Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz smkb #1787 üzenetére

    De ezt nem értem, hogy miért jó a fejlesztőknek. Az egész játék motorját úgy építik fel, hogy konzolra és PC-re ugyanaz legyen. Ha az NV odadob nekik egy motort, akkor az már eleve pluszmunka egy portolásnál. A DX11 meg itt teljesen kiesik, a fejlesztőnek az a lényeg, hogy egy gépre vagy géptípusra egyetlen mindent támogató API legyen, és az sem baj ha a visszafelé kompatibilis. Ezt a CUDA sehogy sem kínálja. Nem reszelgetni és optimalizálni, akarnak a stúdiók, hanem minimális erőforrás befektetésével programozni, a többit meg majd az API elintézi. Pontosan ezt nyújtja a DX11 ... ezért fejlesz az API-ra eddig több, mint 20 stúdió. :) Az optimalizálás pedig csak akkor lesz kérdéses, ha az NV a Fermit odapakolja az érintettek alá, addig csak az AMD kártyák gyakorlati eredményeit tudják mérni, lövésük sincs, hogy a Fermire a megváltoztatott algoritmus, hogyan hat majd.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák