Új hozzászólás Aktív témák

  • economy

    csendes tag

    Garanciális szerviz tapasztalat:

    Típus: Lenovo G575
    Szervíz: A lengyelországi központi szervíz
    Hiba: A 3,5 hónapos gép egy szép napon a bekapcsolást követően sípolt egyet, és utána se kép se hang.

    A magyarországi garanciális szerviz a Lenovo Ideapad-ok esetén 2012.03.06-tól megszűnt, a gyártó az európai szervizszolgáltatását központosította, és a lengyelországi Bydgoszcz-ban lévő Jabil Global Services Poland gyár látja el.
    A szerviz által kijelölt call center szolgáltató felveszi a hibabejelentést, ellenőrzi a garanciális jótállás érvényességét az interneten, majd küldi a futárt. Azt, hogy melyik futárszolgálat, és hogy pontosan hova viszi nem közli (nem is tudom hogy fejezte ki magát, de a lényeg, hogy ez nem nyilvános adat). A futártól tudtam meg, hogy pontosan hova is viszik a saját tulajdonomat képező gépet.
    Pár nap múlva kaptam a telefont, hogy RAM hibás a gép, és mindez az én hibám...
    A történtek kapcsán a következőkre hívnám fel a Lenovo G575-ös konstrukciót vásárolni szándékozók figyelmét:
    A Lenovo ezt a gépet 2GB-os RAM-mal gyártja, így hozza forgalomba. A magyarországi forgalmazók pedig 4GB-os konstrukciót árulnak, ami azt jelenti, hogy ők bővítik a gyári konstrukciót +2GB RAM-mal. Ez a beszerelt + RAM forgalmazótól függően SILÁNY MINŐSÉGŰ. A központi szerviz csak a gyár által forgalmazott eredeti konstrukcióra vállalnak garanciát, a beépített +2GB-t RAM-ra és a SILÁNY MINŐSÉG ÁLTAL OKOZOTT EGYÉB HIBÁKRA (Pl. ALAPLAPI HIBA) NEM VÁLLALNAK GARANCIÁT. EZT A VEVŐ HIBÁJÁNAK TÜNTETIK FEL. A forgalmazót terheli a rossz minőség miatti csere, azonban A VEVŐ BUKJA A FUTÁR költséget!

Új hozzászólás Aktív témák