-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FLATRONW
őstag
válasz
Chiller #46027 üzenetére
Nem kell elengednie.
Itt arról volt szó, hogy a 16 GB-os kártyán DLSS és FG segítségével a "játszhatatlan" 28 fps-ből játszható teljesítményt érjen el.
És ehhez kapcsolódik, hogy DLSS és FG segítségével a 12 GB-os kártyán is játszható sebességet lehet elérni, mert már nem lesz memória limites. -
hahakocka
őstag
válasz
Chiller #45862 üzenetére
Ah pedig azt hittem Buster elmondta már százszor ezer fórumon nem csak ezen amúgy hogy nem eszi a vramot a Stalker 2
Irónia off
Én pont ellenkezőjét mondtam AMD s fórumon is ezerszer, hogy 8GB os kártyák felejtősek már FHD n is de ez egy elég régóta látható esemény hogy nem sokáig lesznek jó FHD re se, de a 12-16 gb még elég lesz 1440p vagy 4K esetén de ott is lehet az optimalizálatlan Stalker 2 miatt DLSS-FSR kötelező az élvezhető sebességhez kb... (Ahogy kb már 4-5 másik játékban is amit korábban említettem szinte kötelező ha nem is minimál követelmény). Pedig messze van a game attól amit az első videók mutattak látványban.
Várhatnak sokan akkor a Super-TI ra, de többe is fog kerülni. Addig meg ott lesznek az olcsóbb Intel-AMD k sok vrammal és nem hiszem hogy 10-20% nál nagyobb RT differenciával, de majd kiderül. Raszterben meg eddig is jobb volt az első AMD kiadás az első NV kiadáshoz mérten. Elvileg mindkét másik gyártó is erősebb lesz RT ben, persze NV is az arány a kérdés. De továbbra se játszik a hangos 80% os többség pl RT ON .Stalker 2 egy optimalizálatlan game nem oszt nem szoroz számomra. Kipróbáltam és gyatra, s nem is szép
Első rész se volt a legkirályabb optimalizálású játék, na de hát a korán belül azért nem volt csúnya a nagyobb tereivel együtt. Volt ahol azért voltak hiányosságai, de pl az AI is mennyivel jobb volt ott mint itt.
[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
nagyúr
válasz
Chiller #45862 üzenetére
Hagyd ra, nem erdeklik az objektiv tesztek.
Majd launchkor tobbet tudunk es a teljesitmenyrol is. A VRAM nem minden, ezt mutatja ez es minden eddigi teszt is.
Illetve az elerheto 3GB GDDR7 modulokkal johetnek a Superek, aki akar tobb vramot a kirakatba, varhat vagy uppolhat ra.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Chiller #45830 üzenetére
Nem tudom szerintem valami nem kerek ezekkel a számokkal/ számozásokkal. Ugyan annyi vagy szinte ugyan annyi CUDA magszám kivéve az 5090 nél.
Több forgtatókönyv lehetséges:
- Nem lesz előrelépés egyáltalán vagy minimális amit feljebb részleteztünk. 10-15 %
- Nagy órajelemelkedés lesz, akár 20 %. Lehetséges?
- Visszateszi az nvidia a számozásokat egy lépcsővel, ahogy illő lenne lennie.
.- Valami olyan is van a tarsolyban amire nem gondolunk és jelentős előrelpést hoz ( akár RT terén)[ Szerkesztve ]
-
válasz
Chiller #45749 üzenetére
A 3000-es széria indulásakor még nem volt crypto-madness, mégis vitték a 40-50%-kal felárazott 3080-akat, mint a cukrot. Ez nem az NVIDIA sara - ha ennyire megváltásként várja a nép az új szériát (ahogy a 4000-est is, és most majd az 5000-est is), akkor menni fog a felár, ha nem a gyártótól, akkor a lánc további részén.
-
válasz
Chiller #45165 üzenetére
Nem én gondolom így, hogy ez vonzó lesz, hanem az ez az Nvidia gondolkodása akkor, ha az 5080=4090 teljesítményű lesz és a konkurencia AMD alatta kezdődik 30 % kal.
Sajnos ez lesz a valóság, hogy akkor már két kártya lesz konkurencia nélküli teljesítménnyel a trónon.. Ezzel nem tudok mit kezdeni,.Én leírtam, hogy fog akkor a felhőkben csücsülni két SKU amit oda áraz Nvidia ahova akar.
Épp ezért bizakodok, hogy ez nem fog megtörténni.[ Szerkesztve ]
-
X2N
őstag
válasz
Chiller #44527 üzenetére
Pontosan. Tök jól néz ki az a pár méter amíg fókuszál a kamera, RT-vel mindennel. Feltettem az 1.1-es Dreampunk-modot, tudok mutatni pár schreenshotot DOF nélkül nektek, meg DOF-al is.
OgreImre- +1 Arra kellene csak rájönni a fejlesztőknek hogy egy kicsit visszavenni a játék méretéből, még a w3-hoz képest is, és inkább a fontosabb dolgokra fókuszálni(karakterek, mellékküldetések, atmoszféra, művészi irány, sztori), nem arra hogy 100km2 terület legyen.[ Szerkesztve ]
-
X2N
őstag
válasz
Chiller #41773 üzenetére
Hát igen, én kb ilyenkor ufónak érzem magam a 4K 24"-es monitorral. A Natívnál nem jobb semmi. Néha megy itt a marketing hype hogy DLSS jobb a felskálázással meg élesítéssel LOL
Ideje szemészetre menni ezeknek az embereknek vagy venni egy normális monitort. Nem használok sehol AA-t, ahol meg TAA-van ott meg teljesen kikapcsolom modokkal. Kell a francnak a homályos kép, szellemképesedéssel, még rosszabb input laggal. Direkt csinálják a fejlesztők, nem derül ki hogy szarul dolgoznak, meg teknikai okai is vannak de azért ne ez legyen már a standard.... Egyre alacsonyabb a léc, ma már mindenki játékfejlesztő lehet.
Egyre igénytelenebbek a fejlesztők is.
-
voodoo98
addikt
válasz
Chiller #41773 üzenetére
Mostanában sokat próbálgattam/játszok a BF2042-t (főleg 1942-es portál módot, a Battle of the Bulge havas pályán a fákon lehet könnyen észrevenni a blurozást).
És arra jutottam, hogy DLSS qualityvel egy nagyon picit még élesebb a kép (főleg a fákat nézve), mint natívban. (4K-ban, 27").
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.