- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Facebook és Messenger
- Crypto Trade
- DIGI internet
- Mikrotik routerek
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz szőröscica #42036 üzenetére
Azt mondd meg nekem drága számtantanár barátom, hogy ha azok akik eddig is megvették a matricát, kifizettek 150 milliárd bevételt, akik meg eddig is igyekeztek kikerülni a fizetést, ezek után is ki fogják, csak épp a kisebb teherbírású utakon, de akkor mégis ki a vastag ...sz fogja kifizetni azt az égetően hiányzó plusz 30-40 milliárdot?
Mivel azt mondod ez negatívan senkit nem érint, téged se, mást se. Akkor meg mi értelme? Mert a következménye a kikerülés lesz.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz szőröscica #42052 üzenetére
Az M0 NEM pest. Hanem pestet ELKERÜLŐ út volt eddig. Tőlünk ortodoxabb országokban és szinte mindenhol máshol olyan hülyék az emberek, hogy ELKERÜLŐ utakat építenek. És a sok hülye, még ingyenessé is teszi, hogy ne kelljen másfelé menni, vagy keresztülmenni a városon.
De itt, ezzel szembe kell menni, mert itt mindenkinél okosabbak vannak odafönt.Nagyon jó volt az északolasz példád, csak semmi köze a nagyvárosi elkerüléshez. Ha teszemazt Milánót említed, ott már találtál volna fogódzót, de segítek, ott sem az elkerülő szakaszokon fizetsz, hanem csak a ki-befelé irányuló szakaszokon.
De fölöslegesen vitázunk, te hívő vagy, mi meg ateisták Ennyi még belefért a PC-ségbe, továbbmenni meg nem érdemes.
Ja, még annyi: ha a benzin ingyen lenne, akkor is fizetnéd a jövedéki adót, amit fogalmam sincs mire fel szednek be, és mire költik el
Ahhoz meg külön gratulálok, ha a logikusan ezek után sem útdíjból befolyó 30 milliárdot dugóban ácsorgásra kényszerítésből akarják beszedni, ahogy sugallod.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz szőröscica #42046 üzenetére
Szerintem azzal tobben egyetertunk, hogy Magyarorszagon olcso az autopalyahasznalati dij szemelyautok reszere. Ami szerintunk problema az az, hogy a korgyuruket nem szokas fizetosse tenni, mert ha csak a jelenlegi forgalom 15%-a ter le sporolas okan, az is rendkivul megterhelo azoknak a lakoteruleteknek, amiket epp ez az ut tehermentesit. Mashogy mondom: ez olyan, mint az internetado koncepcioja: egy masszivan pozitiv externaliakkal rendelkezo valamit nem kezdunk el adoztatassal/stb. nepszerutlenebbe tenni, ha egy mod van ra. Ha mindenkepp tobb penzt akarnak az autosoktol, legyen dragabb a benzin, legyen magasabb az utado, akarmi, de _ne_ a korgyuru legyen fizetos.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz nonsen5e #42043 üzenetére
> A nagy gazdag Svájcban pedig voltam két éve 1 hetet, és simán megvettem az egy éves matricát (egyetlen opció ha jól emlékszem) mert annyi volt mint nálunk a 10 napos.
Teljesen felesleges ezeket felhozni egyebkent, egyreszt az utepites koltsege nem attol fugg, hogy te mennyit keresel, masreszt meg Nyugaton sokkal koltsegesebb autot tartani minden mas szempontbol. Itt a problema a megkozelitessel van, alapvetoen -- johogynem belepot szednek a Margitszigeti futopalyara, mikozben a disznozsirra meg cigire allami tamogatast adnak
while (!sleep) sheep++;
-
szőröscica
addikt
Ezt így meg is értem, amit írsz. Az egészben szerintem annyi a visszás itt, hogy a topicba írogatók java részének fél napi fizetésébe sem kerülne egy pest megyei éves bérlet, amivel nyugodtan furikázhatna az összes gyorsforgalmi úton. És akinek eddig megérte a nulláson járni, annak ezután is meg fogja, mert napi 15 forint nem lehet tétel egy autót fenntartó számára.
-
BlacKSouL
addikt
Az hogy olcsó a pályadíj, az relatív. Ha nekem egy alkalommal sürgős eljutni Hatvantól Siófokig, másnap meg vissza, akkor a fennmaradó 6 vagy 9 napra miért nem kapom vissza a heti(10 napos) időarányos részt? Persze ez a kapus rendszer lecserélésével lett elk.rva, de bánomis én. Szívesebben kifizetnék 3 napos matrica arányos árát, minthogy kitaláljam merre kerüljem ki a pályát. Csak hát ezt ésszel kéne felfogni odafönt.
Nekem egyszeri alkalom miatt az 1 hetes díj drága, kerülni fogok. Ha 3000 helyett lenne 1200-ért 2 vagy 3 napos, azt velem együtt sokan szívesebben kifizetnék az egy alkalomért. Így meg inkább kerülünk, tehát 1200 helyett 0 a bevétel.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Viszlát
addikt
válasz szőröscica #42056 üzenetére
Ezt az egesz kinek mennyibe kerul es mit engedhet meg maganak dolgot te kezdted el, csak szolok. Mindezt persze ugy, hogy napokig a forumon probaltad megszerelni az autodat, ahelyett, hogy elvitted volna szakemberhez, de a mas zsebeben turkalas az persze megy...
Tovabbra is az a fo problema ezzel, hogy ennek a fovarosra nezve lesznek jelentos anyagi, kornyezetvedelmi es elhetosegi kovetkezmenyei, amit egeszen mas forrasokbol finansziroznak, nem az altalad hon tamogatott plusz bevetelbol.
A nyugatos peldalozasod is teljesen nevetseges, majd ha tudsz peldat mondani arra, ahol hasonlo funkcioju uton kell fizetni, akkor esetleg lehet mirol beszelni.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
szőröscica
addikt
válasz Viszlát #42058 üzenetére
Nehéz úgy szakemberhez vinni, hogy délután ötkor bezárnak, én pedig a hét eddigi három napjának estéit három különböző városban töltöttem a munkám miatt. Ráadásul még csak nem is a saját autómmal, hanem bérelt szutyokkal.
Ami késik nem múlik, sok mindent lehet rám mondani, de hogy a kocsim karbantartását elhanyagolnám, azt nem. EQMontoyaklubtárs tanúsíthatja, hogy bőven hétszámjegyű összeget költöttem rá karbantartás és javítás miatt, és nem a sarki maszekhoz viszem, ahol mindent megoldanak okosba. elég korlátolt gondolkodásmódra vall, ha a véleményem csak ezzel tudod támadni.
-
Viszlát
addikt
válasz szőröscica #42059 üzenetére
Egyetlen dologgal allitottam szembe, megpedig a mas zsebeben turkalast tartom furanak. Ahogy te jogosnak erzed a kifogasaidat, ugy hasonlo toleranciat illene tanusitani azok iranyaba, akik szerinted spor szemetladak, ha nem fizetik meg az extra sarcot.
Emellett nem egy ervet leirtam, miert ostoba es karos dontes ez, amikre meg csak veletlenul sem reagaltal, ami nem meglepo, mert a sajat kis vilagodban elve keptelen vagy tullatni a sajat megfigyeleseiden alapulo hamis es korlatozott vilagkepen (ez a baj, nem az, hogy lathatolag fikarcnyit sem konyitasz a temahoz). Ennyit a korlatoltsagrol...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
BlacKSouL
addikt
válasz szőröscica #42056 üzenetére
Én még annyit tennék hozzá, hogy ki nem sz.rja le a pest megyei éves bérletet, mikor én Nógrád megyében lakom, ahol egy milliméter autópálya nincs, de mikor alkalomszerűen Pestet elkerülve mennék arrafelé, és eddig a 0-st jól kihasználva tudtam kerülni, most ahelyett másfelé kell majd mennem. Bármennyire nem jut el a tudatodig, vannak alkalomszerű használók is. De tudom, róluk könnyű megfeledkezni. És attól mert alkalomszerű, nem kellene nagyobb mértékben büntetni.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
EQMontoya
veterán
A körgyűrű pozitív externáliáival kapcsolatban teljesen egyetértünk. Én mondjuk a benzinár és hasonlók emelése mellett egyre inkább a "dögöljön az állam éhen!" politikánka vagyok a híve.
Egy év alatt kb. 800 ropit töltök be a kocsiba (igaz, ennek zömében ketten ülünk benne), aminek ugye a kb. 60%-a adó. Ha ebből nem oldható meg az, hogy normális minőségű utakon járjak, akkor ott teljesen felesleges emelni bármilyen adóját a közlekedésnek, mert láthatóan nem változik tőle semmi.
De, bocs, ha kapnak egy kis pénzt, az még rosszabb. Akkor olyan okosan kezdenek el dolgokat csinálni, mint a fonódó villamos projekt és aMoszvabélszélkálmán tér feltúrása egyszere. Nehogy már akár tömegközlekedve, akár autóval el tudjunk jutni Dél-Budáról Északra, vagy fordítva, még a végén dolgoznánk és adót fizetnénk...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
szőröscica
addikt
Igazatok van, nem gondoltam át eléggé a dolgot. Ha sokan vannak olyanok, akik eddig használták és most a fizetőssé tétel miatt nem fogják, akkor a város rosszul járhat. Csak az a baj, hogy szerintem már most is olyan járhatatlan autóval, hogy nem alternatíva a körgyűrűvel vagy bkv-val szemben, ha valaki az agglomerációból vagy külső kerületből akar bejutni. Ezért nem hiszem, hogy jelentősen nőne a terhelés. De lehet nincs igazam.
-
addikt
Ha egy város elkerülését hívatott utat akarnak megadóztatni, az egy eléggé elbaltázott ötlet, mert több kárt tesznek, mint oldanak.
Szép napot mindenkinek.
-
nagyúr
válasz Gebriel #42065 üzenetére
Így is a nagy része a városon át mászik, külföldiek főleg, sok vidéki is, namost akkor ezekután tuti a városon át fognak menni, addig, amíg ki nem dugódíj is, na akkor meg aztán a fene se tudja, repülnek, vagy vakondokká válnak, nemtudom, de hogy ez az ötlet semmirenemjó, azt ideje lenne belátnod.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Ne izéljetek már.
Mostantól bövül a rezsi!SŐt, lesz körgyűrűcsökkentés is.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz Gebriel #42069 üzenetére
minél kedvezőbben? Hogy lesz megyei matrica? de jó, az a 30 km száguldozás biztos jót tesz majd.
Cserébe megszűnik az ÖSSZES elkerülő út ingyenessége.Eddig ugyanis SOK vidéki nagyváros mellett is volt ingyes szakasz, a guglimaps-en meg lehet nézni, hogy hol.
Pl. Kecskemét mellett. GYőr mellett. Hatvan mellett, Nyíregyháza mellett, Debrecen mellett, Székesfehérvár melletta teljes lista: [link]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #42063 üzenetére
A város belseje azért élhetetlen autóval, mert néhány kötöttpályás közlekedést (4-6, metrók) leszámítva a tömegközlekedés még a dugóban állásnál is rosszabb. Jó példa erre pl. Buda tömegközlekedése. Budáról-Budára a leggyorsabb még mindig körbemenni 4-6-tal Pesten át, de ha nem annak mentén vannak a végpontjaid, akkor kocsiba ülsz... 86os busz, meg hasonlók viccnek is rosszak.
Same rules apply!
-
veterán
válasz EQMontoya #42072 üzenetére
ezen már egyszer vitatkoztunk, de továbbra sem értek veled egyet, szerintem kifejezetten kellemes a közlekedés észak-buda és dél-buda között, a hév-villamos összeköttetés egyenesen kiváló (a járművek korát leszámítva) és ez egész nap működik. mostanában 86-os busszal járok a batthyány térig és az is kifejezetten gyors. oké, tegyük hozzá, hogy reggel 3/4 7-ről beszélünk, hazafele már nem lehet bevállalni, főleg a rakparti lezárásokkal.
ezért is jó szerintem, hogy ezt a vonalat erősítik, mind az 1-es villamossal (103-as busz helyett például), mind a fonódó villamoshálózattal, ami szerintem alapvetően jó.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz Gebriel #42073 üzenetére
Köszönjük, Emese.
Az én véleményem pedig az, hogy
1, az ingyenes jobb, mintha fizetni kell (pláne, ha hozzávesszük, hogy mennyit fizetünk amúgy)
2, csipkebokor vessző
3, 30 milliárd forintot terveznek így beszedni, ami aprópénz az okozott negatív externáliákhoz képest.@Bandus: Hév fölé villamost építeni, csak azért hogy fonódjon a híd alatt a szűk keresztmetszetben, ez azért egy igazi hungarikum.
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
EQMontoya
veterán
válasz bandus #42074 üzenetére
Hát nézzük. A 86os buszhoz el kell jutnom.
Ez jelenleg 7es busszal érhető el. Tehát mondjuk:
-5p a 7es buszig
-15p a Gellért térig
-Közel 10p átszállás, mert a86os ritkán jár, és általában egy perccel a 7es előtt
-25p zötykölődés a Kolosy térig - lenne, de most ugye a dugóban áll a hídnál a busz is.
-5p gyalog a cégEz közel egy óra, és valami nevetséges 9km-ről beszélünk.
A másik irány se sokkal jobb, mert ott meg a 41es villamos mérsékelt járatsűrűsége és hidak alatti kanyargása okán a Batyira jutok el lassan, ott pedig még a hévre is át kell szállni.
Kocsival a negatív rekordom volt 40 perc, az átlag 25-30 között van, reggel. Este hazafelé gyorsabb.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
nagyúr
válasz EQMontoya #42062 üzenetére
Nem vagyok adoparti csak a penzbeszedes kerdeset/tenyet el akartam tavolitani a tematol, mert a velemenyem az, hogy ha mar penzt szednek be, akkor ez egy kifejezetten rossz modja.
Egyebkent se a penzbeszedessel van a baj, hanem a penzkoltessel.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
hi!
nem élsz itt, úgy könnyű.
Én itt élek, és nekem a pénzbeszedéssel is bajom van. A világ összes kisadója itt van, amit természetesen nemazemberek fizetnek meg. És ez itt így természetes.Amúgy igen, a pénzköltés is baj.
Hogy nincs pénz semmire, ami fontos, de tök haszontalan dolgokra pedig elköltünk csilliárdokat.
Kivéve, ha ad pénzt az eu. Akkor akár jó dolog is épülhet, persze kétszer annyiért, és minimum lerakják térkővel az egészet. Vagy építenek 5 méter magasra üvegtetőt, ami nem véd se az esőtől, se a széltől, se a naptól, de jól néz ki.
A hármasmetró pedig egy életveszély minden nap...Pleased to meet you - hope you guess my name
-
BlacKSouL
addikt
válasz Gebriel #42073 üzenetére
Rendszeres közlekedés esetén valószínű. És mi a helyzet az alkalmi használókkal?
@: tök haszontalan dolgokra?? A luxusvillák neked haszontalanok? Hát azok azért szükségesek, hogy a nagyon mélyen tisztelt urak kellemes környezetben élhessenek, hogy nagyon okosan gondolkodhassanak, hogy mindenfélét kitaláljanak, amitől neked, és mindenkinek nagyon jó lesz.
Meg a világ labdarúgás-fellegvárában az a néhány filléres stadion? A világbajnokságra történő nevelés? az szerinted mind haszontalan?
Vagy nálunk a sokmillióból épített zászlórúd, ami nem bírja el a zászlót a tetején, csak a közepén, de ha szél fúj, akkor csak a tövénél? Vagy a föld alatti bányavágat, amit vizesen lebetonozva, az összes nedvességet konzerválva építettek, hogy a párától soha semmit ne lehessen látni?
Ezek szerinted haszontalanok? Vagy a 10 000 Wattnyi díszkivilágítási rendszer a városházánk környékén, nem beszélve a többezer tonnányi lerakott sárga térkőről?Fogalmad sincs ezek igazi hasznosságáról...
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
veterán
válasz EQMontoya #42076 üzenetére
ok, nyilván ha van autója az embernek, az más de szerintem ha nem lenne, akkor a lakhatási preferenciáid is mások lettek volna, amikor kecót keresel, így ha teszem azt a 19/49/86-os megállójához közelebb keresel lakást, úgy máris egyszerűbb az életed. én kilépek a lakásból és már szállok is fel a buszra, mert reggel viszonylag pontos. 12 perc vele a batyi. ami inkább szívás az a 41-es vili, mert ritkán jár és mellé sok köze nincsen a járatoknak a menetrendhez.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
EQMontoya
veterán
válasz bandus #42080 üzenetére
Azért a 7es busz is szépen beáll reggel pl. a Bartókon a dugóba...
Btw hová költözzek még? 7es busz, 103as busz - Januártól 1es villamos, 18-41-47 villamos, illetve kb. 10 percre a négyes metró. A belvárosba talán nem költöznék be, hogy 3 utcán belül ne tudjak parkolni...
Same rules apply!
-
Declare
őstag
válasz fokukac #42075 üzenetére
Penzbeszedesnek is lehet sokszor racionalis oka (dugodij, vagy fizetös autopalya stb). Az eszetlen penzbehajtas vsizont mas kerdes (ado merteke, vagy lasd internetado....).
Normalisan elöbb kellene szakembereket bevonni, aztan penztbeszedni racionalisan. Nem pedig eppen amikor almodik valamit, valaki, masnap azt alkotmanybafoglalni aztan fejet vakarni, hogy hja lehet, hogy ez igy megsem jo....
-
nonsen5e
addikt
válasz fokukac #42078 üzenetére
Pont egyik nap volt, hogy megállóban mondogatta a metrós, hogy várakozni fogunk, 5 percet... majd még 5 percet, utána elindult, és 2 megálló között 2x is úgy rátaposott a padlófékre. Közben meg ki-be aludtak a lámpák is. Egy élmény volt - aztán még ezt halasztgatják.
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
-
nagyúr
válasz Gebriel #42086 üzenetére
Szövegértési problémáid vannak, Törppicur.
"Az ingyenes jobb, mint a fizetős" - ez nálam, magyarul azt jelenti, hogy jobb, ha ingyenes valami, mintha fizetni kell érte. Nem tudom, te milyen logika alapján vontad le az a következtetést, amit...Nem a konkrét mogyoródi bejövetelre szólt a válaszom..
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Gebriel
veterán
válasz BlacKSouL #42079 üzenetére
Nézd, alkalmi közlekedés esetén nem tudom, de az az egy tuti, hogy így időt tudsz venni.És mint tudjuk az idő pénz.
Gyorsabban felérsz, több időd marad más hasznosabb dologra mint az utazás.
Az általad említett útvonal oda-vissza + 40 perc ha az ember nem pályán megy.
Szoktam arra járni én is.
Ezért az 5000.-ft kapsz közel 3 napot pluszba amit nem utazással kell eltöltened, ha hetente 2x mész minden héten.
Jobbat nem tudok mondani.fokukac
De én meg konkrétan arról beszéltem nem másról.. akkor meg ne általánosíts. Peace[ Szerkesztve ]
-
válasz Gebriel #42088 üzenetére
Magyarul annyira jó fejek, hogy amit eddig ingyen használtál (és nyertél mennyit is, három napot, évente, vagy mi ez?), azért most fizethetsz 5000 Ft-ot. Össze ne szarja magát az egész ország a gyönyörűségtől.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
BlacKSouL
addikt
válasz parandroid #42089 üzenetére
Én továbbra is azon tornáztatom a nevetőizmaim, hogy lesznek megyei matricák vagy mik. Hogy a megye autópályáin adott összegért autózhatsz. Akkor én mondjuk Nógrád megye autópályáin szeretnék autózni évi 5000 Ft-ért. Rendszeresen. Vagy gyorsforgalmi útjain? Akkor azokon.
Mondjuk most már értem miért lett hirtelen sietős a 21-es út négysávosítása. Nem azért, mert már akkora volt a forgalom, és az elmúlt 20 évben sosem sikerült kivitelezni, hanem hogy minél előbb gyorsforgalmi úttá nevezhessék ki, és akkor fizessen mindenki aki csak érinti is. Kell a bevétel, megmondták, be kell tömni a zsebeket. Vagymit, a költségvetést. Így lesz majd Nógrádnak is fizetős útja. Addig meg remélem azért lehet vásárolni megyei matricát, 0 km autópályára is.(Örülök a négysávosításnak, mert Albánia szintjén volt már a régi útburkolat, így ezzel két legyet ütnek)
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Gebriel
veterán
válasz parandroid #42089 üzenetére
Ja meg 416km-t és annak üzemanyagköltségét.
-
EQMontoya
veterán
Same rules apply!
-
válasz Gebriel #42091 üzenetére
Azt eddig is fizettem, nem látom a különbséget. Az 5000 Ft miért is jó nekem (már azon túllépve, hogy mennyi lélegeztetőgépet, vagy focistadiont lehet belőle venni).
A kettőnk közti nézeteltérést abban látom, hogy szerinted jobban járunk ezzel a bővítéssel, mert ezentúl 5000 Ft-ért (megyénként, vagy ~3000 FT-ért 10 napra) fogunk ott autózni, ahol eddig extra költség felmerülése nélkül autózhattunk Jöhetsz azzal, hogy az autózás amúgy sincs ingyen, de ez relációanalízisben az az állítás lenne, hogy mindkét része igaz, de a kettő között nincs összefüggés. Illetve én nemigen látom, hogy hol jártunk jobban. Mármint hogy hol nyertem pontosan 416 km*t, és annak üzemanyagköltségét.
Egyetlen réteg van, aki leszarja az egészet, akinek céges (vagy állami) autója van, és leszarja, mert úgyis a cég (állam) vesz rá éves matricát, ami ezekre a szakaszokra is vonatkozik, de ettől még az egyszeri pesti család, aki eddig havonta-kéthavonta lejárt a nagyihoz Gödöllőre/Szolnokra/Salgótarjánba/Székesfehérvárra, vagy időnként beugrott az Ikeába/Decathlonba, ezután nem matricát fog venni, hanem keresztül fog evickélni az agglomeráción.
Pont az a lényege az egésznek, hogy viszonylag kevés emberrel baszik ki, de velük nagyon, ráadásul pont azzal a réteggel, aki bérből és fizetésből él (lásd még középosztály, ha lenne még olyan) cserébe jelképes a hozadéka - évi 30 milliárd hamarabb bejött volna egy alig érzékelhető jövedéki adó emeléssel, sokkal biztonságosabb lépés lett volna politikai és társadalmi szempontból, hogy a közteherviselést ne is említsem.
A másik meg, ami eszembe jutott, hogy hányan fogják ezután elkerülni az M0-t, és az autópálya bevezetőket egyszerűen azért, mert félinformációkkal rendelkeznek csak, hogy pontosan hol és meddig fizetős, illetve hányan fognak beleszaladni büntetésbe, mert elnéznek egy lehajtót, és beleszaladnak egy fizetős szakaszba (nagyvárosba feljáró vidékiek, előre!), most, hogy már aznap nem lehet pótolni a matricát, mint eddig ha már egyszer lefényképeztek...
Szóval tényleg tök kíváncsi lennék, hogy ez pontosan miért is jó, levezethetnéd nekem, mint egy hülyének, mert lassan tényleg kezdem azt érezni, hogy én vagyok itt a helikopter...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Gebriel
veterán
válasz parandroid #42094 üzenetére
Mogyorod-Fot-BVSC vs Mogyorod(M3)-BVSC
Itt keresd a 416km-t, heti 2x ut minden heten. Fot fele 2km kitero. Oda-vissza 4km, heti 2x az 8km. 8x52=416km
Amiket le irtal 90% OK reszemrol is. -
8th
addikt
válasz Gebriel #42088 üzenetére
Ezért az 5000.-ft kapsz közel 3 napot pluszba amit nem utazással kell eltöltened
Igen, csak az a három nap ma is megvan pluszba ráadásul tök ingyen csak éppen az állam elveszi az emberektől mert csak. Bazdmeg építsenek két stadionnal kevesebbet és megvan a vágyott 30milliárd. Tököm ki van már tényleg, hogy az ország írd és mond harmada a szegénységi küszöb alatt a negyede a létminimum alatt túlél nincs munkája nincs pénze romokban az önbecsülése romlik az egészsége. Nincs pénze, hogy egészséges tartalmas kajákat fogyasszon, több ezer gyerekek üres gyomorral ül be nap mint nap az iskolapadba az idősek meg a kaja-rezsi-gyógyszer trióból tetszés szerint választhatnak kettőt mert az egy élet munkája után kapott nyugdíjból mindháromra együtt rendszerint nem futja. És ezeknek a tisztességgel megőszült embereknek az jut hogy a hozzátartozói kaparják el mert közmunkából lehetetlen kifizetni egy alsó hangon is két kilós alap temetést. Itt tart most Magyarország. Bármilyen területet megnézel mindenhol gebasz van, ebben az országban semmi nem működik lásd. pl egészségügy. És az embert jogosan kapja el a lincshangulat amikor munkahelyteremtő beruházások helyett tízmilliárdokért gombamód szaporodnak a stadionok (ahová egyébként a kutya sem teszi be a lábát) mert azok aztán
kurváranagyon kellenek pont itt és pont most jelen gazdasági helyzetben.
Néha rendesen az az érzésem mint ha a jelenlegi vezetés ezekkel a húzásokkal az emberek tűrőképességének a határát tesztelné és direkt arra játszana hogyan tud még inkább kibaszni a kispolgárral (lásd. internet adó).szerk: nem az újabb adó ellen van kifogásom mert évente az az ötezer forint rosszabb helyre is elmegy bárkinél hanem az ilyen arcátlanul beszedett sarcok állami elköltése ellen mert tudom, hogy az "állam" rossz gazdaként a seggére ver és valami halál felesleges látszatberuházás fog belőle megvalósulni a piaci ár háromszorosáért amire majd büszkén verhetik a mellüket.
[ Szerkesztve ]
-
concret_hp
addikt
válasz parandroid #42094 üzenetére
amúgy folyamatosan ez van, minden egyes lépéssel 1-1 szűkebb réteg szív. hol a rendőr, hol a katona, hol a tanár, hol a világvégén lakó, hol a bp közepén, hol a friss diplomás, máskor aki épp egyetemre menne, akinek van hitele, vagy akinek épp betéte van... máskor aki vonattal jár, következő körben az autós, aztán a gyalogos és természetesen a bringa sem fog kimaradni a sorból
amúgy tényleg a 60 dolcsis brent ár mellett a benya adótartalmán emelnek 2ft-t aztán ott is a lóvé (a nem építünk stadiont az túl triviális lenne )vagy fullba vagy sehogy :D
-
nagyúr
válasz concret_hp #42097 üzenetére
ez azért most elég széles rétegre sikeredett. Mint ahogy a netadó is, meg a vizeletminta is.
Pleased to meet you - hope you guess my name
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ELADÓ Lenovo T500 (Core2Duo T9900 3.06GHz, 8GB RAM, 1TB SSD)
- Beszámítás! Intel Core i5 6500 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel