Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Crytek #4163 üzenetére

    Az AA-t már megmagyaráztuk párszor. A DX9 alatt Deferred Rendering motorral ez lehetetlen. DX10 alatt lehet MSAA-t használni az élekre, míg DX10.1 alatt működik az eljárás az átlátszó textúrákra is. Az AVP-ben használt DX11-es AA az első compute shaderben írt algoritmus, működik éleken, alpha csatornánán és textúrákon is, ráadásul 5% a deficit 4x minta esetén.
    Szerintem nem járunk rosszul ezzel a compute shaderes AA-val. SSAA szintű képminőség, az erőforrásigény töredékéért.

    Írd meg az NV-nek, hogy portolják a PhysX-et OpenCL-re. Ők az illetékesek ez ügyben. Akkor lehetnek játékélmenetet is befolyásoló elgondolások is.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák