Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #1597 üzenetére

    Pontos infót egyelőre senki sem tud, de páran két integer ALU műveletet jósolnak egy pixelhez a textúra mintavételezésre és szűrésre. Én egyelőre még várok ezzel a kijelentéssel, de a két integer ALU művelet hízelgőnek hangzik. Az SFU egyelőre feltételezés szinten segít a funkciókban.
    Az FP16 textúra sajna piszkosul nagy szopásnak tűnik.

    Ha szabad ilyet mondani, én még mindig reménykedek a fix funkciós textúrázásban. Az Intel sem merte bevállalni az emulálást a Larrabee-nél. :) Nyilvánvaló, hogy a jövő a Fermi felépítésében van, de ez nagyon távoli jövő.
    Szerintem az NV régebben amikor elkezdte ezt a chipet tervezni (kb. 2006 eleje), úgy számolt, hogy az ATI ekkorra már nem fog élni, a Larrabee meg hasonló rendszer, azzal lehet versenyezni. Talán nem gondolták, hogy az AMD-nek lesz mersze megvenni az ATI-t. Valszeg 2008 közepén jöttek rá, hogy komoly problémák lesznek a Radeon-nal, de ugye ekkor már késő volt, mert a lapka előrehaladott állapotban volt, így nem lehetett már belenyúlni.

    FragMaster: Ha a Juniperben is combosított setup motor van, akkor a teljesítménycsökkenés közel azonos lehet.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák