Új hozzászólás Aktív témák

  • gerisz23

    őstag

    válasz diegho #43435 üzenetére

    A cégnél nálunk Renaultok vannak.Volt egy Master 6 személyes dobozos,egyik télen kollégámék helyszínre mentek vele,kiesett a feszítőgörgő-ha jól emlékszem a vízpumpát hajtó cucc,nem tudom pontosan:D
    A lényeg hogy elvileg az előtt csérltek bent mindent szervízben,másik márka szervízben megnézték-az volt közelebb,és gyorsan kellett-azt mondták ebbe aztán semmit nem cseréltek,vagy ha igen akkor használt ment bele...Attól függetlenül piszok jó kis gép volt.Eladták,úgy 4-500000km lehetett benne,új géppark,új master.
    Csak arra már hátfalas doboz lett rakva,amibe se pakolni nem lehet igazán,meg ki se nagyon látni tőle hátra.
    A régi Mastert vmi tesók vették meg,a cég logója meg rajta maradt,sokszor hagynak le bennünnket autópályán,dudálnak meg integetek...jah a fogyasztás különbségéről meg ne is beszéljünk.
    A kangookal nincs baj.

    Szvsz ha rendesen,és rendszeresen van karbantartva egy autó akkor bőven meghálálja,igaz vannak típushibák,azokkal meg csak együttélni lehet.

    Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB

Új hozzászólás Aktív témák