Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TomiLi #7522 üzenetére

    A szürkehalált lényegében az alaplapok okozzák. Ugyanezzel a problémával küzdhet most az NV, csak nem szürkehalálként jelenik meg, hanem a GTX 400-as kártya lefagy a bejelentkező képernyőn. A GTX 465 / 470 / 480 topikban egy ideje csak erről van szó.
    A mikroakadás az konfigurációfüggő lehet. Láthatod, hogy a GTX 460 topikban is megy erről a beszélgetés, de a tesztekben sosem merül fel. Mi sem vettünk még észre ilyesmit a tesztekben. Az akadást nagyrészt egy háttérben futó szoftver okozza, lehet mondjuk a vírusirtó, amikor elkezd ellenőrizni. Valszeg mi azért mentesülünk ezektől a problémáktól, mert csupasz rendszeren tesztelünk.

    Csak azok találkoznak vele, akik a régi játékokkal szeretnének játszani. Nyilván egyelőre kevés sikerrel. De a lényeg, hogy az NV már írta áprilisban, hogy tudnak a hibáról és javítani fogják.

    Van ilyen. De az AMD amúgy sem szereit a driveres kényszerítéseket, mert ilyenkor lassú lesz az AA és az AF. Ha a játékba építed az algoritmust, akkor lesz a leggyorsabb. Például az SSAA-t azért nem engedik DX10 fölött futni, mert nem akarják, hogy a 2x-es beállítás negyedelje az FPS-t, így a fejlesztőre hárítják az AA lehetőségét. Választhatnak a Multisample Access és egy DX11-es AA mód között, mindkettőre van dokumentáció az AMD-nél, és működik a GeForce kártyákon is.

    Nem lassú a DX11 terjedése. Az év végére háromszor annyi DX11 játék lesz, mint amennyi DX10-es volt az API megjelenésétől számított idő alatt.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák