Új hozzászólás Aktív témák

  • priti

    addikt

    válasz Abu85 #4891 üzenetére

    Hjó-jó, de az egész story-nak szingliben már 40 FPS fölött vége van, mert hulla mindegy hogy 50FPS-ed van vagy 100, úgyse veszel észre semmit, teljesen felesleges foglalkozni vele. Multiban meg annyi minden kis szirszaron múlik, hogy számít e vagy nem, de olyan FPS-t én még életemben nem láttam, amiben ne számított volna multiban hogy 50FPS-el pörögsz, vagy a többszörösével, szóval ha minden apróságot számbaveszel akkor ugye legvégül az online csatlakozottak átlaga számít igazán, ez az egyetlen igazi törvény. Az ilyen félmegoldások, hogy beleírnak a konzolba 85FPS max értéket aztán meg letiltják a konzolt elég szánalmasak ahhoz, hogy világossá tegyék, hogy nagyon nem tudnak/akarnak a problémával mit kezdeni. Mondjuk szerintem nem is nagyon kell, aki annyira megszállottja valamelyik multinak az úgyis utánanéz, hogy hogy a legjobb. A multi-GPU tényleg alakulgat, érzem a bőrömön, van jópár játék már, ami tényleg rendesen megeszi, és ezzel, hogy kvázi importálható CCC csere nélkül az optimalizáció már jóval könnyebb lesz támogatni. Ez nagy ötlet volt. Ezért mindenképpen elismeréssel kell adózni. Végre egy kis törődés. :R Remélem hamar eljutunk oda, hogy az új ccc mellett/helyett megjelennek kötegelve a CFX optimalizálások, de még ha egyesével is kell pöcsölni minden játéknál külön még akkor is sokkal jobb, mint eddig volt, a lényeg hogy ne legyen akkora csúszás a játékmegjelenésekhez képest, veszítse értelmét a "bérencjátékok" készítése és fejezzék abba egymás VGA teljesítményeinek szoftveres lerontását, ezeket az idióta különcfejlesztésekre programozásokat. Ha ezekre hoz az ellenfél a játékmegjelenés után pár napon belül valami megkerülős megoldást akkor csak értelmét veszti végre. A remény hal meg utoljára./OFF]

    Hardverlesen

Új hozzászólás Aktív témák