döntéséig
Ha nem tudunk megegyezni az eladóval, akkor egy lehetőségünk van, az eBay segítségét kérjük.
Amikor megnyílik ez a lehetőség a -request- probléma rendezés folyamatában kapunk róla értesítést e-mailben is.A Resolution Center-ben a nyitott request, case-k táblázatban az aktuálisnál kiválasztjuk a Status oszlop mellett, ilyenkor a tartalma ez szokott lenni This request can be escalated to eBay Customer Support a See detailst kattintunk
A következő képernyő lesz látható:
Kijelöljük a Ask us to step in and help gombot és a Continue-val elküldjük.
Addig kell ezt megtenni ameddig a megerősítő üzenetükben (lásd feni e-mail kivonat) a Request nyitásnál ezt írják is: If the seller doesn't respond or if you aren't satisfied with the seller's response to your request by Jun 21, 2017, please let us know. On that date, you can escalate your request to eBay Customer Support.
A következő képernyőn megadjuk, hogy miért kértük a segítségüket.
Az Ask us to step in gombra kattintva elküldjük.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- alza vélemények - tapasztalatok
- Feketelista, avagy a rossz boltok topicja
- Futás, futópályák
- Napelem
- Háztartási gépek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Kerékpársportok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...