Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Abu85 #2730 üzenetére

    a többi extra közül maximum a PhysX
    Azért egy 3D szemüveges "történet" sem feltétlen rossz,
    csak hát oda 120Hz-es TFT kell, mert 60Hz-en a 30 fps...
    (Egyik S*turnban próbáltam ilyet Burnout Paradise-szal:
    nem tudom milyen gép volt alatta: valsz' azért röcögött.
    Frankó volt a mélységélmény, de a röcögés miatt csak
    egy érdekes kísérlet volt, otthonra bőven nem kéne így:
    ha viszont a 120 Hz-es frissítés mellett mindkét szemre
    jutna stabil 60 fps, akkor elgondolkodtatóbb lehetne.;))

    Btw. én csak azért vettem meg az ősszel a Mirror's Edge-et,
    hogy lássam végre, milyen is a híres/hírhedt PhysX...:DDD Nos
    önmagában nem volt nagy szám, de a játék hangulatos: a
    szétszakadó fóliák és ripityára lőtt üvegablakok* kifejezetten
    illenek bele. Ha sz*r lenne a játék, lehetne benne akármilyen
    PhysX, vagy DX11, akkor sem tetszene. (Biztos van, akinek
    igen, de az más kérdés.) Önmagában nem a technológia az,
    ami érdekes, hanem a tartalom, már ha játékról van szó. Ha
    techdemó, az megint más. A Heaven pl. inkább az utóbbi az
    olyan mértékű tesszellációjával, ami megfekteti a kártyákat.
    De azt épp erre találták ki. AvP-ben ki tudja, mi lesz, de az
    engem akkor sem érdekel, ha az nV 2x gyorsabb az ATI-nál.
    Technológiailag érdekel, de a tartalom nem: ilyen is van...:D

    *: az a jelenet sem volt semmi, amikor még alig tudtál valamit
    a játékról, de marhára elkezdtek üldözni a "kékek", és a nagy
    futás közben látod, hogy ott bizony egy üvegablak jön szembe.
    Történetesen épp van egy pisztolyod, amivel szétlövöd, mire
    odaérsz, és ki tudsz ugrani rajta a lendület megtörése nélkül,
    az üldözőknek esélye sem marad... Ez csak egy jelenet, de
    bennem megmaradt, mert ösztönszerűen működött a dolog.

Új hozzászólás Aktív témák