Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pötyi
őstag
Már amikor először bemutatták a prototípus szkeccsét, már akkor elkapott az a viszkető érzés, hogy miért nem a kabin _tetején_ vannak a propellerek?!? Miért alul?!? Logikusabb lenne fent, egyrészt a balesetveszély kisebb lenne, nem vágnák le a kabinból kilépő utas lábát a lapátok, másrészt azzal az elrendezéssel alul lenne a súlypont. Esetleg még a kilátást se zavarnák lefelé nézve...
QNX is cool!
-
Pötyi
őstag
válasz CounterBoci #3 üzenetére
Hááát, szerintem ha választani kellene, hogy a levegőben repülve legyen "borulékony" egy széllökéstől, vagy pedig már leszállás után, a földön, akkor én inkább az utóbbi mellett tenném le a voksom. Akkor legalább nem zuhanna túl nagyot...
QNX is cool!
-
haxiboy
veterán
Kíváncsi vagyok itthon a hatóságok mit kezdenének egy ilyennel
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
GoldhandRent
őstag
-leméri a hatóság a motorhangot a rotor alatt közvetlen "3/4-ed" fordulaton, több lesz mint 90dB és ugrik a forgalmi
-szagértő koleka a lambóajtóra azt mondja nem gyári, ez biza' utólagos és ugrik a forgalmi
-16-ból 2 motor nem működik, egy le van szakadva 3 pedig feketén füstöl, a kabin oldala lyukas a rozsdától, az ülés gyorskötegelővel van rögzítve. Forglami van, és repülhetsz is vele., nem kötnek bele. -> de ha a propellerjeid lecseréled gyári más színűre, az No Bueno. vagy 2 lapátos helyett 3 lapátosakat raksz fel. ejtőernyőt raksz fel a kabin tetejére, hogyha para van ne pusztulj meg, a "tuning" az bűncselekmény-
-
bakgab
csendes tag
2 utas? 8XL-es átlagutassal mihez kezd majd a derék pilóta?
-
HELLAFLUSH
őstag
válasz GoldhandRent #6 üzenetére
Csak nem rendőr vagy, vagy műszaki vizsgabiztos?
Már nem közúti ellenőrzés lesz hanem közlégtéri ellenőrzés.
Viccet félte téve, olyankor mi lesz ha műszaki hiba lép fel? Csak simán lezuhan -
GoldhandRent
őstag
válasz HELLAFLUSH #9 üzenetére
nem, a f@sz másik végén állok raknék nagyobb féket, szélesebb kereket, feszesebb futóművet, szélesebb nyomtávot az autóm alá, dehát a jó úttartás, és rövid fékút az bűncselekmény
a helikopterek motor nélkül le tudnak szállni, bár az lehet a lapátok dőlésszögének állogatása miatt lehetséges.
szerintem a "drónok" fix propellerrel csak lezuhannak
aztán lehet nagy méretben ugyan úgy működik, kicsiben viszont nem kezd zuhanás közben elég felhajtóerőt termelni a légellenállás forgatta propeller[ Szerkesztve ]
-
-
nihill
őstag
válasz HELLAFLUSH #9 üzenetére
Egy motor leállásánál nem a kiesett emelőerő ez elsődleges probléma, hanem a kiesett nyomaték. Amíg ez a többi motor sebességének megváltoztatásával kompenzálható úgy hogy még mindig elbírja a saját súlyát, addig nincs gond.
Ha túl sok motor áll le egyszerre, akkor ---> zuhan mint a kő. -
ricsi99
addikt
Én bevállalnák egy ilyet... melóba járni király lenne... ámbár tök furi lenne hogy 5-10km-enként nem akarta senki leszorítani /betaposni az útba ,hogy ő siet ...
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
GoldhandRent
őstag
Műszaki hiba lehet az is, hogy elszáll a vezérlő, akkor egyből az összes motor kiesik.
Akku is elszállhat, vagy bármelyik ezek közötti kábel/csatlakozó vagy köztes alkatrész.
Bár valószínűleg ez is többlépcsős rendszer, mint az autóknál - pótakku nem lesz (bár egy leszállás erejéig akár még lehetne is), max két vagy több "ESC"(per motor) és két vagy több központi egység (gyro, gyorsulásmérős, stb)
Még a motorok is lehetnek két körön tekerccselve, akkor ha az egyik fele meghal, a másik még működhet, ezáltal egy ~30-40%-os teljesítményt még hozhat.#12ricsi99
eleinte még biztos, de belegondolva, ha autók helyett ilyenekkel járnánk, nonstop lezuhanna két ilyen gép, mert balfaszságból, vagy nagy sietségben összemennek a f@szba
Automatizálva működhetne, mikor minden ilyen kis pod tudja a másik helyzetét, és előre tudnak kalkulálni útvonalat. Enélkül nagyon komoly légi irányításra lenne szükség szerintem.-
-
CounterBoci
senior tag
válasz GoldhandRent #10 üzenetére
Helikopterek le tudnak szállni ha van előre is sebessége. Leáll a motor, elveszi az állásszöget és a menetszél tartja forgásban a rotort, közben ereszkedik lefelé. Ügyes pilóta kell hozzá, fenn kell tartani a rotorfordulatot is úgy kell süllyedni aztán a rotor lendületét felhasználva földetérés előtt hirtelen ad állásszöget lefékezve a függőleges sebességet.
-
GoldhandRent
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest