Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    válasz VinoRosso #2250 üzenetére

    Érdekes, amit mondasz, mert nekem épp ez az, ami nem tetszik benne, hogy olyan hatása van, mint ha minden kis élt vonalzó mellett rajzoltak volna meg, aminek egy része aztán ráadásul vibráló lukacsos, recés szarság lesz, mire a monitorra kerül, még 1920-ban is, amin már az AA sem igazán segít.
    Ha ez művészet, akkor számomra valami "alternatív" (finoman szólva, = fos :DDD) irányzatba kerülhetne csak besorolásba, mondjuk akkor legyen neoszocialista-alter. ;]
    Persze ez még mind ízlés kérdése volt. De azt már körbevitattuk, hogy attól vannak még itt gondok a megjelenítéssel, mint pl. a poligonlimit miatti szűkös látótávolság, ami ilyen nyílt tereken kicsit viccesen veszi már ki magát manapság, szóval csak nem áll teljes harmóniában a dolog.
    És mégis csak az árnyalási effekteket nyomatják, nem azzal foglalkoznak, hogy ne legyen az egész látótér egy nagy ég, aminek olyan a színe, mint a talajnak, egy kis copy-paste módszerrel sokszorosított aljnövényzet a földön, és a horizontban hamar szürke/sárga csíkká vesző laposság.
    Ha ránézek egy képre a stalkerből, én nem fákat és bokrokat látok, hanem megannyi sokszögvonalat egymásra hányva, amiket megnyúz a raszterizálás, és mellette itt-ott szintén vonalzóval rajzolt textúrák, amik beleolvadnak az összképbe (mármint úgy, hogy el is vesznek egy maszattá). 2005-ben még talán tetszett volna a COP, egész örvendetes lett volna egy quake3 átirat mellett, mert kb. egy olyasfajta irányzatnak lehetne ez a csúcsa, vagy talán még korábbinak (ez már csak fricska benne, hogy közben meg a legújabb árnyalási technikákkal nyomul).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák