Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    eBay-en Case indítás, ha nem érkezett meg a vásárolt termék

    Csak akkor lehet indítani ezt a Case-t, ha a szállítási határidő utolsó dátuma már letelt. Ha az 1. módszernél leírtak nem látszódnak, akkor a 2. módszert kell használni.

    1. módszer

    Belépés után Purchase history, Orders rész
    Az adott terméknél jobb szélen More actions

    A megnyíló lehetőségek közül I didn't receive it

    A következő képernyőn kiválasztod a terméket és az ezután megjelenő képernyőn kiválasztod, hogy pénzt kérsz-e vissza - célszerű, mivel nem reagál-, I want refund, vagy újraküldést választasz, I want the item.

    Itt lehet írni üzenetet is az eladónak, Pl: Többször üzentél és nem reagál. Ezt később a döntésnél az eBay ügyintézője látja, célszerű írni valamit.

    Utána a Send Request-re kattintva el megy a kérés.

    2. módszer

    Másik lehetőség a Account settings (Bal oldalt a nevünk fölé állni az egér kurzorral)
    A menüben a Resolution Center-ben indítani.

    Ha még a régi, Classic view-et használjuk és jobb szélen az új felület

    Ott az I haven't received it yet.-t jelölöd,

    Continue, majd kiválasztod a terméket, ugyanaz jelenik meg, mint az előző módszernél.

    Vissza az Összefoglalóhoz

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák