- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
- Windows 10
- Hálózati / IP kamera
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Bittorrent topik
- A kínai telekomcégek megválnak az Intel és AMD chipektől
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Gmail
- Linux kezdőknek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Vírusirtó topic
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #24447 üzenetére
Ettől még nem változik meg a default API path. Az Unreal Engine mindig így fejlődött. Azok a fejlesztések, amelyek nem a default API-hoz kötődtek early access szinten maradtak, addig amíg default szinten nem támogatta a szükséges alapokat a motor. Nincs ezzel semmi gond. Aki akart használhatott Vulkan API-t régebben is, és aki akar most is használhat DXR-t, de a default API path, vagyis a DX11 még ma se támogatja Windowson. Eljön az ideje, csak nem ma, nem holnap, nem is március végén. Aki viszont képes elrugaszkodni a default leképezőtől, ugyanúgy mehet DXR-re, ahogy mehetett Vulkanra is a 4.20 óta. De ettől egyik se default Windowson.
Az fontos egyébként, hogy az early access alapvetően arra utal, hogy nem minden default képesség működik rajta. Tehát a Vulkan API is tökéletesen ment, csak nem volt aktiválható a tesszelláció például. Nem probléma, ha valakinek ez nem kell, menjen arra az API-ra, és kapcsolja ki a tesszellációt. A DXR ugye a DX12-höz kötődik, ami a legkevésbé fejlesztett leképező az UE4-ben, ezért sem engedélyezik a játékok ezt, annak ellenére sem, hogy évek óta benne van a motorban ez a path. Persze aki akarja mehet rá, az Epicnek nem probléma, csak figyeljenek a limitekre, mert nem tud ugyanannyit, mint a default DX11 path, de még annyit se, amennyit a Vulkan. Ezt vagy elfogadják, vagy átírják, ez már licencelői döntés. Stabilnak egyébként stabil a DX12 path, ez saját tapasztalat, csak lényegesen lassabb, mint a DX11-es.
Mire egyébként a Vulkan default lesz Windowson, addigra valószínűleg a Khronos is hozza majd a DXR-hez hasonló kiterjesztéseit, és akkor sokat fog ám érni a mostani tapasztalat, hiszen könnyen át lehet portolni a nextgen default pathra a mostani fejlesztéseket. Okosan csinálják ebből a szempontból.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Android játékok topikja
- Elemlámpa, zseblámpa
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Steam Deck
- World of Tanks - MMO
- Máris megrendelték a Fallout TV sorozat második szezonját
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Hobby elektronika
- Íme, a Huawei Pura 70 széria
- Külpolitika
- További aktív témák...