Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz priti #4890 üzenetére

    Azért vedd figyelembe, hogy nem elbaszott motorokról beszélünk, amik FPS-től függően rosszul is működhetnek. :) Amúgy is csak annyi framet látsz, amennyi a monitoron képfrissítése, a többi el lesz hajítva, mert nincs idő megjeleníteni.
    A motorok problémája egyéni, de a fejlesztők többsége már védekezik ellene. Rengeteg programban már fix 30 vagy 60 FPS van beállítva alapból. Persze konzolból, mindenki úgy bassza el a játékélményt, ahogy akarja. :D

    Ha jó a multi-GPU profil, akkor platformlimit nélkül tökéletes a skálázódás akárhány GPU-val, ettől függetlenül valamilyen szintű platformlimit mindig van, így a skálázódás csökken. Ez ellen senki sem tud mit csinálni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák