-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De ezt nem értem, hogy miért jó a fejlesztőknek. Az egész játék motorját úgy építik fel, hogy konzolra és PC-re ugyanaz legyen. Ha az NV odadob nekik egy motort, akkor az már eleve pluszmunka egy portolásnál. A DX11 meg itt teljesen kiesik, a fejlesztőnek az a lényeg, hogy egy gépre vagy géptípusra egyetlen mindent támogató API legyen, és az sem baj ha a visszafelé kompatibilis. Ezt a CUDA sehogy sem kínálja. Nem reszelgetni és optimalizálni, akarnak a stúdiók, hanem minimális erőforrás befektetésével programozni, a többit meg majd az API elintézi. Pontosan ezt nyújtja a DX11 ... ezért fejlesz az API-ra eddig több, mint 20 stúdió. Az optimalizálás pedig csak akkor lesz kérdéses, ha az NV a Fermit odapakolja az érintettek alá, addig csak az AMD kártyák gyakorlati eredményeit tudják mérni, lövésük sincs, hogy a Fermire a megváltoztatott algoritmus, hogyan hat majd.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.