Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kaboska
aktív tag
Köszönöm a segítséget!
Valószínű hogy nekem ez lenne a megoldás:
A webes felhasználói felület nem válaszol, de tudok az internethez csatlakozni.Lehetséges megoldás:
Ha a webes felhasználói felület nem válaszol, szüntesse meg, majd létesítse újra a Wireless Turbo Access Point & Router tápcsatlakozását. A művelettel újraindítja a Wireless Turbo Access Point & Router elemet. Ha még mindig nem lehet kommunikálni a Web User Interface-szel, nyomja meg és tartsa lenyomva a RESET gombot 5-10 másodpercen keresztül. Ennek hatására a Wireless Turbo Access Point & Router visszaáll a gyári beállításra. Ha egyéni konfigurációs beállításokat alkalmazott, azokat ismét el kell végeznie.
Na én ezt most nem csinálom meg mert akkor nálam se lesz net!
Van egy rendszergazdánk de most az ünnepek alatt nem zaklatom Ő csinálta nálunk a rendszer telepítést
megosztást stb...Majd jövőre!
Kellemes ünnepeket"Fej vagy gyomor"
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- PlayStation 5
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- TCL LCD és LED TV-k
- Politika
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen