Keresés

Aktív témák

  • Zolaash

    aktív tag

    válasz Zolaash #45 üzenetére

    98 Newtonméter. Ennyi van a Varában. Ha rámarkolok a gázra, akkor kapaszkodni kell. Nagyon. :DDD

    Egy gyors összegzés, hogy mit kell megcsinálni rajta:

    - Burkolati csavarok cseréje, pótlása
    - Bolhák, patentok pótlása
    - Bal idom törött műanyag elemének javítása. Erre nincs még meg a hibátlan megoldás, de pár ötletem azért van. Pl. egy olyannal megnézetni, aki műanyag lökhárítókat javít.

    - A közeljövőben kell rá gumi, főleg első, mert az kopott, és öreg. 2011-es, ami a következő szezonra 11 éves lesz. Látszik az oldalán millió hajszálrepedés. Megdögleni meg nem akarok. A hátsó sem friss, az 2014-es.

    - A távolabbi jövőben kelleni fog majd rá féktárcsa, meg betét. Ez nagyon fog fájni.
    - Az ülést át kell húzatni, mert a műbőr megrepedt két helyen is.
    - Az ülés alján lévő két rögzítőfület fixálni kell némi rozsdamentes acéllemez felhasználásával.
    - A markolatfűtést még nem tudom, hogy meg kell-e javítani, mert hidegben nem nagyon akarok menni vele...
    - Meg persze a kötelezők: olaj és szűrők cseréje, hűtőfolyadék és fékfolyadék csere. Banyeg, 3,6 liter olaj megy bele. (A kocsimba meg 4 :B )
    - Az első plexit fel kell políroztatni, hogy csinos legyen.

    Rip and tear

Aktív témák