- Hálózati / IP kamera
- Mikrotik routerek
- Crypto Trade
- Rendszergazda topic
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #261 üzenetére
Tisztázzunk pár dolgot. Egy DX11-es játék szebben néz majd ki és gyorsabban fog futni a DX10.1-es Radeonon, mint a DX10-es GeForce-on. Másrészt ... szerencsére a DX11-ről lehet beszélni, mert nincs róla NDA. Két stúdió dolgozik DX11-es motoron (illetve egy DX10-ből fejlesztett változaton ... ez nem jelent majd problémát, mert a DX11 a DX10 kiterjesztése - tehát nem ilyen kamu DX10 lesz, mint a DX9-nél volt szokás), ahogy az a GDC-n kiderült, ők a DICE (Frostbite Engine) és a Techland (Chorme Engine). Az DX11 váltás egyelőre azért kell, mert az AMD Tesselation SDK nem működik a GeForce-on (világos, hisz AMD SDK ), így a DX11-gyel, kell majd életre kelteni a GT300 tesszellátorát. Ez nem sok munka, a Tessellation SDK-ből könnyű DX11 kompatibilis kódot csinálni. Legalábbis a DICE szerint a DX11 portolás három óra volt. Egyelőre több dologban nem gondolkodnak a DX11-nél, mert a Compute Shaderen kívül, minden szükséges dolgot tud a DX10.1 (illetve a Compute Shadert is támogatja, csak némi megkötéssel). Gyakorlatilag az új textúratömörítési eljárások szintén emulálhatók a DX10/10.1-es karikon ... persze némileg lassabban. A Gather4 mint legfontosabb dolog, ott van a DX10.1-ben.
Sajnos az NV az elmúlt hetek alapján nagyon ramaty helyzetben van. Voltam a héten konferencián. Most már nem az átlagos teljesítménnyel, hanem egy-egy megvett játékkal támadnak a zöldek.
Az NV GF GTX 275 PR doksija egyszerűen teljesen más elvre épült, mint a régiek. Még a GTX 295 megjelenésénél fel voltak sorolva a top játékok és le volt mérve a a HD 4870 X2 teljesítménye. (Természetesen itt bevett szokás, hogy szándékosan olyan beállításokat keresnek, ahol a saját kari nyer. Ez nyilván PR doksi, az AMD is ezt csinálja. Eredményt ugye egyikük sem tud hamisítani, mert ellenőrizve vannak, de nyilván olyan beállításon tesztelnek amit jónak látnak, csak ugyanazok legyenek a körülmények, mindkét rendszernél.)
A GTX 275-nél már ilyenről nem találtunk infót a PR anyagban, mert az NV alig talált olyan beállítást, ahol a HD 4890 verve volt. Két játékért meg kb. felesleges grafikont csinálni, mert még a végén rákérdeztek volna, hogy miért hiányzik a Crysis Warhead, Enemy Territory Quake Wars ... stb.
Ettől függetlenül sírva röhögtek az anyagon az újságírók, mert le volt tesztelve az UT 3 Physx-es pályákkal, a Mirror's Edge Physx móddal, meg a Physx-es techdemók. És képzeld nyertek a GeForce-ok a procival számoló Radeonok ellen.Ha lehet úgy fogalmazni jelenleg az NVIDIA játékokat vesz ... kb. havi egyet, és az összes többi programban el lesznek verve. Nem tudnak jönni a PR anyagokban az ár/teljesítménnyel, mert a konkurens Radeonok gyorsabbak és olcsóbbak. Árcsökkentésről meg szó sem lehet. kb ... ez a mai siralmas helyzet. A jövőbeli PhysX-ről meg azért nem beszélnek, mert kérdéses a jövő. Miért támogasson egy fejlesztő egy olyan technikát, ami a többségnek nem áll rendelkezésre.
A Crytek sosem fog Physx-et használni. Maga a Boss mondta, hogy nem akarnak külsős technikát alkalmazni, továbbra is saját rendszert csinálnak mindenre.
A PhysX-nek amúgy van menekülő útvonala. Ki kell szedni a CUDA-ból és életben marad. Ellenkező esetben meg tényleg nem nehéz belátni mi lesz vele. Nem tudok olyan technológiáról, amit nem végzett volna ki egy független platformra épülő. Mellesleg az NV-nek sokkal jobb GeForce eladási mutatók kellenének a CUDA-s Physxre. A jelenlegi HD 4890:GTX 275 féle 30:1 az baromi kevés. A többség gépe a lényeg a fejlesztőknek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Honor 50 - apám nevében
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- BestBuy ruhás topik
- Hálózati / IP kamera
- Elemlámpa, zseblámpa
- Villanyszerelés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- MSI GeForce RTX 3070 SUPRIM X 8G - Garancia
- SAPPHIRE NITRO+ Radeon RX 7900 GRE GAMING OC 16G (11325-02-20G) 3 év garancia 254600Ft
- Manli GeForce RTX 3070 8GB GDDR6 Videokártya!
- NVIDIA RTX 3080 TI 12GB GDDR6X Founders Edition Eladó! 185.000.-
- Zotac Amp HOLO RTX 3070 --/DOBOZ/GYÁRI ÁLLAPOT/BESZÁMÍTÁS/GARANCIA/--