-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
en Oculus CV1el tolom, annak relative alacsony felbontasa van 1.4es SSAA mellett is.
multiGPU sajnos nem megoldas. anno a 290X CFnel nekem benne volt, hogy ok, VRre akkor meg ugy nezett ki az lesz a megoldas, aztan persze nem sikerult otthoni korulmenyek kozott megoldani a problemakat. Steam VR benchmark alatt a 290X CF az 1080tit is leverte, egyebkent meg kb volt a Serious Sam (meg a tobbi Croteam) amiben ment... bar a Croteam cuccok alatt idlezett a VGA alrendszerem, szoval a gyakorlatban sose volt ertelme. szal probaltam, nem ment, ha menne mar lehet figyelne bent a masodik 5700XT is. legnagyobb baj, hogy pCars2 es Dirt Rally alatt kepernyon megy a multiGPU (gyonyoruen egyebkent), viszont VR alatt konkretan nulla a skalazodas.
DLSSel az a baj, hogy igazabol par jateknal elesseg miatt SSAA kene, meg az extrem felbontas es a 80-120Hz (frame szinten is) tetejeben. tehat a CV1 es a Vive 2x1080x1200, amit 90Hzn akarsz hajtani, es akkor ez igy a letezo legjobb helyzet, mert ott a Reverb G2 2x2160x2160@90Hzre. meg esetleg arra meg SSAA picit elesiteni a kepen
egyebkent meg persze hatalmas elmeny, meg VRben az ember megszokja, hogy a "kimaxolok mindent" attitudot el kell felejteni.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.